Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LOGOTOMY DYSLEKSJA LOGOPEDIA TERAPIA LOGIŚ I JA 1

25-07-2015, 9:17
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 124 zł     
Użytkownik super-fryzjer
numer aukcji: 5484021296
Miejscowość Tychy
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 1   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

LOGOTOMY DYSLEKSJA LOGOPEDIA TERAPIA LOGIŚ I JA 1


6   K.P.   WYSTAWIAMY PARAGONY LUB FAKTURY VAT

 

ZESTAW ZAWIERA 5 KSIĄŻEK:

 

 

LOGIŚ I JA. Ćwiczenia logicznego myślenia. ANALOGIE - Etap I


 

Autor: Agnieszka Suder

Format: A4

Liczba stron: 45

ISBN:[zasłonięte]978-83739-61-5

 

 

Logiś i ja to seria ćwiczeń kształtujących umiejętność logicznego myślenia. Wykonywanie zadań z Logisiem to umysłowy trening, który ułatwi dziecku przyszłą edukację w szkole.

Zeszyt Analogie - Etap 1 - zawiera obszerny zestaw prostych zadań myślenia przez analogię. Ćwiczenia mają formę rysunkową, oparte są na materiale tematycznym i atematycznym. W zadaniach wykorzystano kilka różnych typów analogii – obiekty łączą takie relacje jak: wielkość, ilość, funkcja, relacja „część do całości”, przeciwieństwa, cechy.

Myślenie przez analogię to umiejętność wnioskowania, odgadnięcia reguły i jej zastosowania. Doskonalenie tego mechanizmu rozumowania usprawnia lewą półkulę mózgu, pomaga dzieciom w nauce języka, przedmiotów ścisłych oraz reguł społecznych.

Zestaw ćwiczeń składa się z dwóch części:  

1. Zadania oparte na materiale tematycznym (strony: 1-23)
Obrazki w tej części zostały dobrane tak, by dziecko znało przedstawione na nich przedmioty (zabawki, jedzenie, pojazdy, ubrania itd). Ćwiczenia zostały uporządkowane pod względem stopnia trudności – od najłatwiejszych relacji (wielkość, ilość) po trudniejsze (funkcje, cechy). Dziecko powinno odgadnąć regułę (na zasadzie podobieństwa) w oparciu o dwa przykłady, a następnie zastosować ją w ostatnim przykładzie. Spośród trzech obrazków do wycięcia dziecko wybiera ten prawidłowy
i wkleja w puste miejsce.

2. Zadania oparte na materiale atematycznym (strony: 24-45)
W tej części ćwiczymy odgadywanie relacji zachodzących pomiędzy figurami geomet-rycznymi. Zadaniem dziecka jest odkrycie reguły i dorysowanie brakującego elementu.

 


LOGOTOMY z głoskami L, R. Ćwiczenia logopedyczne

 

Autor: Joanna Mikulsk

ISBN[zasłonięte]978-83739-41-7
Format: Karty pracy do kopiowania, A4
Ilość stron: 41

 

Logotomy z głoskami L, R to propozycja skierowana do logopedów i terapeutów mowy. Materiał ma za zadanie wspomóc i urozmaicić pracę dziecka nad poprawną wymową głosek [l] oraz [r] na pierwszym etapie terapii. Praca ta powinna odbywać się pod czujnym okiem logopedy, ale z uwagi na prostotę zadań i ćwiczeń mogą one być wykorzystywane również przez terapeutów, nauczycieli, jak i rodziców. Znajdują się tu zadania zachęcające dziecko nie tylko do wielokrotnego powtarzania monotonnego materiału słownikowego, ale także do ćwiczeń grafomotorycznych, posługiwania się nożyczkami, dopasowywania.


Oprócz doskonalenia prawidłowej wymowy dzieci mogą zapoznać się z podstawowymi pojęciami matematycznymi, nazwami kolorów, prostych figur geometrycznych, pojęciami: duży – mały, wysoki – niski, mniej – więcej, krótki – długi. Ćwiczenia uwzględniają również trening umiejętności grafomotorycznych poprzez wodzenie kredką po śladzie, ograniczonej konturem płaszczyźnie oraz kreślenie liter.

 

 

 

LOGOTOMY z głoskami szeregu ciszącego - ś, ź, ć, dź. Ćwiczenia logopedyczne

 

Autor: Joanna Mikulska

ISBN[zasłonięte]978-83739-33-2
Format: Karty pracy do kopiowania, A4
Ilość stron: 41

 

Zestaw ćwiczeń wspomagających pracę dziecka nad poprawną wymową głosek z szeregu ciszącego ś, ź, ć, dź. Publikacja zawiera propozycje ćwiczeń ortofonicznych: oddechowych, uwagi słuchowej, motoryki narządów artykulacyjnych oraz zestawy ćwiczeń utrwalających artykulację głosek środkowojęzykowych. To doskonała pomoc dla terapeutów, logopedów, nauczycieli i rodziców, chcących urozmaicić monotonne ćwiczenia logopedyczne.

Materiał zawarty w opracowaniu zachęca dziecko nie tylko do wielokrotnego powtarzania materiału słownikowego, ale także do ćwiczeń grafomotorycznych, posługiwania się nożyczkami, dopasowywania. Ćwiczenia artykulacji połączono z rozmaitymi czynnościami, np.: wodzenie palcem po śladzie, porównywanie, wycinanie, pisanie, liczenie i czytanie. Różnorodność zadań zapobiega monotonii i znużeniu, które często towarzyszą terapii logopedycznej.

Ćwiczenia logopedyczne zostały ułożone zgodnie z zasadą stopniowania trudności:

  • wywołanie prawidłowego brzmienia głoski w izolacji,
  • ćwiczenia głoski w sylabach otwartych,
  • ćwiczenia głoski w śródgłosie,
  • ćwiczenia głoski w sylabach zamkniętych oraz w grupach spółgłoskowych.


We Wstępie Autorka omawia najczęściej spotykane wady wymowy związane z niepoprawną realizacją głosek dentalizowanych oraz podaje propozycje dodatkowych ćwiczeń, które pomogą w wypracowaniu poprawnej artykulacji (są to ćwiczenia oddechowe, ortofoniczne,  uwagi słuchowej, motoryki narządów mowy).

 

 

 

LOGOTOMY z głoskami szeregu syczącego - s, z, c, dz. Ćwiczenia logopedyczne

 

 

Autor: Joanna Mikulska

ISBN[zasłonięte]978-83739-23-3
Format: Karty pracy do kopiowania, A4
Ilość stron: 41

 

 

Zestaw ćwiczeń wspomagających pracę dziecka nad poprawną wymową głosek z szeregu syczącego s, z, c, dz. Publikacja zawiera propozycje ćwiczeń ortofonicznych: oddechowych, uwagi słuchowej, motoryki narządów artykulacyjnych oraz zestawy ćwiczeń utrwalających artykulację głosek przedniojęzykowo-zębowych. To doskonała pomoc dla terapeutów, logopedów, nauczycieli i rodziców, chcących urozmaicić monotonne ćwiczenia logopedyczne

Materiał zawarty w opracowaniu zachęca dziecko nie tylko do wielokrotnego powtarzania materiału słownikowego, ale także do ćwiczeń grafomotorycznych, posługiwania się nożyczkami, dopasowywania. Ćwiczenia artykulacji połączono z rozmaitymi czynnościami, np.: wodzenie palcem po śladzie, porównywanie, wycinanie, pisanie, liczenie i czytanie. Różnorodność zadań zapobiega monotonii i znużeniu, które często towarzyszą terapii logopedycznej.

Konstrukcja opracowania została gruntownie przemyślana. Zadbano o to, by wprowadzać ćwiczenia etapami, zgodnie z zasadą stopniowania trudności, dlatego poszczególne głoski utrwalane są w na-stępujących kolejno realizacjach:

  • w izolacji,
  • w sylabie otwartej (spółgłoska-samogłoska),
  • w śródgłosie sylaby (spółgłoska-samogłoska-spółgłoska),
  • w sylabach zamkniętych (samogłoska-spółgłoska),
  • w logotomach (trudniejsze zbitki spółgłoskowe).

 

100 I WIĘCEJ POMYSŁÓW JAK POMÓC DZIECKU Z DYSLEKSJĄ


 

autor: Gavin Reid, Shannon Green

format: B5

objętość: 192 strony

oprawa: miękka

ISBN: [zasłonięte]978-8344-077-3

 


Publikacja to zbiór wypróbowanych i efektywnych metod pracy z dziećmi z diagnozą dysleksji. Zawarte w książce ćwiczenia i pomysły mogą być łatwo modyfikowane i dostosowywane do różnych rodzajów zajęć. Są odpowiednie dla dzieci i młodzieży w przedziale wiekowym od 5. do 19. roku życia. Nie wymagają też żadnego specjalnego wyposażenia. Wzbogacono je opisami wyjaśniającymi naturę dysleksji.

 

 

kupujesz wypełnij - formularz płacę

niezależnie od formy płatności

REGULAMIN SKLEPU NA STRONIE O MNIE - KUPUJESZ - AKCEPTUJESZ

 

 

DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368


TEL     32 [zasłonięte] 93         32 [zasłonięte] 72