Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LOGOTOMY +DIAGNOZA I TERAPIA + Dziennik zajęć HIT

16-07-2015, 8:45
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 197 zł     
Użytkownik super-fryzjer
numer aukcji: 5456170230
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 3   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

LOGOTOMY +DIAGNOZA I TERAPIA + Dziennik zajęć HIT


6   K.P.   WYSTAWIAMY PARAGONY LUB FAKTURY VAT

 

ZESTAW ZAWIERA 8 KSIĄŻEK:

 

 

 

LOGOTOMY z głoskami t, d, n. Ćwiczenia logopedyczne

 

 

Autor: Joanna Mikulska

ISBN[zasłonięte]978-83739-33-2
Format: Karty pracy do kopiowania, A4
Ilość stron: 51

 


 

Logotomy z głoskami t, d, n to zestaw ćwiczeń wspomagających pracę dziecka nad poprawną wymową głosek przedniojęzykowo-zębowych: t, d, n. Publikacja zawiera propozycje ćwiczeń ortofonicznych: oddechowych, uwagi słuchowej, motoryki narządów artykulacyjnych oraz zestawy ćwiczeń utrwalających artykulację głosek środkowojęzykowych. To doskonała pomoc dla terapeutów, logopedów, nauczycieli i rodziców, chcących urozmaicić monotonne ćwiczenia logopedyczne.


Publikacja stanowi cenną pomoc dydaktyczną dla logopedów, pedagogów zajmujących się terapią pedagogiczną, ale także rodziców, dla których prawidłowy rozwój mowy dziecka nie pozostaje bez znaczenia. Opracowanie zasługuje na uznanie, stanowi kompletny a zarazem prosty, co jest jego zaletą, wkład w tego typu publikacje.

dr Małgorzata Zaborniak-Sobczak

Instytut Pedagogiki

Uniwersytet Rzeszowski

logopeda, surdopedagog

 

 

 

LOGOTOMY z głoskami L, R. Ćwiczenia logopedyczne

 

Autor: Joanna Mikulsk

ISBN[zasłonięte]978-83739-41-7
Format: Karty pracy do kopiowania, A4
Ilość stron: 41

 

Logotomy z głoskami L, R to propozycja skierowana do logopedów i terapeutów mowy. Materiał ma za zadanie wspomóc i urozmaicić pracę dziecka nad poprawną wymową głosek [l] oraz [r] na pierwszym etapie terapii. Praca ta powinna odbywać się pod czujnym okiem logopedy, ale z uwagi na prostotę zadań i ćwiczeń mogą one być wykorzystywane również przez terapeutów, nauczycieli, jak i rodziców. Znajdują się tu zadania zachęcające dziecko nie tylko do wielokrotnego powtarzania monotonnego materiału słownikowego, ale także do ćwiczeń grafomotorycznych, posługiwania się nożyczkami, dopasowywania.


Oprócz doskonalenia prawidłowej wymowy dzieci mogą zapoznać się z podstawowymi pojęciami matematycznymi, nazwami kolorów, prostych figur geometrycznych, pojęciami: duży – mały, wysoki – niski, mniej – więcej, krótki – długi. Ćwiczenia uwzględniają również trening umiejętności grafomotorycznych poprzez wodzenie kredką po śladzie, ograniczonej konturem płaszczyźnie oraz kreślenie liter.

 

 

 

LOGOTOMY z głoskami szeregu ciszącego - ś, ź, ć, dź. Ćwiczenia logopedyczne

 

Autor: Joanna Mikulska

ISBN[zasłonięte]978-83739-33-2
Format: Karty pracy do kopiowania, A4
Ilość stron: 41

 

Zestaw ćwiczeń wspomagających pracę dziecka nad poprawną wymową głosek z szeregu ciszącego ś, ź, ć, dź. Publikacja zawiera propozycje ćwiczeń ortofonicznych: oddechowych, uwagi słuchowej, motoryki narządów artykulacyjnych oraz zestawy ćwiczeń utrwalających artykulację głosek środkowojęzykowych. To doskonała pomoc dla terapeutów, logopedów, nauczycieli i rodziców, chcących urozmaicić monotonne ćwiczenia logopedyczne.

Materiał zawarty w opracowaniu zachęca dziecko nie tylko do wielokrotnego powtarzania materiału słownikowego, ale także do ćwiczeń grafomotorycznych, posługiwania się nożyczkami, dopasowywania. Ćwiczenia artykulacji połączono z rozmaitymi czynnościami, np.: wodzenie palcem po śladzie, porównywanie, wycinanie, pisanie, liczenie i czytanie. Różnorodność zadań zapobiega monotonii i znużeniu, które często towarzyszą terapii logopedycznej.

Ćwiczenia logopedyczne zostały ułożone zgodnie z zasadą stopniowania trudności:

  • wywołanie prawidłowego brzmienia głoski w izolacji,
  • ćwiczenia głoski w sylabach otwartych,
  • ćwiczenia głoski w śródgłosie,
  • ćwiczenia głoski w sylabach zamkniętych oraz w grupach spółgłoskowych.


We Wstępie Autorka omawia najczęściej spotykane wady wymowy związane z niepoprawną realizacją głosek dentalizowanych oraz podaje propozycje dodatkowych ćwiczeń, które pomogą w wypracowaniu poprawnej artykulacji (są to ćwiczenia oddechowe, ortofoniczne,  uwagi słuchowej, motoryki narządów mowy).

 

 

 

LOGOTOMY z głoskami szeregu syczącego - s, z, c, dz. Ćwiczenia logopedyczne

 

 

Autor: Joanna Mikulska

ISBN[zasłonięte]978-83739-23-3
Format: Karty pracy do kopiowania, A4
Ilość stron: 41

 

 

Zestaw ćwiczeń wspomagających pracę dziecka nad poprawną wymową głosek z szeregu syczącego s, z, c, dz. Publikacja zawiera propozycje ćwiczeń ortofonicznych: oddechowych, uwagi słuchowej, motoryki narządów artykulacyjnych oraz zestawy ćwiczeń utrwalających artykulację głosek przedniojęzykowo-zębowych. To doskonała pomoc dla terapeutów, logopedów, nauczycieli i rodziców, chcących urozmaicić monotonne ćwiczenia logopedyczne

Materiał zawarty w opracowaniu zachęca dziecko nie tylko do wielokrotnego powtarzania materiału słownikowego, ale także do ćwiczeń grafomotorycznych, posługiwania się nożyczkami, dopasowywania. Ćwiczenia artykulacji połączono z rozmaitymi czynnościami, np.: wodzenie palcem po śladzie, porównywanie, wycinanie, pisanie, liczenie i czytanie. Różnorodność zadań zapobiega monotonii i znużeniu, które często towarzyszą terapii logopedycznej.

Konstrukcja opracowania została gruntownie przemyślana. Zadbano o to, by wprowadzać ćwiczenia etapami, zgodnie z zasadą stopniowania trudności, dlatego poszczególne głoski utrwalane są w na-stępujących kolejno realizacjach:

  • w izolacji,
  • w sylabie otwartej (spółgłoska-samogłoska),
  • w śródgłosie sylaby (spółgłoska-samogłoska-spółgłoska),
  • w sylabach zamkniętych (samogłoska-spółgłoska),
  • w logotomach (trudniejsze zbitki spółgłoskowe).

 

LOGOTOMY z głoskami szeregu szumiącego sz, cz. Ćwiczenia logopedyczne

 

Autor: Joanna Mikulska 

ISBN[zasłonięte]978-83739-27-1
Format: Karty pracy do kopiowania, A4
Ilość stron: 52

 

Zestaw ćwiczeń wspomagających pracę dziecka nad poprawną wymową głosek z szeregu szumiącego: sz, cz. Publikacja zawiera propozycje ćwiczeń ortofonicznych: oddechowych, uwagi słuchowej, motoryki narządów artykulacyjnych oraz zestawy ćwiczeń utrwalających artykulację głosek przedniojęzykowo-zębowych. To doskonała pomoc dla terapeutów, logopedów, nauczycieli i rodziców, chcących urozmaicić monotonne ćwiczenia logopedyczne.

Materiał zawarty w opracowaniu zachęca dziecko nie tylko do wielokrotnego powtarzania materiału słownikowego, ale także do ćwiczeń grafomotorycznych, posługiwania się nożyczkami, dopasowywania. Ćwiczenia artykulacji połączono z rozmaitymi czynnościami, np.: wodzenie palcem po śladzie, porównywanie, wycinanie, pisanie, liczenie i czytanie. Różnorodność zadań zapobiega monotonii i znużeniu, które często towarzyszą terapii logopedycznej.


Konstrukcja opracowania została gruntownie przemyślana. Ćwiczenia są wprowadzane etapami, zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Poszczególne głoski występują w następujących kolejno realizacjach:

  • w izolacji,
  • w sylabie otwartej (spółgłoska-samogłoska),
  • w śródgłosie sylaby (spółgłoska-samogłoska-spółgłoska),
  • w sylabach zamkniętych (samogłoska-spółgłoska),
  • w logotomach (trudniejsze zbitki spółgłoskowe).

 

 

LOGOTOMY z głoskami szeregu szumiącego ż, dż. Ćwiczenia logopedyczne


 

Autor: Joanna Mikulska 

ISBN[zasłonięte]978-83739-29-5
Format: Karty pracy do kopiowania, A4
Ilość stron: 40

 

Zestaw ćwiczeń wspomagających pracę dziecka nad poprawną wymową głosek z szeregu szumiacego: ż, dż. Publikacja zawiera propozycje ćwiczeń ortofonicznych: oddechowych, uwagi słuchowej, motoryki narządów artykulacyjnych oraz zestawy ćwiczeń utrwalających artykulację głosek przedniojęzykowo-zębowych. To doskonała pomoc dla terapeutów, logopedów, nauczycieli i rodziców, chcących urozmaicić monotonne ćwiczenia logopedyczne.


Materiał zawarty w opracowaniu zachęca dziecko nie tylko do wielokrotnego powtarzania materiału słownikowego, ale także do ćwiczeń grafomotorycznych, posługiwania się nożyczkami, dopasowywania. Ćwiczenia artykulacji połączono z rozmaitymi czynnościami, np.: wodzenie palcem po śladzie, porównywanie, wycinanie, pisanie, liczenie i czytanie. Różnorodność zadań zapobiega monotonii i znużeniu, które często towarzyszą terapii logopedycznej.


Konstrukcja opracowania została gruntownie przemyślana. Ćwiczenia są wprowadzane etapami, zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Poszczególne głoski występują w następujących kolejno realizacjach:

  • w izolacji,
  • w sylabie otwartej (spółgłoska-samogłoska),
  • w śródgłosie sylaby (spółgłoska-samogłoska-spółgłoska),
  • w sylabach zamkniętych (samogłoska-spółgłoska),
  • w logotomach (trudniejsze zbitki spółgłoskowe).

 

 

DIAGNOZA I TERAPIA LOGOPEDYCZNA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ

 

Redakcja naukowa:

Jacek J. Błeszyński, Katarzyna Kaczorowska-Bray

format: B5

objętość: 224 strony

oprawa: twarda

ISBN: [zasłonięte]978-8344-018-6

 

 

Problem funkcjonowania osób z niepełnosprawnością intelektualną, jak się nam wydawało, został szeroko i w sposób kompetentny opisany w literaturze psychologicznej, pedagogicznej oraz logopedycznej. Po bliższym przyjrzeniu się przez nas opracowaniom okazało się, iż są one nazbyt ogólne, a niektóre nawet zdezaktualizowane. Konieczne wydało się nam zatem wydanie książki opisującej problem mowy osób upośledzonych umysłowo [...]. Intencją redaktorów i autorów było przygotowanie publikacji, która, poza nową wiedzą i świeżym spojrzeniem, oferowałaby syntezę dotychczasowych wniosków dokonaną przez teoretyków i praktyków zajmujących się problematyką komunikacji, mowy i języka.

ze Wstępu

 

Spis treści

ROZDZIAŁ 1

Roman Ossowski

Niepełnosprawność intelektualna – wprowadzenie do problematyki

ROZDZIAŁ 2

Katarzyna Kaczorowska-Bray

Zaburzenia komunikacji językowej w grupie osób z niepełnosprawnością intelektualną

ROZDZIAŁ 3

Elżbieta M. Minczakiewicz, Jacek J. Błeszyński

Niepełnosprawność intelektualna jako zaburzenie współwystępujące

ROZDZIAŁ 4

Katarzyna Kaczorowska-Bray, Ilona Brzozowska-Misiewicz

Niepełnosprawność intelektualna jako zaburzenie mogące współwystępować z innymi zespołami

ROZDZIAŁ 5

Jacek J. Błeszyński, Lucyna Błeszyńska, Ditta Baczała

Niepełnosprawność intelektualna jako zaburzenie ujawniające się w okresie rozwoju

 

 


DZIENNIK ZAJĘĆ LOGOPEDY

 


Opracowanie: J. Graban, B. Jarecka, A. Retowska

format: A4

objętość: 64 strony

oprawa: miękka

 


Dziennik zajęć logopedy jest pozycją dostosowaną do pracy logopedy w szkole i zawiera takie elementy, jak:
– krótkie omówienie zadań logopedy, procedur i narzędzi badawczych;
– zestawienie danych dotyczących diagnozy i terapii logopedycznej;
– dane ucznia, diagnoza i indywidualny program terapii, ocena postępów dziecka;
– treść prowadzonych zajęć;
– wykaz obecności uczniów na zajęciach;
– kontakty z rodzicami;
– hospitacje i wizytacje;
– miejsce na notatki.

 

W dzienniku przewidziano rubryki dla 80 uczniów.

Dziennik zajęć logopedy jest zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 24 sierpnia 2010 r.

 



 

 

kupujesz wypełnij - formularz płacę

niezależnie od formy płatności

REGULAMIN SKLEPU NA STRONIE O MNIE - KUPUJESZ - AKCEPTUJESZ

 

 

DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368


TEL     32 [zasłonięte] 93         32 [zasłonięte] 72