Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LOGOTOMY ĆWICZENIA LOGOPEDYCZNE Z GŁOSKAMI L R WIR

29-01-2014, 0:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22.80 zł     
Użytkownik erudytki
numer aukcji: 3841875472
Miejscowość Wejherowo
Wyświetleń: 8   
Koniec: 29-01-2014 00:07:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Kontakt
 
e-mail: [zasłonięte]@erudytki.pl
tel. 792[zasłonięte]555
tel.884[zasłonięte]202

 Płatność

57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 742319
MBANK
FHU SYLABA
 
Odbiór osobisty 
Sklep Femme-zone
ul.Klasztorna 10/12
84-200 Wejherowo

Regulamin zakupów znajduje się w zakładce " O MNIE"
Wybierając kuriera płacisz raz za przesyłkę !!!
Wysyłamy pocztą polską i kurierem GLS


 

LOGOTOMY ĆWICZENIA LOGOPEDYCZNE Z GŁOSKAMI L R

Autor: Joanna Mikulsk

Wydawnictwo: WIR

Kategorie: Nauki Humanistyczne / Pedagogika

Typ: książka

 

Oprawa: miękka

Liczba stron: 41

Format: 21,0x29,7

Numer ISBN: [zasłonięte]978-83739-41-7

 

 

Logotomy z głoskami L, R to propozycja skierowana do logopedów i terapeutów mowy. Materiał ma za zadanie wspomóc i urozmaicić pracę dziecka nad poprawną wymową głosek [l] oraz [r] na pierwszym etapie terapii. Praca ta powinna odbywać się pod czujnym okiem logopedy, ale z uwagi na prostotę zadań i ćwiczeń mogą one być wykorzystywane również przez terapeutów, nauczycieli, jak i rodziców. Znajdują się tu zadania zachęcające dziecko nie tylko do wielokrotnego powtarzania monotonnego materiału słownikowego, ale także do ćwiczeń grafomotorycznych, posługiwania się nożyczkami, dopasowywania. Oprócz doskonalenia prawidłowej wymowy dzieci mogą zapoznać się z podstawowymi pojęciami matematycznymi, nazwami kolorów, prostych figur geometrycznych, pojęciami: duży – mały, wysoki – niski, mniej – więcej, krótki – długi. Ćwiczenia uwzględniają również trening umiejętności grafomotorycznych poprzez wodzenie kredką po śladzie, ograniczonej konturem płaszczyźnie oraz kreślenie liter.