LOGOPEDIA NA WESOŁO - ZESTAW
Wierszyki i zagadki logopedyczne
AGATA KWIAS
Książka to zbiór wierszy i zagadek logopedycznych wraz z ćwiczeniami, przeznaczonych do utrwalania i automatyzacji wymowy głosek [r] [l], głosek dentalizowanych oraz [k] [g] [x] [f]. Zaprezentowane ćwiczenia mogą służyć logopedom, nauczycielom jak i rodzicom dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Wiersze i zagadki dają możliwość wielokrotnego ćwiczenia wskazanej głoski. Zaletą książki jest nauka przez zabawę. Wiersze i zagadki są dowcipne, przesycone humorem, łatwo je zapamiętać, a dzięki temu utrwalać prawidłową wymowę.
FORMAT B5 OKŁADKA MIĘKKA STRON 80 WYDAWNICTWO AKADEMICKIE ŻAK
Bajki dla dyslektyków Kolorowanki logopedyczne
dla dzieci z trudnościami w nauce pisania i czytania
autor:Kamila Waleszkiewicz
Książka jest niezastąpioną pomocą w zwalczaniu problemu z nauką czytania i pisania, który nie polega na tym, jak wielu sądzi, czy dziecko nauczy się czytać i pisać, lecz na tym, jakim sposobem i w jakim czasie to osiągnie. Prezentowane w niniejszej publikacji bajki pomagają dzieciom zbudować zbiór skojarzeń ułatwiających prawidłowe rozpoznawanie liter, a dzięki zabawie uatrakcyjniają proces nauki czytania i pisania.
spis treści:
Wstęp
Małe ą
Małe ę
Bajka o małe literce ł
Bajka o małej literce t
Kiełkująca literka
Literkowa wyprawa
Każde dziecko jest zdolne. Każde na swój niepowtarzalny sposób! Skoro każdy z nas ma swój sposób na życie, to czemu nie na zdobywanie wiedzy? Problem z nauką czytania i pisania nie polega na tym, czy dane dziecko nauczy się czytać i pisać, tylko na tym, jakim sposobem i w jakim czasie to osiągnie.
Zależy to od indywidualnego sposobu przyswajania wiedzy. Jednym z takich sposobów (bardzo efektywnym), jest kojarzenie przedmiotów, zjawisk czy zdarzeń... Bardzo pomocne w nauce są także ruch, praca twórcza oraz pozytywne emocje.
Prezentowane w niniejszej publikacji bajki pomagają dzieciom zbudować zbiór skojarzeń ułatwiających prawidłowe rozpoznawanie liter. A dzięki zabawie (np. rysowaniu, naklejaniu, wycinaniu czy lepieniu z plasteliny) uatrakcyjnią proces nauki czytania i pisania.
np.
– Co robisz? – pytały ptaki.
– Literki a właśnie tak łowią ryby – wołało małe pisane a.
A ptaki powtarzały: łowią, -owią, - wią, -ą, -ą
I od tamtej pory wszystkie a z haczykiem nazywają się ą .
Zadania do samodzielnego wykonania:
1. Ulep z plasteliny literkę ą.
2. Wytnij z gazety (której nikt już nie potrzebuje) jak najwięcej literek ą i wklej je na białą kartkę z bloku. Powstałe dzieło podpisz i powieś np. na lodówce, niech wszyscy zobaczą, jakim
wspaniałym jesteś artystą!
Format B5, stron 40, oprawa miękka IMPULS
kupujesz wypełnij - formularz płacę
niezależnie od formy płatności
DANE DO PRZELEWU: P.P.H.U Najbar Mirosław ul.Batorego 24 43-100 Tychy ING BANK ŚLĄSKI 92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368