Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LOGOPEDIA NA WESOŁO zabawy zagadki bajki wierszyki

08-10-2014, 14:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 65.20 zł     
Użytkownik www_ksiegarz_pl
numer aukcji: 4588292512
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 1   
Koniec: 08-10-2014 13:14:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

LOGOPEDIA NA WESOŁO zabawy zagadki bajki wierszyki


LOGOPEDIA NA WESOŁO - ZESTAW

 

 

Wierszyki i zagadki logopedyczne

AGATA KWIAS

 

Książka to zbiór wierszy i zagadek logopedycznych wraz z ćwiczeniami, przeznaczonych do utrwalania i automatyzacji wymowy głosek [r] [l], głosek dentalizowanych oraz [k] [g] [x] [f]. Zaprezentowane ćwiczenia mogą służyć logopedom, nauczycielom jak i rodzicom dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Wiersze i zagadki dają możliwość wielokrotnego ćwiczenia wskazanej głoski. Zaletą książki jest nauka przez zabawę. Wiersze i zagadki są dowcipne, przesycone humorem, łatwo je zapamiętać, a dzięki temu utrwalać prawidłową wymowę.

 

FORMAT B5 OKŁADKA MIĘKKA STRON 80 WYDAWNICTWO AKADEMICKIE ŻAK

 

 

 

 

Bajki dla dyslektyków
Kolorowanki logopedyczne

dla dzieci z trudnościami w nauce pisania i czytania


autor:Kamila Waleszkiewicz

 

Książka jest niezastąpioną pomocą w zwalczaniu problemu z nauką czytania i pisania, który nie polega na tym, jak wielu sądzi, czy dziecko nauczy się czytać i pisać, lecz na tym, jakim sposobem i w jakim czasie to osiągnie. Prezentowane w niniejszej publikacji bajki pomagają dzieciom zbudować zbiór skojarzeń ułatwiających prawidłowe rozpoznawanie liter, a dzięki zabawie uatrakcyjniają proces nauki czytania i pisania.

 

spis treści:

Wstęp

Małe ą

Małe ę

Bajka o małe literce ł

Bajka o małej literce t

Kiełkująca literka

Literkowa wyprawa

 

 

Wstęp

Każde dziecko jest zdolne. Każde na swój niepowtarzalny sposób! Skoro każdy z nas ma swój sposób na życie, to czemu nie na zdobywanie wiedzy? Problem z nauką czytania i pisania nie polega na tym, czy dane dziecko nauczy się czytać i pisać, tylko na tym, jakim sposobem i w jakim czasie to osiągnie.

Zależy to od indywidualnego sposobu przyswajania wiedzy. Jednym z takich sposobów (bardzo efektywnym), jest kojarzenie przedmiotów, zjawisk czy zdarzeń... Bardzo pomocne w nauce są także ruch, praca twórcza oraz pozytywne emocje.

Prezentowane w niniejszej publikacji bajki pomagają dzieciom zbudować zbiór skojarzeń ułatwiających prawidłowe rozpoznawanie liter. A dzięki zabawie (np. rysowaniu, naklejaniu, wycinaniu czy lepieniu z plasteliny) uatrakcyjnią proces nauki czytania i pisania.

 

np.

– Co robisz? – pytały ptaki.

 

 

 

 

 

 

 

 

– Literki a właśnie tak łowią ryby – wołało małe pisane a.

 

 

 

A ptaki powtarzały: łowią, -owią, - wią, -ą, -ą

I od tamtej pory wszystkie a z haczykiem nazywają się ą .

Zadania do samodzielnego wykonania:

1. Ulep z plasteliny literkę ą.

2. Wytnij z gazety (której nikt już nie potrzebuje) jak najwięcej literek ą i wklej je na białą kartkę z bloku. Powstałe dzieło podpisz i powieś np. na lodówce, niech wszyscy zobaczą, jakim

wspaniałym jesteś artystą!

 

Format B5, stron 40, oprawa miękka IMPULS

 

 

Zabawy logopedyczne na cztery pory roku
Scenariusze do zajęć grupowych dla dzieci w wieku przedszkolnym i nie tylko można je również zastosować w nauczaniu zintegrowanym młodszych klas szkoły podstawowej

 

autorzy: Dorota Krupa, Jolanta Pszczółka

 

Drodzy Czytelnicy, oddajemy w Wasze ręce zbiór scenariuszy, które wykorzystywałyśmy podczas zajęć logopedycznych prowadzonych w przedszkolach i w poradni psychologiczno-pedagogicznej.

Scenariusze zawierają ćwiczenia oddechowe, usprawniające aparat artykulacyjny, ćwiczenia w naśladowaniu dźwięków z otoczenia, sprzyjające prawidłowej realizacji samogłosek i spółgłosek. Celem naszych zajęć było kształtowanie poprawnej wymowy, wzbogacanie słownictwa i wiedzy o środowisku oraz nauka konstruowania wypowiedzi u dzieci w wieku przedszkolnym. Wiemy, że rozwój mowy nie jest procesem wyizolowanym, lecz ściśle związanym z rozwojem ruchowym i poznawczym dziecka, stąd wiele ćwiczeń wspomagających rozwój motoryki dużej i małej, świadomości fonologicznej, percepcji wzrokowej, pamięci i uwagi.

Wszystkim ćwiczeniom nadawałyśmy formę zabawy, aby dzieci chętnie i aktywnie w nich uczestniczyły.

Życzymy radosnej i owocnej pracy.

Autorki

 

Format B5, Objętość 112oprawa miękka IMPULS


 

 






 

 

 

REGULAMIN SKLEPU NA STRONIE O MNIE

kupujesz wypełnij - formularz płacę

niezależnie od formy płatności

 

DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368



Dodano 2[zasłonięte]013-07 15:56
JEST MOŻLIWOŚĆ WYSYŁKI KURIEREM- SIÓDEMKĄ. KOSZT TAKI WYNOSI PRZY PRZELEWIE 14 ZŁ, PRZY POBRANIU 15 ZŁ.