Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Logopedia małego dziecka - Stecko E.

24-11-2014, 16:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 46 zł     
Użytkownik medisquad_lublin
numer aukcji: 4809519995
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 12   
Koniec: 24-11-2014 16:06:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Płatność

Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)

Bank Ochrony Środowiska
841[zasłonięte]114421[zasłonięte]40704[zasłonięte]002

W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick

Gotówka przy odbiorze osobistym

Wysyłka

Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Odbiór osobisty

ul. Lubartowska 56 w Lublinie

Kontakt z nami

ul. Lubartowska 56
20-094 Lublin
tel./fax: 81 [zasłonięte] 21
tel. kom.: 603 [zasłonięte] 381
pon.-pt.: 8.30-16.30

Logopedia małego dziecka

Autor: Stecko E.

 

Wydawca: 100 Procent

Wydanie, Rok wyd: I, 2013

Ilość stron: 82

Format: 17,0 x 23,5 cm

Oprawa: miękka

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]30483

 

Opis:

 „Logopedia małego dziecka" książka z filmem DVD „Badanie logopedyczne noworodków" powstała z myślą o logopedach, którzy tradycyjnie pracują z dziećmi starszymi, tzn. po ukończeniu 3. roku życia.
Z rozmysłem używam sformułowania „tradycyjnie", albowiem takie dzieci są najczęściej kierowane na konsultacje bądź ćwiczenia logopedyczne. (... ) Niestety zarówno tradycja, jak i kształcenie logopedów czynią białą plamą okres do 3. roku życia. - obszar, o którym intuicyjnie (i nie tylko) wiemy, że ma istotne znaczenie dla rozwoju komunikacji i mowy, ale praktycznie jest niezagospodarowany. (...) Trudno więc oczekiwać, aby mając wiedzę teoretyczną, mogli ją potwierdzać doświadczeniem, a Ci, którzy mają nieliczne kontakty z dzieckiem najmłodszym - czuli się kompetentni i sprawni w określaniu problemu. Niezbędna jest bowiem doskonale znana norma i na jej tle rozpoznawanie deficytów i zaburzeń. Tak też jest skonstruowana niniejsza publikacja składająca się z trzech części, które należy czytać linearnie, tzn. to samo zagadnienie w części I - norma, w II - objawy odstępstw (deficyty, nieprawidłowości) i III - propozycja postępowania. Na przykład: I. Badanie noworodka - wrażliwość twarzy na dotyk. II. Nadwrażliwość twarzy na dotyk - objawy i skutki.III. Nadwrażliwość twarzy na dotyk - postępowanie. Badania są proponowane w istotnych okresach życia dziecka ważnych dla rozwoju funkcji warunkujących kształtowanie się komunikacji werbalnej mowy.