Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LOGOPEDIA KARTY METODOLOGIA LOGOTOMY DZIENNIK MOWA

16-07-2015, 10:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 333.80 zł     
Użytkownik super-fryzjer
numer aukcji: 5456514110
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 7   
Koniec: 16-07-2015 10:36:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

LOGOPEDIA KARTY METODOLOGIA LOGOTOMY DZIENNIK MOWA


6   K.P.   WYSTAWIAMY PARAGONY LUB FAKTURY VAT

 

OFERTA SKŁADA SIĘ Z 11 PRZEDMIOTÓW:

 

KARTY LOGOPEDYCZNE – głoski syczące


 

zeszyt: A5, 16 stron

gry: 2 talie po 52 karty

dodatki: plastikowe pudełko

ISBN:[zasłonięte]978-8334-510-4 (zeszyt)

 

W zestawie znajdują się 2 talie kart logopedycznych, które zostały opracowane na takich samych zasadach jak tradycyjne karty. Funkcję kolorów spełniają tutaj głoski syczące: c, dz, s, z. Zamiast figur karcianych występują ponumerowane obrazki, w których nazwach jest jedna z wymienionych głosek. Karty są oczywiście 52 – po 13 dla każdej głoski.

 
Dzięki podobieństwu kart logopedycznych do tradycyjnej talii kart można nimi grać we wszystkie gry karciane (czasem na uproszczonych zasadach ze względu na wiek graczy), a przy okazji ćwiczyć wymowę głosek syczących.

 
W dołączonej do kart instrukcji zostały opisane takie gry, jak: Piotruś, 1 2 3, Makao, Remik, Wojna, Pasjans, Memo.

 

 

 

KARTY LOGOPEDYCZNE – głoski szumiące

 

zeszyt: A5, 16 stron

gry: 2 talie po 52 karty

dodatki: plastikowe pudełko

ISBN: [zasłonięte]978-8334-537-1 (zeszyt)

 

 

 

W zestawie znajdują się 2 talie kart logopedycznych, które zostały opracowane na takich samych zasadach jak tradycyjne karty. Funkcję kolorów spełniają tutaj głoski syczące: cz, dż, sz, ż. Zamiast figur karcianych występują ponumerowane obrazki, w których nazwach jest jedna z wymienionych głosek. Karty są oczywiście 52 – po 13 dla każdej głoski.

 
Dzięki podobieństwu kart logopedycznych do tradycyjnej talii kart można nimi grać we wszystkie gry karciane (czasem na uproszczonych zasadach ze względu na wiek graczy), a przy okazji ćwiczyć wymowę głosek syczących.

 
W dołączonej do kart instrukcji zostały opisane takie gry, jak: Piotruś, 1 2 3, Makao, Remik, Wojna, Pasjans, Memo.

 

 

 

LOGOPEDIA – Wybrane aspekty historii, teorii i praktyki

 

 

Redakcja naukowa:

Stanisław Milewski, Katarzyna Kaczorowska-Bray

format: B5

objętośc: 480 stron

oprawa: twarda

ISBN:[zasłonięte]978-8344-017-9

 

Niniejsza publikacja prezentuje interdyscyplinarne podejście do logopedii. Poszczególne rozdziały, których autorami są zarówno teoretycy, jak i praktycy, poświęcone są historii i teorii logopedii, zagadnieniom patologii języka dzieci, zaburzeniom mowy o podłożu neurologicznym, problemom związanym z czytaniem i pisaniem, surdologopedii oraz tematowi wykorzystania komputera w praktyce terapii mowy.

 

„Logopedia – wybrane aspekty historii, teorii i praktyki” to pierwszy tom serii Logopedia XXI Wieku, wydany dzięki współpracy Harmonii Universalis i Polskiego Towarzystwa Logopedycznego.

 

 

 Rozdział 1

Stanisław Milewski

Trzydzieści lat kształcenia logopedów w Uniwersytecie Gdańskim

 

Rozdział 2

Danuta Emiluta-Rozya

Historia logopedii w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie

 

Rozdział 3

Ewa Hartman, Urszula Bartosiewicz

Interdyscyplinarność logopedii – szkoła wrocławska

 

Rozdział 4

Stanisław Grabias

O ostrość refleksji naukowej. Przedmiot logopedii i procedury logopedycznego postępowania

 

Rozdział 5

Maria Kielar-Turska

Sprawności językowe i komunikacyjne a inne funkcje psychiczne

 

Rozdział 6

Edward Łuczyński

Gramatyka a logopedia

 

Rozdział 7

Danuta Pluta-Wojciechowska

Patofonetyka – nowy przedmiot kształcenia czy nowe ujęcie „starych tematów”?

 

Rozdział 8

Barbara Kamińska

Miejsce logopedii artystycznej w systemie kształcenia logopedów

 

Rozdział 9

Jacek Jarosław Błeszyński, Agnieszka Hamerlińska-Latecka

Rodzic czynnikiem warunkującym skuteczność terapii logopedycznej

 

Rozdział 10

Ewa Czaplewska, Katarzyna Kaczorowska-Bray

SLI w kontekście psycholingwistycznych teorii przetwarzania procesów mowy

 

Rozdział 11

Joanna Gruba

Model lateralizacji a poziom słuchu fonemowego u dzieci w wieku przedszkolnym - analiza badań

 

Rozdział 12

Ewa Binkuńska

Procesy definiowania u dzieci cztero-, sześcio- i ośmioletnich

 

Rozdział 13

Alina Maciejewska

Sprawność definiowania w rozwoju mowy i niektórych jej zaburzeniach

 

Rozdział 14

Marta Wysocka

Percepcja prozodii mowy i muzyki na przykładzie badań dzieci pięcio-siedmioletnich

 

Rozdział 15

Anna Walencik-Topiłko

Ćwiczenia słuchowe w terapii logopedycznej – wskazówki metodyczne oraz omówienie przykładów

 

Rozdział 16

Małgorzata Rocławska-Daniluk

Logopedyczne aspekty edukacji dwujęzycznej

 

Rozdział 17

Dariusz Okrzesik, Joanna Piórko, Barbara Makarczuk

Logopedyczne badania przesiewowe 6-latków – Sopot 2004–2010

 

Rozdział 18.

Róża Sobocińska

Dobór metody w terapii osób jąkających się

Dodatek – Elżbieta Haponiuk, Róża Sobocińska, Halina Waszczuk

Sytuacja terapeutyczna osób jąkających się w odniesieniu do ich wieku

 

Rozdział 19

Anna Kołaczkowska

Logopeda w ogrodzie kultury

 

Rozdział 20

Jolanta Panasiuk

Przeszłość i przyszłość w badaniach nad afazją

 

Rozdział 21

Aneta Domagała

Sprawności narracyjne w otępieniu alzheimerowskim – postępowanie terapeutyczne

 

Rozdział 22

Urszula Mirecka

Ocena płaszczyzny suprasegmentalnej ciągu fonicznego w dyzartrii

 

Rozdział 23

Elżbieta M. Minczakiewicz

Nabywanie umiejętności komunikacyjnych i językowych u dzieci z diagnozą okołoporodowych urazów i uszkodzeń neurologicznych

 

Rozdział 24

Katarzyna Kaczorowska-Bray, Ewa Czaplewska

Dzieci przedwcześnie urodzone jako grupa zagrożona ryzykiem nieprawidłowego rozwoju mowy i języka

 

Rozdział 25

Mirosław Michalik

Budowanie kompetencji składniowej w dyskursie zaburzonym

 

Rozdział 26

Izabela Olejniczak-Pachulska, Katarzyna Urbańska

Powodzenie terapii osób z afazją a wsparcie systemowe

 

Rozdział 27

Ewa Bartczak, Jan Kochanowski

Afazja wzgórzowa. Opis przypadku

 

Rozdział 28

Jagoda Cieszyńska

Zaburzenia linearności - podstawowy wymiar trudności w czytaniu i pisaniu

 

Rozdział 29

Maria Przybysz-Piwko

Aspekt logopedyczny w opisie i interpretacji błędów w pisaniu jako jednej z form komunikacji językowej

 

Rozdział 30

Aneta Domagała, Urszula Mirecka

Analiza wytworów czynności grafomotorycznych dzieci w wieku 7-13 lat

 

Rozdział 31

Marta Korendo

Dysleksja paradygmatyczna i syntagmatyczna – przykłady błędów w zapisach dzieci

 

Rozdział 32

Alicja Giermakowska

Kształtowanie morfologicznej kompetencji językowej u dzieci z trudnościami w nabywaniu umiejętności czytania i pisania (profilaktyka/korekcja dysleksji i dysortografii)

 

Rozdział 33

Małgorzata Wizjan, Barbara Ostapiuk

Niepowodzenia szkolne a glottodydaktyka. Studium przypadku

 

Rozdział 34

Ewa Muzyka-Furtak

Terapia surdologopedyczna w ujęciu komunikacyjnym

 

Rozdział 35

Zdzisława Orłowska-Popek

Trudności uczniów niesłyszących w językowym opisie uczuć

 

Rozdział 36

Helena Liwo

(Nie)słyszący jako wyzwanie dla współczesnej surdologopedii

 

Rozdział 37

Katarzyna Szady

Wykorzystanie autorskich programów w terapii logopedycznej dzieci niepełnosprawnych

 

Rozdział 38

Joanna Jatkowska

Logopedia w internecie

 

 

 

METODOLOGIA BADAŃ LOGOPEDYCZNYCH Z PERSPEKTYWY TEORII I PRAKTYKI

 

red. nauk. S. Milewski i K. Kaczorowska-Bray

format: B5

objętość: 456 stron

oprawa: twarda

ISBN: [zasłonięte]978-8344-074-2

 

 


Kolejny tom z serii Logopedia XXI Wieku z pewnością zainteresuje i będzie pomocny studentom logopedii, logopedom praktykom oraz tym wszystkim, którzy w swojej pracy zawodowej mają do czynienia z osobami z zaburzeniami mowy i/lub prowadzą badania naukowe z tego zakresu. Prezentowany tom jest wynikiem współpracy naukowców z różnych ośrodków badawczych w Polsce, co podkreśla wagę podjętej tutaj problematyki.

 

 

 

LOGOTOMY z głoskami t, d, n. Ćwiczenia logopedyczne

 

 

Autor: Joanna Mikulska

ISBN[zasłonięte]978-83739-33-2
Format: Karty pracy do kopiowania, A4
Ilość stron: 51

 


 

Logotomy z głoskami t, d, n to zestaw ćwiczeń wspomagających pracę dziecka nad poprawną wymową głosek przedniojęzykowo-zębowych: t, d, n. Publikacja zawiera propozycje ćwiczeń ortofonicznych: oddechowych, uwagi słuchowej, motoryki narządów artykulacyjnych oraz zestawy ćwiczeń utrwalających artykulację głosek środkowojęzykowych. To doskonała pomoc dla terapeutów, logopedów, nauczycieli i rodziców, chcących urozmaicić monotonne ćwiczenia logopedyczne.


Publikacja stanowi cenną pomoc dydaktyczną dla logopedów, pedagogów zajmujących się terapią pedagogiczną, ale także rodziców, dla których prawidłowy rozwój mowy dziecka nie pozostaje bez znaczenia. Opracowanie zasługuje na uznanie, stanowi kompletny a zarazem prosty, co jest jego zaletą, wkład w tego typu publikacje.

dr Małgorzata Zaborniak-Sobczak

Instytut Pedagogiki

Uniwersytet Rzeszowski

logopeda, surdopedagog

 

 

 

LOGOTOMY z głoskami L, R. Ćwiczenia logopedyczne

 

Autor: Joanna Mikulsk

ISBN[zasłonięte]978-83739-41-7
Format: Karty pracy do kopiowania, A4
Ilość stron: 41

 

Logotomy z głoskami L, R to propozycja skierowana do logopedów i terapeutów mowy. Materiał ma za zadanie wspomóc i urozmaicić pracę dziecka nad poprawną wymową głosek [l] oraz [r] na pierwszym etapie terapii. Praca ta powinna odbywać się pod czujnym okiem logopedy, ale z uwagi na prostotę zadań i ćwiczeń mogą one być wykorzystywane również przez terapeutów, nauczycieli, jak i rodziców. Znajdują się tu zadania zachęcające dziecko nie tylko do wielokrotnego powtarzania monotonnego materiału słownikowego, ale także do ćwiczeń grafomotorycznych, posługiwania się nożyczkami, dopasowywania.


Oprócz doskonalenia prawidłowej wymowy dzieci mogą zapoznać się z podstawowymi pojęciami matematycznymi, nazwami kolorów, prostych figur geometrycznych, pojęciami: duży – mały, wysoki – niski, mniej – więcej, krótki – długi. Ćwiczenia uwzględniają również trening umiejętności grafomotorycznych poprzez wodzenie kredką po śladzie, ograniczonej konturem płaszczyźnie oraz kreślenie liter.

 

 

 

LOGOTOMY z głoskami szeregu ciszącego - ś, ź, ć, dź. Ćwiczenia logopedyczne

 

Autor: Joanna Mikulska

ISBN[zasłonięte]978-83739-33-2
Format: Karty pracy do kopiowania, A4
Ilość stron: 41

 

Zestaw ćwiczeń wspomagających pracę dziecka nad poprawną wymową głosek z szeregu ciszącego ś, ź, ć, dź. Publikacja zawiera propozycje ćwiczeń ortofonicznych: oddechowych, uwagi słuchowej, motoryki narządów artykulacyjnych oraz zestawy ćwiczeń utrwalających artykulację głosek środkowojęzykowych. To doskonała pomoc dla terapeutów, logopedów, nauczycieli i rodziców, chcących urozmaicić monotonne ćwiczenia logopedyczne.

Materiał zawarty w opracowaniu zachęca dziecko nie tylko do wielokrotnego powtarzania materiału słownikowego, ale także do ćwiczeń grafomotorycznych, posługiwania się nożyczkami, dopasowywania. Ćwiczenia artykulacji połączono z rozmaitymi czynnościami, np.: wodzenie palcem po śladzie, porównywanie, wycinanie, pisanie, liczenie i czytanie. Różnorodność zadań zapobiega monotonii i znużeniu, które często towarzyszą terapii logopedycznej.

Ćwiczenia logopedyczne zostały ułożone zgodnie z zasadą stopniowania trudności:

  • wywołanie prawidłowego brzmienia głoski w izolacji,
  • ćwiczenia głoski w sylabach otwartych,
  • ćwiczenia głoski w śródgłosie,
  • ćwiczenia głoski w sylabach zamkniętych oraz w grupach spółgłoskowych.


We Wstępie Autorka omawia najczęściej spotykane wady wymowy związane z niepoprawną realizacją głosek dentalizowanych oraz podaje propozycje dodatkowych ćwiczeń, które pomogą w wypracowaniu poprawnej artykulacji (są to ćwiczenia oddechowe, ortofoniczne,  uwagi słuchowej, motoryki narządów mowy).

 

 

 

LOGOTOMY z głoskami szeregu syczącego - s, z, c, dz. Ćwiczenia logopedyczne

 

 

Autor: Joanna Mikulska

ISBN[zasłonięte]978-83739-23-3
Format: Karty pracy do kopiowania, A4
Ilość stron: 41

 

 

Zestaw ćwiczeń wspomagających pracę dziecka nad poprawną wymową głosek z szeregu syczącego s, z, c, dz. Publikacja zawiera propozycje ćwiczeń ortofonicznych: oddechowych, uwagi słuchowej, motoryki narządów artykulacyjnych oraz zestawy ćwiczeń utrwalających artykulację głosek przedniojęzykowo-zębowych. To doskonała pomoc dla terapeutów, logopedów, nauczycieli i rodziców, chcących urozmaicić monotonne ćwiczenia logopedyczne

Materiał zawarty w opracowaniu zachęca dziecko nie tylko do wielokrotnego powtarzania materiału słownikowego, ale także do ćwiczeń grafomotorycznych, posługiwania się nożyczkami, dopasowywania. Ćwiczenia artykulacji połączono z rozmaitymi czynnościami, np.: wodzenie palcem po śladzie, porównywanie, wycinanie, pisanie, liczenie i czytanie. Różnorodność zadań zapobiega monotonii i znużeniu, które często towarzyszą terapii logopedycznej.

Konstrukcja opracowania została gruntownie przemyślana. Zadbano o to, by wprowadzać ćwiczenia etapami, zgodnie z zasadą stopniowania trudności, dlatego poszczególne głoski utrwalane są w na-stępujących kolejno realizacjach:

  • w izolacji,
  • w sylabie otwartej (spółgłoska-samogłoska),
  • w śródgłosie sylaby (spółgłoska-samogłoska-spółgłoska),
  • w sylabach zamkniętych (samogłoska-spółgłoska),
  • w logotomach (trudniejsze zbitki spółgłoskowe).

 

LOGOTOMY z głoskami szeregu szumiącego sz, cz. Ćwiczenia logopedyczne

 

Autor: Joanna Mikulska 

ISBN[zasłonięte]978-83739-27-1
Format: Karty pracy do kopiowania, A4
Ilość stron: 52

 

Zestaw ćwiczeń wspomagających pracę dziecka nad poprawną wymową głosek z szeregu szumiącego: sz, cz. Publikacja zawiera propozycje ćwiczeń ortofonicznych: oddechowych, uwagi słuchowej, motoryki narządów artykulacyjnych oraz zestawy ćwiczeń utrwalających artykulację głosek przedniojęzykowo-zębowych. To doskonała pomoc dla terapeutów, logopedów, nauczycieli i rodziców, chcących urozmaicić monotonne ćwiczenia logopedyczne.

Materiał zawarty w opracowaniu zachęca dziecko nie tylko do wielokrotnego powtarzania materiału słownikowego, ale także do ćwiczeń grafomotorycznych, posługiwania się nożyczkami, dopasowywania. Ćwiczenia artykulacji połączono z rozmaitymi czynnościami, np.: wodzenie palcem po śladzie, porównywanie, wycinanie, pisanie, liczenie i czytanie. Różnorodność zadań zapobiega monotonii i znużeniu, które często towarzyszą terapii logopedycznej.


Konstrukcja opracowania została gruntownie przemyślana. Ćwiczenia są wprowadzane etapami, zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Poszczególne głoski występują w następujących kolejno realizacjach:

  • w izolacji,
  • w sylabie otwartej (spółgłoska-samogłoska),
  • w śródgłosie sylaby (spółgłoska-samogłoska-spółgłoska),
  • w sylabach zamkniętych (samogłoska-spółgłoska),
  • w logotomach (trudniejsze zbitki spółgłoskowe).

 

 

LOGOTOMY z głoskami szeregu szumiącego ż, dż. Ćwiczenia logopedyczne


 

Autor: Joanna Mikulska 

ISBN[zasłonięte]978-83739-29-5
Format: Karty pracy do kopiowania, A4
Ilość stron: 40

 

Zestaw ćwiczeń wspomagających pracę dziecka nad poprawną wymową głosek z szeregu szumiacego: ż, dż. Publikacja zawiera propozycje ćwiczeń ortofonicznych: oddechowych, uwagi słuchowej, motoryki narządów artykulacyjnych oraz zestawy ćwiczeń utrwalających artykulację głosek przedniojęzykowo-zębowych. To doskonała pomoc dla terapeutów, logopedów, nauczycieli i rodziców, chcących urozmaicić monotonne ćwiczenia logopedyczne.


Materiał zawarty w opracowaniu zachęca dziecko nie tylko do wielokrotnego powtarzania materiału słownikowego, ale także do ćwiczeń grafomotorycznych, posługiwania się nożyczkami, dopasowywania. Ćwiczenia artykulacji połączono z rozmaitymi czynnościami, np.: wodzenie palcem po śladzie, porównywanie, wycinanie, pisanie, liczenie i czytanie. Różnorodność zadań zapobiega monotonii i znużeniu, które często towarzyszą terapii logopedycznej.


Konstrukcja opracowania została gruntownie przemyślana. Ćwiczenia są wprowadzane etapami, zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Poszczególne głoski występują w następujących kolejno realizacjach:

  • w izolacji,
  • w sylabie otwartej (spółgłoska-samogłoska),
  • w śródgłosie sylaby (spółgłoska-samogłoska-spółgłoska),
  • w sylabach zamkniętych (samogłoska-spółgłoska),
  • w logotomach (trudniejsze zbitki spółgłoskowe).

 

DZIENNIK ZAJĘĆ LOGOPEDYCZNYCH

 

Opracowanie: Katarzyna Jakubowska

format: A4

objętość: 116 stron

oprawa: miękka

EAN:590-[zasłonięte]743-055-1

 

Dziennik zajęć logopedycznych” jest pozycją dostosowaną do pracy

logopedy w szkole lub w przedszkolu i zawiera takie elementy, jak:


– krótkie omówienie zadań logopedy;

– zestawienie podsumowania oddziaływań logopedycznych;
– plan pracy;

– tygodniowy rozkład godzin pracy z uwzględnieniem grup i indywidualnych uczniów;

– dane ucznia, diagnoza i indywidualny program terapii, ocena postępów dziecka;
– wykaz obecności uczniów na zajęciach;

– przebieg czynności logopedy;

– konsultacje z rodzicami;

– miejsce na notatki.

Dziennik posiada skrzydełko z listą uczniów (70 pozycji).

„Dziennik zajęć logopedycznych” jest zgodny z Rozporządzeniem Ministra

Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i

organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych

przedszkolach, szkołach i placówkach.


 



 

 

kupujesz wypełnij - formularz płacę

niezależnie od formy płatności

REGULAMIN SKLEPU NA STRONIE O MNIE - KUPUJESZ - AKCEPTUJESZ

 

 

DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368


TEL     32 [zasłonięte] 93         32 [zasłonięte] 72