Kontakt
House of Albums
ul. Zwierzyniecka 17
31-103 Kraków
mail: [zasłonięte]@houseofalbums.pl
tel: +48 12 [zasłonięte] 63
Koszty transportu
KURIER
- do 4,00 kg: 17 zł
- od 4,00 do 14,00 kg: 19 zł
- powyżej 14,00 kg: 33 zł
POCZTA POLSKA
- do 0,8 kg: 11 zł
- od 0,8 do 1,8 kg: 13 zł
- od 1,8 do 4,8 kg: 14,50 zł
- od 4,8 do 9,8 kg: 20,50 zł
- powyżej 9,8 kg: 30 zł
Odbiór osobisty - bezpłatny
Niestety nie wysyłamy towaru za pobraniem.
Dane do przelewu
IdeaBank 51 1950 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0010642 [zasłonięte] 729102
House of Albums Natalia Maryńczak
ul. Olszanicka 12A
30-241 Kraków
Regulamin
Zapoznaj się z regulaminem
Regulamin
House of Albums to krakowska księgarnia oraz sklep internetowy. Proponujemy kilka tysięcy albumów z zakresu architektury, fotografii, malarstwa, dizajnu, filmu, muzyki, przyrody i wielu innych dziedzin. Oferta zawiera nie tylko zagraniczne wydawnictwa, ale też szeroki wybór tytułów z pracami polskich artystów. Ważną częścią naszej działalności jest udostępnianie niezwykłych i trudnych do zdobycia wydawnictw, książek artystycznych, wydawnictw festiwalowych oraz tego, co mieści się w szeroko pojętym self-publishingu. Ponadto w HoA można znaleźć starannie wyselekcjonowane książki dla najmłodszych czytelników – bajki, opowiadania oraz książki o sztuce napisane specjalnie z myślą o dzieciach. Księgarnia realizuje indywidualne zamówienia klientów. Jest miejscem spotkań, dyskusji, wystaw i warsztatów. Zapraszamy!
Nazwa przedmiotu
LOGOLOUNGE vol. 2
Opis przedmiotu
Features 2,000 logos and provides fresh inspiration to anyone looking to direct the design of their own identity.A searchable database of more than 36,000 logos by keyword is available by subscription on the popular website, www.logolounge.com, launched in 2002 by author Bill Gardner. If you don't have a subscription but would still like to see the best logos on the site created by top designers who often maintain low profiles, then the new paperback edition of LogoLounge 2 is for you.
Recent noteworthy projects that are claiming the public spotlight are profiled in this book. It covers identities created for various industries such as airlines, networks, dot-coms, banks, and fashion, as well as lesser-known boutique projects in which the designer's name is larger than the client's.
The first portion of the book profiles ten top designers and spotlights their biggest, newest campaigns. A handful of their smaller projects are also featured, including some that have never before been seen. The second half of the book contains almost 2,000 logos organized by logo design (typography, people, mythology, nature, sports, etc.)
Tagi: Catharine Fishel; Bill Gardner; logo; projektowanie; web design; strona internetowa; inspiracja; typografia; Rockport
Zdjęcia przedmiotu
Dane techniczne
autor:Catharine Fishel, Bill Gardner
język:angielski
liczba stron:192
oprawa:twarda
rok wydania:2006
wydawnictwo:Rockport
wymiary:28,6 x 24 x 2,1 cm
waga:1,1