Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LogoLounge: 2,000 International Identities by Lead

12-07-2012, 11:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39 zł     
Użytkownik Tradebooks
numer aukcji: 2393228343
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 23   
Koniec: 02-07-2012 20:00:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dostawa w 24h Konto Tradebooks oraz Tradebooks2 łączą się!
Kupując na jednym i drugim za przesyłkę płacisz tylko raz!
www.tradebooks.pl książki po angielsku
Księgarnia obcojęzyczna
TRADEBOOKS


telefon (71)[zasłonięte]717-52
e-mail: allegro@tradebooks.pl
gg:[zasłonięte]68793
Godziny otwarcia:
Pon. - Pt. w godz. 11 - 17
www.tradebooks.pl książki obcojezyczne
Płatność: Wpłata na konto bankowe, płacę z Allego

Do każdej transakcji wystawiamy paragon lub fakturę Vat (na pełną kwotę) - powiadomienie o wysłaniu książki przez email
www.tradebooks.pl książki angielskie
szybka wysyłka www.tradebooks.pl książki z zagranicy
Wysyłka: list polecony, paczka pocztowa lub kurier DHL
Czas wysyłki: do 24 godzin od zaksięgowania przelewu
www.tradebooks.pl literatura obcojęzyczna
Satysfakcja z zakupów: Zobacz nasze komentarze!
Dołącz do grona zadowolonych Klientów.
Sprzedajemy tylko nowe książki :)
Zakupy na kwotę powyżej 230 zł - wysyłka gratis


Cena: 39.00 zł

Przed kupnem książki lub zadaniem pytania przeczytaj regulamin aukcji na stronie o mnie!
Koszt wysyłki kilku książek na stronie o mnie

LogoLounge: 2,000 International Identities by Leading Designers - Catharine Fishel

LOGOS ARE AMONG DESIGNERS' MOST PRIZED PROJECTS, FOR EVERYTHING FROM FOOD AND FASHION TO CONFERENCES AND CORPORATIONS. * Features 2,000 logos that provide fresh inspiration to anyone looking to direct their own identity * Cross-references content with the LogoLounge website (www.logolounge.com)Logos rank among the most important parts of a business design strategy, so it is no surprise that designers are always looking for fresh ideas. This pocket-sized edition of Rockport Publisher's best-selling LogoLounge collects all its logos in a pictorial handbook for easy reference.The original edition of LogoLounge showcased the logos, along with the stories of how they came to be. This compact version shines the spotlight on the logos alone, and omits the lengthy case histories, making it a perfect, fast-paced handbook for any logo designer to find inspiration.
Autor: Catharine Fishel
Wydawnictwo: Rockport
Rok wydania: 2006
Stron: 356
ISBN: 1-59[zasłonięte]-224-1
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]25322
Format: 14,5/16 cm
Oprawa: miękka
Język: angielski


Stan: nowa, nie używana
w magazynie Wrocław ul. Hubska 6 teren Dolkom - obok klubu Madness
Odbiory w godz. 11 - 17 od poniedziałku do piątku
Za książki można zapłacić zarówno przelewem jak i przy odbiorze gotówką.
Prosimy potwierdzać
LogoLounge: 2,000 International Identities by Lead