Po zakupie prosimy abyś odpowiedział/a w mailu na kilka poniższych pytań:
1. Proponowana nazwa, która ma być użyta w logo: np. nazwa firmy oraz wszystkie inne dane, które mają lub mogłyby być umieszczone w LOGOTYPIE (np. ™, ® sp. z o.o.).
2. Krótki opis przedmiotu działalności firmy, kluczowe dziedziny.
3. Czy firma posiada stronę internetową (proszę podać jej adres)?
4. Czy są jakieś kolory, które powinny być użyte w LOGO?
5. Kto jest Państwa głównym konkurentem? Proszę ewentualnie o podanie adresów stron internetowych.
6. Proszę o przesłanie przykładów logotypów, które stylem, wyglądem, sposobem wykończenia najbardziej przypadają Państwu do gustu.
Po przeanalizowaniu Twoich odpowiedzi przygotujemy 3 koncepcje logotypu, w razie potrzeby prześlemy Ci kolejne pytania w celu doprecyzowania wspólnego punktu widzenia na to jak ma wyglądać Twoje Logo. Spośród przesłanych propozycji wybierzesz jeden projekt, nad którym będziemy wspólnie pracować ulepszając po kolei każdy jego element, poczynając od kształtów, kolorów, aż po najmniejsze detale.
Oto kilka naszych prac:
logotyp zaprojektowany dla winiarni, na etykietę wina
logotyp zaprojektowany dla pracowni aranżacji wnętrz
logo zaprojektowane dla studia projektowania wnętrz
logotyp zaprojektowany dla salonu fryzjerskiego
logo zaprojektowane dla fundacji, organizacji pozarządowej
logotyp zaprojektowany dla salonu kosmetycznego
logotyp zaprojektowany dla siłowni/fitness
logotyp zaprojektowany dla Fundacji
logotyp zaprojektowany dla kawiarenki artystycznej
logotyp zaprojektowany dla biblioteki multimedialnej
logotyp zaprojektowany dla firmy 3masz
logotyp zaprojektowany dla sklepu z artykułami dla dzieci
logotyp zaprojektowany dla firmy handlowej
logotyp zaprojektowany dla biura obrotu nieruchomościami
logotyp zaprojektowany dla restauracji
logotyp zaprojektowany dla majstra budowlanego
logotyp zaprojektowany dla salonu optycznego, optyka, okulisty
logotyp zaprojektowany dla kafeterii, kawiarni, kafejki internetowej
lifting logotypu firmy zajmującej się sprzedażą środków chemicznych
logotyp zaprojektowany na potrzeby konkursu z wiedzy o przedsiębiorczości
logotyp zaprojektowany dla mini piekarni, ciastkarni, cukierni
logotyp zaprojektowany dla portalu prezentującego newsy ze świata nowych technologii
logotyp zaprojektowany dla czytelni akademickiej
symbol, piktogram zaprojektowany dla centrum wymiany danych
logotyp zaprojektowany dla developera budującego osiedle wielorodzinne
logotyp zaprojektowany dla portalu o zdrowej, przebadanej laboratoryjnie żywności
logotyp zaprojektowany dla restauracji serwującej tradycyjne japońskie potrawy
symbol, piktogram zaprojektowany dla studenckiej grupy teatralnej
logo zaprojektowane na konkurs interpretacji twórczości Stanisława Ignacego Witkiewicza
Logo otrzymujesz na własność, co oznacza, że wraz z projektem otrzymasz wszelkie autorskie prawa majątkowe do przedmiotu umowy. Uzyskasz, więc prawo wykorzystania logotypu (bez konieczności uzyskania odrębnej zgody Wykonawcy) poprzez powielenie go dowolną techniką, w szczególności ksero, utrwalanie w pamięci komputera, umieszczanie w Internecie, w prasie, w telewizji i w innych mediach w tym elektronicznych, wykorzystania do realizacji dowolną wybraną techniką na podstawie uzyskanego projektu. Dodatkowo uzyskasz prawo do dokonywania w nim niezbędnych zmian i korekt bez konieczności uzyskiwania zgody firmy Modny Design.
Na koniec, aby uzmysłowić Ci w jaki sposób logo działa na ludzi przytoczę Ci, zasłyszaną pewnego zimowego wieczoru rozmowę:
- Gdzie można kupić dobry spławik? - zapytał pan w zielonej koszulce. Ziewnął przy tym głośno, prawdopodobnie zmęczony doskwierającym mrozem.
- Pamiętam, że gdzieś na osiedlu widziałem dwa sklepy z akcesoriami wędkarskimi. Jeden z nich, ten na ul. Mazowieckiej, miał taką śmieszną rybkę w szyldzie - odpowiedział z przejęciem drugi pan, rysując palcem na zmrożonej szybie zapamiętane logo.
Ty też możesz w ten sposób zdobywać klientów. Zatem nawet jeśli nie kupisz u nas projektu logo, zwróć uwagę na to jak ważne jest, aby znak by jasny i czytelny dla każdego potencjalnego klienta. Banalne pomysły nie mogą być ratowane przez piękne wykonanie. Podobno trudno jest spartaczyć dobry pomysł, a jednak zgodzisz się, że nadmiernie skomplikowane logo oprócz braku adoptowalności to także dłuższy czas odczytywania znaku i jego gorsza zapamiętywalność przez obserwującego, który często jest Twoim potencjalnym klientem. Logo musi być bezpośrednie, lecz nie nachalne. Powinno odnosić się do podświadomości i inteligencji obserwatora. Miłego dnia!
Korzystając z naszej oferty masz gwarancję, że otrzymasz swój indywidualny, niepowtarzalny znak rozpoznawczy.