Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LOGO DESIGN LOVE David Airey

25-10-2014, 23:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 194.25 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643197182
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 89   
Koniec: 25-10-2014 22:46:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97360, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32847, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16607, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28740, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>44408, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97360, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32847, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16607, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28740, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>44408

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Logo Design Love: A Guide to Creating Iconic Brand Identities (Voices That Matter)

LOGO DESIGN LOVE David Airey

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: David Airey
Language: English
Publisher: New Riders
Publication Date: 20 Dec 2009
Dimensions: 17.8 x 1.5 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 216
Condition: NEW
Product_ID: ACB166A765

 

 

There are a lot of books out there that show collections of logos. But David Airey's ''Logo Design Love'' is something different: it's a guide for designers (and clients) who want to understand what this mysterious business is all about. Written in reader-friendly, concise language, with a minimum of designer jargon, Airey gives a surprisingly clear explanation of the process, using a wide assortment of real-life examples to support his points. Anyone involved in creating visual identities, or wanting to learn how to go about it, will find this book invaluable. - Tom Geismar, Chermayeff & Geismar In Logo Design Love, Irish graphic designer David Airey brings the best parts of his wildly popular blog of the same name to the printed page. Just as in the blog, David fills each page of this simple, modern-looking book with gorgeous logos and real world anecdotes that illustrate best practices for designing brand identity systems that last.David not only shares his experiences working with clients, including sketches and final results of his successful designs, but uses the work of many well-known designers to explain why well-crafted brand identity systems are important, how to create iconic logos, and how to best work with clients to achieve success as a designer. Contributors include Gerard Huerta, who designed the logos for Time magazine and Waldenbooks; Lindon Leader, who created the current FedEx brand identity system as well as the CIGNA logo; and many more. Readers will learn: * Why one logo is more effective than another * How to create their own iconic designs * What sets some designers above the rest * Best practices for working with clients *25 practical design tips for creating logos that last

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DESIGNING BRAND IDENTITY Alina Wheeler

 COLOR DESIGN WORKBOOK

 LOGO Michael Evamy

 HOW TO BE A GRAPHIC DESIGNER Adrian Shaughnessy

 LOGOTYPE Michael Evamy

 WORK FOR MONEY, DESIGN FOR LOVE David Airey