Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LOGO CREED, A DESIGN MANUAL Gardner, Fishel

11-04-2015, 7:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 242.55 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5169965435
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 11-04-2015 07:21:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>70263, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25382, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38782, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>31109, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56385, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>70263, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25382, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38782, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>31109, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56385

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Logo Creed, A Design Manual: The Magic Behind Making a Great Logo

LOGO CREED, A DESIGN MANUAL Gardner, Fishel

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Bill Gardner, Catharine Fishel
Language: English
Publisher: Rockport
Publication Date: 1 July 2013
Dimensions: 25.6 x 20.8 x 1.8 cm
Format: Paperback
Pages: 216
Condition: NEW
Product_ID: 159B5CD282

 

 


Written by the founders of LogoLounge.com, this comprehensive handbook is an expansive collection of logo designs, containing the expertise of LogoLounge as well as the range of amazing logo designs that are culled on the LogoLounge website. While the book is headed by LogoLounge founder Bill Gardner, it is truly a collaboration of the best designers on the LogoLounge website as they share their expertise and experiences, making it the go-to handbook for understanding and executing successful logos. With its in-depth historical content, as well as its detailed breakdown of the design process and the fundamental elements behind great logos, this book is highly beneficial for both students and self-taught designers.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DESIGNING BRAND IDENTITY Alina Wheeler

 COLOR DESIGN WORKBOOK

 ESSENTIAL ELEMENTS FOR BRAND IDENTITY Budelmann

 COLOR WORKS: BEST PRACTICES FOR GRAPHIC DESIGNERS

 ELEGANTISSIMA Louise Fili

 WALLY OLINS. BRAND NEW: SHAPE OF BRANDS TO COME