Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LOGISTYKA PROWADZENIA REMONTU W PRZEDSIĘBIORSTWIE

07-03-2012, 23:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32 zł     
Użytkownik azymut-book
numer aukcji: 2103659973
Miejscowość Czeladź
Wyświetleń: 8   
Koniec: 07-03-2012 10:27:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ZAGADNIENIA DZIAŁALNOŚCI REMONTOWEJ
W PRZEDSIĘBIORSTWIE PRODUKCYJNYM
W UJĘCIU LOGISTYCZNYM


ANNA KWIOTKOWSKA

 INFORMACJE:




Wydawnictwo - WPŚ
Rok - 2006
Stron - 193
Oprawa - MIĘKKA LAKIEROWANA
Format - B5

STAN - NOWA




Podjęty temat monografii dotyczy próby doboru rozwiązań w postaci koncepcji
logistycznych w obszarze działalności remontowej. Istotę koncepcji logistycznych w odniesieniu
do działalności remontowej określono jako zapewnianie szybkiej i sprawnej obsługi remontowej
zaspokajającej w najwyższym stopniu potrzeby i wymagania przedsiębiorstwa produkcyjnego
w analizowanym zakresie. , .
Podstawowym celem monografii jest opracowanie koncepcji logistycznych działalności remontowej w przedsiębiorstwach produkcyjnych, pozwalających podjąć racjonalne decyzje kierownicze redukujące czas i koszty przy zachowaniu jej pożądanej jakości oraz sprawnie skoordynować procesy w obszarze działalności remontowej.
Decyzje kierownicze w szczególności dotyczą następujących obszarów: harmonogramowania napraw, gospodarki częściami zamiennymi i outsourcingu usług naprawczych oraz skoordynowania procesów w obszarze działalności remontowej.
Realizując podstawowy cel monografii podjęto próbę identyfikacji i rozpoznania przebiegu podstawowych procesów w ramach organizacji działalności remontowej wraz z opisaniem ich w postaci obszarów badawczych. Dobrano także metody i narzędzia badawcze pod kątem analizy obszarów badawczych oraz zidentyfikowano w nich logistyczne procesy i czynności. Następnie opracowano koncepcje logistyczne, które opisano w postaci procedur i połączono w zintegrowaną procedurę decyzyjną.

 ZASADY:

Dane do przelewu:



* wszelkie pytania proszę kierować PRZED podjęciem decyzji o kupnie

* NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM

* wysyłka odbywa się w ciągu 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie

* wszystkie książki wysyłamy w kopertach ochronnych - LISTEM POLECONYM LUB PACZKĄ (istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym umówieniu się


Więcej informacji na stronieO MNIE

REAL FOTO- wszystkie fotografie przedstawiają rzeczywisty stan książek

WYSTAWIAMY
NA ŻYCZENIE FAKTURY VAT


Opis:
1. WPROWADZENIE 7

2. INTERPRETACJA I ANALIZA POJĘCIA „KONCEPCJE LOGISTYCZNE" 10

2.1. EWOLUCJA KONCEPCJI LOGISTYCZNYCH 10
2.2. MOTYWY I BARIERY ADAPTACJI KONCEPCJI LOGISTYCZNYCH W RÓŻNYCH DZIEDZINACH DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ 12

3. UJĘCIE LOGISTYCZNE PROBLEMÓW Z OBSZARU DZIAŁALNOŚCI REMONTOWEJ W PRZEDSIĘBIORSTWIE PRODUKCYJNYM 15

3.1. ISTOTA PODEJŚCIA LOGISTYCZNEGO 15
3.2. PERSPEKTYWY BADAWCZE 19

4. WYBRANE ZAGADNIENIA DZIAŁALNOŚCI REMONTOWEJ...'. 22

4.1. CHARAKTERYSTYKA DZIAŁALNOŚCI REMONTOWEJ 22

4.2. ANALIZA STRUKTUR I FUNKCJI W RAMACH ZARZĄDZANIA DZIAŁALNOŚCIĄ REMONTOWĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE PRODUKCYJNYM 31
4.2.1. Struktury organizacyjne służb remontowych 31
4.2.2. Struktury informacyjno-decyzyjne w działalności remontowej 35

4.3. PLANOWANIE NAPRAW 43
4.4. PODSUMOWANIE i WNIOSKI 46

5. CHARAKTERYSTYKA OBSZARÓW BADAWCZYCH 49

5.1. DZIAŁALNOŚĆ REMONTOWA W PRZEDSIĘBIORSTWIE PRODUKCYJNYM W UJĘCIU PROCESOWYM 49
5.1.1. Istota podejścia procesowego 49
5.1.2. Określenie skoordynowanego procesu 52
5.7.1. Metoda mapowania procesów jako narzędzie identyfikacji i charakterystyki procesów w działalności remontowej 53

5.2. ZAGADNIENIE HARMONOGRAMOWANIA NAPRAW - OBSZAR BADAWCZY 1 60
5.3. GOSPODARKA CZĘŚCIAMI ZAMIENNYMI-OBSZAR BADAWCZY II 63
5.4. OUTSOURCING USŁUG NAPRAWCZYCH-OBSZAR BADAWCZY III 65
5.5. SCHEMAT MODELU BADAWCZEGO 70

6. PROCEDURY DECYZYJNE ORGANIZACJI DZIAŁALNOŚCI REMONTOWEJ W UJĘCIU LOGISTYCZNYM 72

6.1. HARMONOGRAMOWANIĘ NAPRAW 72
6.7.7. Analiza sieciowa przedsięwzięć — komentarz teoretyczny 73
6.7.2. Narzędzia strukturalne dla optymalizacji i kontroli harmonogramów napraw 75
6.7.3. Budowa harmonogramów napraw — procedura decyzyjna 1 79

6.2. KONCEPCJA LOGISTYCZNA GOSPODARKI CZĘŚCIAMI ZAMIENNYMI 81
6.2.1. Obszary funkcjonalne gospodarki częściami zamiennymi w ramach koncepcji logistycznej 82
6.2.2. Założenia procedury decyzyjnej 92
6.2.3. Zaopatrzenie w części zamienne - procedura decyzyjna II 95

6.3. WYBÓR FORMY WYKONAWSTWA NAPRAW 97
6.3.1. Analiza strategiczna outsourcingu 97
6.3.2. Wykorzystanie metod heurystycznych do identyfikacji strategicznych czynników
wydzielenia JQ3
6.3.3. Wybór formy wykonawstwa napraw - procedura decyzyjna III 109

6.4. ZINTEGROWANA PROCEDURA ORGANIZACJI DZIAŁALNOŚCI REMONTOWEJ W UJĘCIU LOGISTYCZNYM

7. PRAKTYCZNA WERYFIKACJA PODEJŚCIA LOGISTYCZNEGO DO DZIAŁALNOŚCI REMONTOWEJ U4

7.1. WYBÓR PODMIOTU BADAWCZEGO 114
7.2. ANALIZA DIAGNOSTYCZNA DZIAŁALNOŚCI REMONTOWEJ PODMIOTU BADAWCZEGO.... 123
7.3. OPRACOWANIE HARMONOGRAMÓW NAPRAW W ELEKTROCIEPŁOWNI - STUDIUM PRZYPADKU 1 132
7.4. ZAOPATRZENIE W CZĘŚCI ZAMIENNE DLA URZĄDZEŃ W ELEKTROCIEPŁOWNI -STUDIUM PRZYPADKU II 147
7.5. ANALIZA PODATNOŚCI NA WYDZIELENIE OBSŁUGI NAPRAWCZEJ ZE STRUKTUR ELEKTROCIEPŁOWNI - STUDIUM PRZYPADKU III 151
7.6. OCENA EFEKTÓW PROPONOWANYCH ROZWIĄZAŃ DZIAŁALNOŚCI REMONTOWEJ W UJĘCIU LOGISTYCZNYM 158

8. WNIOSKI KOŃCOWE 166

LITERATURA 169
ZAŁĄCZNIKI 175
STRESZCZENIE 193
LOGISTYKA PROWADZENIA REMONTU W PRZEDSIĘBIORSTWIE




PRZED PODJĘCIEM DECYZJI PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRONĄ ,,O MNIE"


ZAPRASZAM NA INNE MOJE AUKCJE

POZDRAWIAM