Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LOGISTYKA MARKETINGOWA

27-01-2012, 21:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 15 zł      Aktualna cena: 15 zł     
Użytkownik anna_p83
numer aukcji: 2049907710
Miejscowość ŁÓDŹ
Licytowało: 1    Wyświetleń: 24   
Koniec: 25-01-2012 07:53:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Koncepcja logistyki marketingowej koncentruje się na trzech zasadniczych elementach: szybkim reagowaniu na potrzeby klientów, niezawodności obsługi klientów, utrzymaniu właściwych relacji z klientami. Spójność elementów koncepcji umożliwia firmie osiągnięcie sukcesu na rynku, czyli uzyskanie przewagi konkurencyjnej. AutorzyLogistyki marketingowej spróbowali rozwinąć tezę, że łączne postrzeganie funkcji tworzenia popytu (marketing) i funkcji jego zaspokajania (logistyka) ułatwia tworzenie efektywnych i skutecznych łańcuchów dostaw zorientowanych rynkowo. Autorzy skoncentrowali się na następujących zagadnieniach: zmianach zachodzących w otoczeniu firmy (indywidualizacji potrzeb klientów, przejściu od rynku sprzedawcy do rynku nabywcy, zmniejszeniu skuteczności reklamy), budowaniu relacji z klientami (utrzymaniu istniejących klientów przez zapewnienie odpowiedniego poziomu obsługi), tworzeniu wartości dla klienta, rozumianej jako różnica korzyści i kosztów (na metodach ustalania tej wartości i jej zwiększania oraz wpływie na rentowność klienta), konkurencji opartej na czasie (szybkim reagowaniu na potrzeby klientów, strategiach skracania czasu realizacji zamówienia), łańcuchach dostaw zorientowanych na popyt (uwzględnieniu popytu rzeczywistego, a nie prognoz popytu, elastycznym funkcjonowaniu łańcucha), zarządzaniu logistyką marketingową (analizie zmian w strategiach działania firmy: koncentracji na zarządzaniu procesami, klientami i efektywnością działań), obsłudze klienta globalnego (powstawaniu globalnego efektu synergii i tworzeniu globalnej strategii logistycznej, na problemach ochrony środowiska naturalnego i problemach społecznych). Liczne przykłady zamieszczone w książce ułatwią zastosowanie konkretnych rozwiązań w firmie. Autor: Martin Christopher, Helen Peck

Tel.: 602 [zasłonięte] 792