Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Lobbing w praktyce : doświadczenia polskie

28-02-2012, 15:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 4.25 zł      Aktualna cena: 4.25 zł     
Użytkownik Vivarium
numer aukcji: 2077843227
Miejscowość Warszawa 12
Licytowało: 2    Wyświetleń: 14   
Koniec: 31-01-2012 17:33:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Kliknij na obrazek powyżej a obejrzysz pozostałe moje aukcje.










"Lobbing w praktyce : doświadczenia polskie"

pod red. Małgorzaty Molędy-Zdziech



Drugie wydanie Zeszytów Naukowych Collegium Civitas poświęcone lobbingowi – poprawione i rozszerzone – zawiera dwanaście prac, omawiających zagadnienia możliwości uprawiania lobbingu w Polsce i UE oraz będących opisem rzeczywistych lub planowanych kampanii lobbingowych, jakie przeprowadzono lub można zrealizować w naszym kraju.


  • Małgorzata Molęda-Zdziech – Odczarować lobbing!
  • Część pierwsza: Lobbing – zagadnienia ogólne i teoretyczne
  • Piotr Hałka – Lobbing wielkich korporacji w kontekście negocjowania warunków dużych inwestycji
  • Julia German – Prawa kobiet w Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej. Skuteczność i znaczenie lobbingu oddolnego (grassroots lobbying)
  • Jacek Podgórski – Umiejętności w profesjonalnym lobbingu
  • Część druga: Lobbing w Polsce i na forum Unii Europejskie
  • Jan Niespodziany – Lobbing na tle rynku farmaceutycznego w Polsce
  • Sławomir Sonarski – Lobbing w zakresie elektrowni wiatrowych
  • Marcin Lewenstein – Konsultacje społeczne w procesie stanowienia prawa w Polsce i w instytucjach Unii Europejskiej
  • Anna Sochacka – Lobbing miast w Unii Europejskiej na przykładzie Przedstawicielstwa Miasta Krakowa w Brukseli
  • Część trzecia: Rekonstrukcje i symulacje kampanii lobbingowych – studia przypadków
  • Maciej Kozarzewski – Kogo kłują polskie róże? Projekt kampanii lobbingowej
  • Krzysztof Woźniak – Symulacja kampanii lobbingowej na rzecz budowy lotniska regionalnego
  • Mariusz Czeredys – Lobbing sektora farmaceutycznego – spór marżowo-cenowy
  • Maciej Przebindowski – „Wybierz swojego sędziego” – projekt kampanii na rzecz powszechnych wyborów ławników
  • Dariusz Radzikowski – „Sprawnie dla Niesprawnych” – rekonstrukcja kampanii lobbingowej
  • Bibliografia
  • Stowarzyszenie Profesjonalnych Lobbystów w Polsce – Kodeks Etyki Zawodowej



Warszawa : Collegium Civitas Press, 2006

240 s. : il. ; 30 cm

Seria: Zeszyty Naukowe Collegium Civitas ; 11

Wyd. 2 popr. i rozsz.

ISBN 978-83-[zasłonięte]005-0-9

Stan dobry

(ryski na okładce, małe zagięcie rogów)

Bardzo proszę osoby bez pełnej aktywacji tzw. kopertki o potwierdzanie udziału w aukcji mailem !!!