Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Lobbing Sztuka skutecznego wywierania wpływu N24h

26-06-2012, 21:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 50.49 zł     
Użytkownik mspksiazki
numer aukcji: 2354743308
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 12   
Koniec: 16-06-2012 18:40:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

Wydanie: 2

Rok publikacji: 2005

Rodzaj: poradnik

ISBN: 83[zasłonięte]89355-4

Format: B5 (176 x 250 mm)

Lobbying. The art of effective persuasion

Okładka: miękka

Liczba stron: 344

Seria: ZARZĄDZANIE i MARKETING

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA

Stan: NOWA (prosto z magazynu)



Krzysztof Jasiecki, Urszula Kurczewska, Małgorzata Molęda-Zdziech

Lobbing. Sztuka skutecznego wywierania wpływu



Z książki czytelnik dowie się:

- jakie są narzędzia i instrumenty lobbingu,

- jakie formy może przybierać rzecznictwo interesów,

- czym lobbing europejski różni się od lobbingu amerykańskiego,

- na czym polega specyfika lobbingu w Polsce,

- jak prowadzi się działalność lobbingową w instytucjach Unii Europejskiej,

- jakie regulacje o charakterze ustawowym i środowiskowym normują działalność lobbingową,

- w czym przejawia się profesjonalizacja rzecznictwa interesów we współczesnym świecie.

Książka dostarcza wielu praktycznych informacji przydatnych dla osób, które zajmują się działalnością lobbingową. Przedstawiono w niej zasady skutecznego rzecznictwa interesów oraz główne strategie i techniki stosowane przez lobbystów. Publikacja zawiera także liczne opisy kampanii lobbingowych oraz wypowiedzi profesjonalnych lobbystów.





Polecamy również inne nasze aukcje oraz stronę "O mnie" (zasady udziału w naszych aukcjach).

Pozdrawiamy,

 

 

MSP Książki.