LML
W czasach wszechobecnej elektroniki i ulicznych korków, klasyczny, w całości metalowy skuter symbolizuje radość, swobodę i elitarny image. Należeć do grupy zakręconych na punkcie tradycyjnej motoryzacji może teoretycznie każdy. Nie każdy jednak zna się na restaurowaniu zabytkowych skuterów.
ZOBACZ OPINIE O LML W POLSCE: http://lmlpolska.wordpress.com/recenzje-i-opinie-o-lml/
LML to znany i najpopularniejszy model klasycznego skutera do nabycia jako pojazd fabrycznie nowy.
Model skutera który w wersji LML jest dzisiaj produkowany pod nazwą "Star" to inżynieria lat 70/80. To najdłużej produkowany model skutera w historii motoryzacji. Dzisiaj nadal można ten model nabyć w niezmienionej formie i to nawet w wersji dwusuwowej a to już w dzisiejszych czasach dla miłośników tradycji naprawdę rarytas. Pojazdy LML montuje się od roku 1984 w Indiach. Do Europy skutery trafiają jako import włoski, przez firmę LML Italia, która w roku 2009 postanowiła z rozmachem rozwinąć rynek tego modelu skutera. Z powodzeniem.
LML jest powszechnie uważany wśród klubowych entuzjastów klasycznych skuterów za pojazd trwały i pod względem wykonania solidny. Ma bardzo solidną powłokę lakieru a wykonanie karterów i wszystkich części mechanicznych jest w tym pojeździe bardzo dobre.
zobacz krótki klip LML:
http://www.youtube.com/watch?v=jC9fb2kqxmU
Ten pojazd jest jak wehikuł czasu. Przenosi w lata, kiedy motoryzacja pachniała jeszcze autentycznością. Metalowa rama i charakterystyczny dźwięk silnika dwusuwowego dla wielu symbolizują włoską ulicę lat 70 i 80.
LML Star to ikona w historii motoryzacji. LML Star jest pojazdem bardzo poręcznym na drodze. Zarówno w ruchu miejskim jak i poza miastem mogą nim wygodnie podróżować dwie osoby. Ponadczasowa oldschoolowa sylwetka LML Star oraz prostota i niezawodność konstrukcji czynią z tego klasyka pojazd na długie lata jazdy.
OFICJALNA STRONA LML w Polsce: http://lmlpolska.wordpress.com/
"Polub" LML NA Facebooku a otrzymasz zawsze gorące informacje na temat LML w Polsce:
http://www.facebook.com/pages/Klasyczne-Skutery-LML/257[zasłonięte]42[zasłonięte]84?sk=wall
Autoryzowany serwis mieści się w siedzibie importera LML oraz we wszystkich punktach dealerskich, w których skuter jest sprzedawany. Solidność i niezawodność LML Star potwierdza 24-miesięczna gwarancja.
SUPER KLASYCZNE SKUTERY LML TO ZAWSZE:
-w całości metalowa karoseria i błotniki,
-ręczna przekładnia biegów w manetce,
-niezawodność i prostota silnika dwusuwowego,
-łatwe w użyciu koło zapasowe,
-charakterystyczne ramię zawieszenia przedniego
-duży wybór akcesoriów: chromy, szyby, dedykowane kolorystycznie kaski
-bogata paleta kolorów karoserii w tym malowania dwukolorowe i wykończenie matowe
W Polsce LML sprzedawany jest z 4 typami modeli i silników:
125 cm dwusuw - cena 10 500 zł
150 cm dwusuw - cena 10 900 zł
151 cm czterosuw (dwukolorowe malowania + chromowe dodatki w cenie) - cena 11 990 zł
200 cm czterosuw-cena 11 850 zł
Transport w dowolne miejsce w Polsce gratis
Dodatkowo od tego roku, za 20% wyższą cenę można nabyć skuter wielokolorowy na całkowicie indywidualne zamówienie klienta. Wpłata 50 % Czas oczekiwania tylko 16 dni roboczych!!
DANE TECHNICZNE dla modelu 150 cc 2T: Rama: konstrukcja samonośna, metalowa Typ silnika: 1 cylinder, 2-suwowy, Pojemność skokowa: 150 ccm System chłodzenia: chłodzony powietrzem Moc: 5,8 KW przy 5500 ob./min Układ zasilania: Gaźnik System dozowania oleju w mieszance Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Sprzęgło: Mokre, sprzęgło odśrodkowe Starter: Elektryczny oraz tradycyjny nożny rozrusznik Długość: 1760 mm Szerokość: 695 mm Rozstaw osi: 1235 mm Wysokość siedzenia: 820 mm Masa własna: 109 kg Hamulec przód: tarcza 200 mm Hamulce tył: bęben 150 mm Opony: 3,50-10 Pojemność zbiornika paliwa: 8 l Dozownik oleju: 1 l prędkość max: 95 km/h Liczba osób: 2 osoby
--------------------------------------------
DANE TECHNICZNE dla modelu 151 cc 4T
1. Liczba osi / kół 2 / 23. Rozstaw osi 1235mm6.1. Długość 1760 mm7.1. Szerokość 695 mm8. Wysokość 1110 mm12.1. Masa własna pojazdu w stanie gotowym do jazdy 121 kg12.2. Masa pojazdu bez obciążenia 116 kg14.1. Maksymalna masa całkowita pojazdu 270 kg14.2. Rozdział masy na poszczególne osie 80kg / 190 kg14.3. Maksymalna masa przypadająca na każdą z osi 80 kg / 195 kg20. Producent silnika LML Limited21. Kod fabryczny silnika E2821.2. Numer silnika E28*X3XXXXXX*22 Zasada działania silnika Czterosuwowy, z zapłonem iskrowym23. Liczba i układ cylindrów 124. Pojemność skokowa silnika 150,7 cm325. Paliwo Benzyna bezołowiowa26. Maksymalna moc silnika przy prędkości obr. 6,75 kW przy 6250 obr/min26.1. Stosunek mocy maksymalnej do masy pojazdu w stanie gotowym do jazdy 0,0558 kW / kg28. Skrzynia biegów Manualna 29. Przełożenia na poszczególnych biegach 1. 17.07; 2. 10.71; 3. 7.89; 4. 5.8332. Oznaczenia rozmiaru opon Oś1: 3.50-10 Oś 2: 3.50-1037. Nadwozie Nie42.1 Liczba i rozmieszczenie siedzeń r1: 1C r2: 1C44. Prędkość maksymalna 95 km/h45. Poziom hałasu Na postoju: 80 dB przy prędk.obr. sil. 3125 min-1 Podczas jazdy: 76 dB46 Toksyczność spalin CO: 1,74 g/km; CH: 0,19 g/km; NOx: 0,12 g/km ; CO %: 0,022
-----------------------------------------------------------------------------------------
LML 200 4S to kompromis pomiędzy ultra-tradycją w designie i konstrukcji pojazdu a osiągami i ekonomiką współczesnej motoryzacji.
-zużycie paliwa 2 litry/100 km!!!
200 4S to najnowszy skuter LML, ktorego premiera sprzedaży miała miejsce we Włoszech na jesieni 2011. LML wprowadził w tym pojeździe sporo zmian w porównaniu do pierwotnej odsłony tego modelu skutera w roku 1978. Silnik jest całkowicie zaprojektowany i wykonany przez firme LML. To jedyny na świecie manualny klasyk z czterosuwowym silnikiem o pojemności 200 ccm. LML 200 4S to kompromis pomiędzy ultra-tradycją w designie i konstrukcji pojazdu a osiągami i ekonomiką współczesnej motoryzacji.
Nowa konstrukcja sprzęgła zaoowocowała super łagodną i precyzyjną w użyciu przekładnią biegów.
_____________________________________________________________
LINK DO TESTU NA PORTALU BURGMANIA: http://www.burgmania.net/index.php?go=lml150
LINK do VIDEO-TESTU pojazdu LML w Polsce:http://www.youtube.com/watch?v=o7tnY7IkDAQ
GWARANCJA 24 MIESIĄCE!!
W SPRAWIE SZCZEGÓŁÓW PROSIMY O KONTAKT: [zasłonięte]@lmlpolska.com
DEES CLASSIC Dominik Skurzak – wyłączny przedstawiciel LML Italia w Polsce
AUTORYZOWANY WYŁĄCZNY IMPORTER LML ul. Spacerowa 26, 05-270 Marki
CZYNNE PON-PIĄT 9.00-17.00; SOB 9.00 - 13.00 +48 [zasłonięte] 103 877 www.lmlpolska.com, www.lmlitalia.com
Na wszelkie pytania chętnie odpowie także: Antonina Borowska-Giannini LML Polska -Marketing Manager [zasłonięte]@lmlpolska.com
------------------------------------------------
LML jest popularny nie tylko we Włoszech i we Francji. Swój klub LML mają fani tego pojazdu w Anglii. Jest tam ponand pół tysiaca klubowiczów.
link do :LML Owners Club Great Britain - http://www.lmlocgb.co.uk/phpBB3/
-----------------------------------------------------------
SKUTERY LML TO NIE TYLKO POJAZD, TO RÓWNIEŻ STYL ŻYCIA !!!
Dominik SkurzakChief Executive OfficerLML/DEES CLASSIC[zasłonięte]@lmlpolska.comwww.lmlpolska.com Antonina Borowska-GianniniLML Polska Brand Manager[zasłonięte]@lmlpolska.com