Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LML-klasyk typ Lambretta, Vespa. Metal. Model 1984

28-06-2012, 3:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 10 500 zł     
Użytkownik DOMINIK-71
numer aukcji: 2399315745
Miejscowość Marki
Wyświetleń: 306   
Koniec: 19-06-2012 11:09:55
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

LML

W czasach wszechobecnej elektroniki i ulicznych korków, klasyczny, w całości metalowy skuter symbolizuje radość, swobodę i elitarny image. Należeć do grupy zakręconych na punkcie tradycyjnej motoryzacji może teoretycznie każdy. Nie każdy jednak zna się na restaurowaniu zabytkowych skuterów.

LML to znany i najpopularniejszy model klasycznego skutera do nabycia jako pojazd fabrycznie nowy.


Model skutera który w wersji LML jest dzisiaj produkowany pod nazwą "Star" to inżynieria lat 70/80. To najdłużej produkowany model skutera w historii motoryzacji. Dzisiaj nadal można ten model nabyć w niezmienionej formie i to nawet w wersji dwusuwowej a to już w dzisiejszych czasach dla miłośników tradycji naprawdę rarytas. Pojazdy LML montuje się od roku 1984 w Indiach. Do Europy skutery trafiają jako import włoski, przez firmę LML Italia, która w roku 2009 postanowiła z rozmachem rozwinąć rynek tego modelu skutera. Z powodzeniem.


LML jest powszechnie uważany wśród klubowych entuzjastów klasycznych skuterów za pojazd trwały i pod względem wykonania solidny. Ma bardzo solidną powłokę lakieru a wykonanie karterów i wszystkich części mechanicznych jest w tym pojeździe bardzo dobre.

zobacz krótki klip LML:

http://www.youtube.com/watch?v=jC9fb2kqxmU

Ten pojazd jest jak wehikuł czasu. Przenosi w lata, kiedy motoryzacja pachniała jeszcze autentycznością. Metalowa rama i charakterystyczny dźwięk silnika dwusuwowego dla wielu symbolizują włoską ulicę lat 70 i 80.

LML Star to ikona w historii motoryzacji. LML Star jest pojazdem bardzo poręcznym na drodze. Zarówno w ruchu miejskim jak i poza miastem mogą nim wygodnie podróżować dwie osoby. Ponadczasowa oldschoolowa sylwetka LML Star oraz prostota i niezawodność konstrukcji czynią z tego klasyka pojazd na długie lata jazdy.

OFICJALNA STRONA LML w Polsce: http://lmlpolska.wordpress.com/

"Polub" LML NA Facebooku a otrzymasz zawsze gorące informacje na temat LML w Polsce:

http://www.facebook.com/pages/Klasyczne-Skutery-LML/257[zasłonięte]42[zasłonięte]84?sk=wall

Autoryzowany serwis mieści się w siedzibie importera LML oraz we wszystkich punktach dealerskich, w których skuter jest sprzedawany. Solidność i niezawodność LML Star potwierdza 24-miesięczna gwarancja.

SUPER KLASYCZNE SKUTERY LML TO ZAWSZE:


-w całości metalowa karoseria i błotniki,

-ręczna przekładnia biegów w manetce,

-niezawodność i prostota silnika dwusuwowego,

-łatwe w użyciu koło zapasowe,

-charakterystyczne ramię zawieszenia przedniego

-duży wybór akcesoriów: chromy, szyby, dedykowane kolorystycznie kaski

-bogata paleta kolorów karoserii w tym malowania dwukolorowe i wykończenie matowe

W Polsce LML sprzedawany jest z 4 typami modeli i silników:

125 cm dwusuw - cena 10 500 zł

150 cm dwusuw - cena 10 900 zł

151 cm czterosuw (dwukolorowe malowania + chromowe dodatki w cenie) - cena 11 990 zł

200 cm czterosuw-cena 11 850 zł

Transport w dowolne miejsce w Polsce gratis

Dodatkowo od tego roku, za 20% wyższą cenę można nabyć skuter wielokolorowy na całkowicie indywidualne zamówienie klienta. Wpłata 50 % Czas oczekiwania tylko 16 dni roboczych!!

DANE TECHNICZNE dla modelu 150 cc 2T: Rama: konstrukcja samonośna, metalowa Typ silnika: 1 cylinder, 2-suwowy, Pojemność skokowa: 150 ccm System chłodzenia: chłodzony powietrzem Moc: 5,8 KW przy 5500 ob./min Układ zasilania: Gaźnik System dozowania oleju w mieszance Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Sprzęgło: Mokre, sprzęgło odśrodkowe Starter: Elektryczny oraz tradycyjny nożny rozrusznik Długość: 1760 mm Szerokość: 695 mm Rozstaw osi: 1235 mm Wysokość siedzenia: 820 mm Masa własna: 109 kg Hamulec przód: tarcza 200 mm Hamulce tył: bęben 150 mm Opony: 3,50-10 Pojemność zbiornika paliwa: 8 l Dozownik oleju: 1 l prędkość max: 95 km/h Liczba osób: 2 osoby

--------------------------------------------


DANE TECHNICZNE dla modelu 151 cc 4T


1. Liczba osi / kół 2 / 2
3. Rozstaw osi 1235mm
6.1. Długość 1760 mm
7.1. Szerokość 695 mm
8. Wysokość 1110 mm
12.1. Masa własna pojazdu w stanie gotowym do jazdy 121 kg
12.2. Masa pojazdu bez obciążenia 116 kg
14.1. Maksymalna masa całkowita pojazdu 270 kg
14.2. Rozdział masy na poszczególne osie 80kg / 190 kg
14.3. Maksymalna masa przypadająca na każdą z osi 80 kg / 195 kg
20. Producent silnika LML Limited
21. Kod fabryczny silnika E28
21.2. Numer silnika E28*X3XXXXXX*
22 Zasada działania silnika Czterosuwowy, z zapłonem iskrowym
23. Liczba i układ cylindrów 1
24. Pojemność skokowa silnika 150,7 cm3
25. Paliwo Benzyna bezołowiowa
26. Maksymalna moc silnika przy prędkości obr. 6,75 kW przy 6250 obr/min
26.1. Stosunek mocy maksymalnej do masy pojazdu w stanie gotowym do jazdy 0,0558 kW / kg
28. Skrzynia biegów Manualna
29. Przełożenia na poszczególnych biegach 1. 17.07; 2. 10.71; 3. 7.89; 4. 5.83
32. Oznaczenia rozmiaru opon Oś1: 3.50-10 Oś 2: 3.50-10
37. Nadwozie Nie
42.1 Liczba i rozmieszczenie siedzeń r1: 1C r2: 1C
44. Prędkość maksymalna 95 km/h
45. Poziom hałasu Na postoju: 80 dB przy prędk.obr. sil. 3125 min-1
Podczas jazdy: 76 dB
46 Toksyczność spalin CO: 1,74 g/km; CH: 0,19 g/km; NOx: 0,12 g/km ; CO %: 0,022

-----------------------------------------------------------------------------------------

LML 200 4S to kompromis pomiędzy ultra-tradycją w designie i konstrukcji pojazdu a osiągami i ekonomiką współczesnej motoryzacji.

-zużycie paliwa 2 litry/100 km!!!

200 4S to najnowszy skuter LML, ktorego premiera sprzedaży miała miejsce we Włoszech na jesieni 2011. LML wprowadził w tym pojeździe sporo zmian w porównaniu do pierwotnej odsłony tego modelu skutera w roku 1978. Silnik jest całkowicie zaprojektowany i wykonany przez firme LML. To jedyny na świecie manualny klasyk z czterosuwowym silnikiem o pojemności 200 ccm. LML 200 4S to kompromis pomiędzy ultra-tradycją w designie i konstrukcji pojazdu a osiągami i ekonomiką współczesnej motoryzacji.

Nowa konstrukcja sprzęgła zaoowocowała super łagodną i precyzyjną w użyciu przekładnią biegów.


_____________________________________________________________

LINK DO TESTU NA PORTALU BURGMANIA: http://www.burgmania.net/index.php?go=lml150

LINK do VIDEO-TESTU pojazdu LML w Polsce:http://www.youtube.com/watch?v=o7tnY7IkDAQ

GWARANCJA 24 MIESIĄCE!!

W SPRAWIE SZCZEGÓŁÓW PROSIMY O KONTAKT: [zasłonięte]@lmlpolska.com

DEES CLASSIC Dominik Skurzak – wyłączny przedstawiciel LML Italia w Polsce

AUTORYZOWANY WYŁĄCZNY IMPORTER LML ul. Spacerowa 26, 05-270 Marki

CZYNNE PON-PIĄT 9.00-17.00; SOB 9.00 - 13.00 +48 [zasłonięte] 103 877 www.lmlpolska.com, www.lmlitalia.com

Na wszelkie pytania chętnie odpowie także: Antonina Borowska-Giannini LML Polska -Marketing Manager [zasłonięte]@lmlpolska.com

------------------------------------------------

LML jest popularny nie tylko we Włoszech i we Francji. Swój klub LML mają fani tego pojazdu w Anglii. Jest tam ponand pół tysiaca klubowiczów.

link do :LML Owners Club Great Britain - http://www.lmlocgb.co.uk/phpBB3/

-----------------------------------------------------------

SKUTERY LML TO NIE TYLKO POJAZD, TO RÓWNIEŻ STYL ŻYCIA !!!



Dominik Skurzak
Chief Executive Officer
LML/DEES CLASSIC
[zasłonięte]@lmlpolska.com
www.lmlpolska.com

Antonina Borowska-Giannini
LML Polska Brand Manager
[zasłonięte]@lmlpolska.com