Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LML 151 -klasyk- wyprzedaż po testach, styl Vespa

28-06-2012, 3:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 10 000 zł     
Użytkownik DOMINIK-71
numer aukcji: 2415295149
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 294   
Koniec: 26-06-2012 00:10:05
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

LML Star Bicolor - kość słoniowa/karmel Pojazd po testach. Zarejestrowany. Sprzedaż od wyłącznego importera na Polskę. Możliwość jazdy próbnej. Gwarancja. Przebieg 1000 km. Przegląd do V 2014. Obniżka z 11 990 zł na 10 000 zł.W cenie jest pełne ochromowanie pojazdu.

 

ZOBACZ OPINIE O LML W POLSCE: http://lmlpolska.wordpress.com/recenzje-i-opinie-o-lml/

 

Model skutera który w wersji LML jest dzisiaj produkowany pod nazwą "Star" to inżynieria lat 70/80. To najdłużej produkowany model skutera w historii motoryzacji. To dla miłośników tradycji naprawdę rarytas. Import włoski - LML Italia, firma która w roku 2009 postanowiła z rozmachem rozwinąć rynek tego modelu skutera. W czasach wszechobecnej elektroniki i ulicznych korków, klasyczny, w całości metalowy skuter symbolizuje radość, swobodę i elitarny image. Należeć do grupy zakręconych na punkcie tradycyjnej motoryzacji może teoretycznie każdy. Nie każdy jednak zna się na restaurowaniu zabytkowych skuterów. LML jest powszechnie uważany wśród klubowych entuzjastów klasycznych skuterów za pojazd trwały i pod względem wykonania solidny. Ma bardzo solidną powłokę lakieru a wykonanie karterów i wszystkich części mechanicznych jest w tym pojeździe bardzo dobre. Zużycie paliwa 2l/100 km.

 

zobacz krótki klip LML: www.youtube.com/watch?v=jC9fb2kqxmU

 

Ten pojazd jest jak wehikuł czasu. Przenosi w lata, kiedy motoryzacja pachniała jeszcze autentycznością. Metalowa rama i charakterystyczna klasyczna sylwetka pojazdu dla wielu symbolizują włoską ulicę lat 70 i 80. LML Star to ikona w historii motoryzacji. LML Star jest pojazdem bardzo poręcznym na drodze. Zarówno w ruchu miejskim jak i poza miastem mogą nim wygodnie podróżować dwie osoby. Ponadczasowa oldschoolowa sylwetka LML Star oraz prostota i niezawodność konstrukcji czynią z tego klasyka pojazd na długie lata jazdy.

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

OFICJALNA STRONA LML w Polsce: www.lmlpolska.wordpress.com/

"Polub" LML NA Facebooku a otrzymasz zawsze gorące informacje na temat LML w Polsce:

 

www.facebook.com/pages/Klasyczne-Skutery-LML/257[zasłonięte]42[zasłonięte]84?sk=wall

 

Autoryzowany serwis mieści się w siedzibie importera LML oraz we wszystkich punktach dealerskich, w których skuter jest sprzedawany. Solidność i niezawodność LML Star potwierdza 24-miesięczna gwarancja.

 

SUPER KLASYCZNE SKUTERY LML TO ZAWSZE:

-w całości metalowa karoseria i błotniki,

-ręczna przekładnia biegów w manetce,

-niezawodność i prostota silnika dwusuwowego,

-łatwe w użyciu koło zapasowe,

-charakterystyczne ramię zawieszenia przedniego

-duży wybór akcesoriów: chromy, szyby, dedykowane kolorystycznie kaski

-bogata paleta kolorów karoserii w tym malowania dwukolorowe i wykończenie matowe

 

Transport w dowolne miejsce w Polsce gratis

--------------------------------------------

 

DANE TECHNICZNE dla modelu 151 cc 4T 1. Liczba osi / kół 2 / 2 3. Rozstaw osi 1235mm 6.1. Długość 1760 mm 7.1. Szerokość 695 mm 8. Wysokość 1110 mm 12.1. Masa własna pojazdu w stanie gotowym do jazdy 121 kg 12.2. Masa pojazdu bez obciążenia 116 kg 14.1. Maksymalna masa całkowita pojazdu 270 kg 14.2. Rozdział masy na poszczególne osie 80kg / 190 kg 14.3. Maksymalna masa przypadająca na każdą z osi 80 kg / 195 kg 20. Producent silnika LML Limited 21. Kod fabryczny silnika E28 21.2. Numer silnika E28*X3XXXXXX* 22 Zasada działania silnika Czterosuwowy, z zapłonem iskrowym 23. Liczba i układ cylindrów 1 24. Pojemność skokowa silnika 150,7 cm3 25. Paliwo Benzyna bezołowiowa 26. Maksymalna moc silnika przy prędkości obr. 6,75 kW przy 6250 obr/min 26.1. Stosunek mocy maksymalnej do masy pojazdu w stanie gotowym do jazdy 0,0558 kW / kg 28. Skrzynia biegów Manualna 29. Przełożenia na poszczególnych biegach 1. 17.07; 2. 10.71; 3. 7.89; 4. 5.83 32. Oznaczenia rozmiaru opon Oś1: 3.50-10 Oś 2: 3.50-10 37. Nadwozie Nie 42.1 Liczba i rozmieszczenie siedzeń r1: 1C r2: 1C 44. Prędkość maksymalna 95 km/h 45. Poziom hałasu Na postoju: 80 dB przy prędk.obr. sil. 3125 min-1 Podczas jazdy: 76 dB 46 Toksyczność spalin CO: 1,74 g/km; CH: 0,19 g/km; NOx: 0,12 g/km ; CO %: 0,022

 

------------------------------------------------------------------------------------------

 

W SPRAWIE SZCZEGÓŁÓW PROSIMY O KONTAKT: [zasłonięte]@lmlpolska.com DEES CLASSIC Dominik Skurzak – wyłączny przedstawiciel LML Italia w Polsce TEL 505 [zasłonięte] 877

 

AUTORYZOWANY WYŁĄCZNY IMPORTER LML ul. Spacerowa 26, 05-270 Marki CZYNNE PON-PIĄT 9.00-17.00; SOB 9.00 - 13.00 +48 [zasłonięte] 103 877 www.lmlpolska.com, www.lmlitalia.com