Dziś mam do zaoferowania grę LMA MANAGER 2006 Mój egzemplarz jest w pełni kompletny.
Kolejna odsłona piłkarskiego menedżera od Codemasters. Autorzy poprawili realizm działania rynku transferowego, silnik odpowiedzialny za wyświetlanie meczów, system newsów, design wszystkich menusów i tabelek, a także wprowadzili nowe ligi, opcję tworzenia wirtualnego menedżera czy rozgrywania gierek treningowych.
Kolejna odsłona piłkarskiego menedżera od Codemasters, wnosząca sporo zmian do rozgrywki. Autorzy przede wszystkim poprawili realizm działania rynku transferowego (więcej opcji kontraktowych i lepsza SI rozmówców), silnik odpowiedzialny za wyświetlanie meczów, system newsów (poszerzono rolę mediów), design wszystkich menusów i tabelek, a także wprowadzili nowe ligi, opcję tworzenia wirtualnego menedżera czy rozgrywania gierek treningowych.
Poza większymi zmianami spotkały grę te mniejsze, m.in. większa liczba umiejętności piłkarzy - dodano celność i siłę strzału, wagę czy siłę. Wprowadzono również ukryte cechy, takie jak pracowitość, kontuzjogenność czy morale meczowe. Czym korzystniejsze wartości poszczególnych współczynników, tym większa szansa na dobry występ w najbliższym meczu. Codemasters długo pracowali nad tym, aby w trakcie meczu faktycznie było widać, kto jest formie. Poza tym o stanie fizycznym i psychicznym podopiecznych dowiadujemy się z raportów scoutów i trenerów oraz e-maili od nich samych.
LMA Manager 2006 kierowany jest przede wszystkim na konsole (PS2, Xboxa i X360), zatem spotykamy się tu z intuicyjnym sterowaniem za pomocą pada. Poruszanie się po kolejnych menusach odbywa się szybko i płynnie. LMA Manager 2006 różni się od konkurentów - Football Managera i Championship Managera - stylem rozgrywki. Mniejszą rolę odgrywają tutaj statystyki - najwięcej informacji o formie zawodników zdobywamy oglądając trójwymiarowe mecze i czytając raporty scoutów.
W wersjach na PS2 i Xboxa gracze mogą ściągnąć dane ze środka sezonu po zamknięciu styczniowego okienka transferowego.