|
|
|
|
|
Wpłata na konto: 02 1140 [zasłonięte] 2 [zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 678255 Dane do wpłaty:Sklep Weeboo Adrian Palczewski Unii Europejskiej 10 32-600 Oświęcim Tytulem: nick_z_allegro W tytule przelew proszę w żadnym wypadku nie zamieszczać:* tytułów wylicytowanych książek * numerów aukcji * dodatkowych informacji To wszystko utrudnia nam zidentyfikowanie transakcji, co może spowodować opóźnienia w dostawie. Aby wpłata znalazła się na naszym koncie od razu prosimy dokonywać płatności PŁACĘ Z ALLEGRO !
|
|
Z cennikiem dostawy mogą się Państwo zapoznać w ramce "Cennik dostawy". Opłata pobierana jest bez względu na wagę i format książki, a każdy dodatkowy egzemplarz książki w paczce to dodatkowa opłata 1,5zł.
Wysyłka zagraniczna do krajów Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii a także norwegii- 27zł ekonomiczna, 35zł priorytetowa.
Wysyłki realizowane są maksymalnie w ciągu 36 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie, a w większości przypadków tego samego dnia!
Decydując się na wysyłkę listem zwykłym (najtańsza opcja dostawy), nie bierzemy odpowiedzialności za ew. problemy z dostawą zamówienia przez listonosza!
Transport odbywa sie za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS lub Poczty Polskiej (w zależności od wybranej formy dostawy).
|
|
Literatura ustna
PRACA ZBIOROWA
Oprawa: miękka Format: ok. 125x195mm Rok wydania: 27.12.2011 Liczba stron: 394
Cel prezentowanej antologii jest podwójny. Ma ona, po pierwsze, przedstawić w jednym miejscu najważniejsze dla światowej refleksji teksty poświęcone oralności. Po wtóre – odsłonić historię pewnej hipotezy badawczej sformułowanej w XX wieku, która miała posłużyć odkryciu uniwersalnych początków wszelkiej kultury. Poszukiwania przedpiśmiennych form porozumienia (trwające w kulturze europejskiej od zawsze, wkraczające zaś od lat dwudziestych XX wieku w fazę bardzo intensywną) niemal od początku należą zasadniczo do dwóch typów myślenia. Jedno można nazwać ewolucyjnym, drugie – rozłącznym. Ewolucyjne podejście do kultury ustnej zakłada, że oralność zawiera w postaci zalążkowej podstawowe formy późniejszej komunikacji. Koncepcja druga, rozłączna, mówi, że kultura ustna i piśmienna są sobie przeciwne. A nawet, że kultura piśmienna unicestwiła kulturę ustną.
|
|
|