Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LITERATURA DOBY INTERNETU. INTERAKTYWNOŚĆ I MULTIM

02-07-2015, 4:55
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 49 zł     
Użytkownik dvdmaxpl
numer aukcji: 5231776777
Miejscowość KONIN
Wyświetleń: 6   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnieinne aukcjedodaj do ulubionych sprzedawców
art315458
Literatura doby Internetu. Interaktywność i multimedialność literatury - Małgorzata Janusiewicz [KSIĄŻKA]
KSIĄŻKA
autor:
Małgorzata Janusiewicz
wydawca:
UNIVERSITAS , Styczeń 2014
Opis

Autorka książki wnikliwie przedstawia aktualny obraz literatury Internetu wraz z szerokimi odwołaniami do tradycji kultury, a także pokazuje najnowsze zjawiska literackie na przykładzie różnorodnych odmian tekstów. Udowadnia, że zmiany w sposobie istnienia tekstu literackiego okazują się fundamentalne i tworzą "nową literackość" XXI wieku, kształtując tym samym odmienny od dotychczasowych wzorców paradygmat kultury.

W książce znajdziemy:
- całościową monografię zjawiska e-literatury,
- analizę przykładów multimedialności i interaktywności w dawnych i współczesnych tekstach literackich,
- zastosowanie elementów teorii strukturalistycznej do analizy hipertekstu,
- omówienie wpływu hipertekstu na współczesną literaturę,
- nowatorską propozycję klasyfikacji gatunków i odmian utworów literackich, uwzględniającą teksty multimedialne i interaktywne.

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
miękka
ilość stron:
232
420
224
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]42234
ISBN:
978-83-[zasłonięte]-2340-4
978-83-[zasłonięte]-2351-0
[zasłonięte]978-8336-537-5
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.