TOWAR W MAGAZYNIE.WYSYŁKA 24
Możliwy odbiór osobisty po uprzednim
umówieniu się mejlowym lub telefonicznym.
Londyn 1888. Od razu po wyjściu z powozu zdajesz sobie sprawę, że wysiadłeś w złym miejscu. Jeszcze parę minut temu byłeś w wykwintnym centrum miasta, a teraz zewsząd otaczają Cię cuchnące i zatłoczone uliczki. Uliczni sprzedawcy, rozwrzeszczane przekupki i stadka brudnych dzieci, które odziane w stare łachmany biegną przez tłum i szarpią Cię za płaszcz, błagając o jałmużnę. Wszędzie tylko ponura nędza i rezygnacja. Niektórzy mówią, że ta dzielnica to piekło. Inni, do których nie uśmiechnęło się szczęście, nazywają ją domem. Tutaj za pensa możesz pooglądać ulicznych akrobatów i pokazy osobliwości. Albo po prostu upić się w jednym z obskurnych pubów. Na każdym rogu znajdziesz prostytutki. Ludzie nazywają je „nieszczęśnicami” i nie ma chyba dla nich trafniejszej nazwy. To jest właśnie teren jego łowów. Witaj w dzielnicy Whitechapel. Witaj na ulicach Kuby Rozpruwacza.
W wyniku nawiązania współpracy z włoskim wydawnictwem Stratelibri, nakładem wydawnictwa Galakta polskie wydanie gry oparte jest na najnowszej, poprawionej wersji gry, zawierającej kilka usprawnień będących wynikiem wysłuchania głosów wielu fanów gry z całego świata.
Łącząc elementy dedukcji i blefu, Listy z Whitechapel pozwalają przenieść się graczom do XIX-wiecznego Londynu, by wziąć udział w obławie na jednego z najbardziej znanych przestępców wszech czasów – Kubę Rozpruwacza. W trakcie rozgrywki, jeden z graczy przejmuje kontrolę nad poczynaniami niesławnego mordercy, podczas gdy pozostali gracze, jako detektywi, muszą wspólnymi siłami przeprowadzić obławę w londyńskiej dzielnicy Whitechapel i spróbować go złapać.
Podczas czterech rund (które w grze reprezentują cztery noce) Kuba Rozpruwacz popełnia kolejne zbrodnie, a zadaniem detektywów jest wykorzystanie przewagi liczebnej, sprytu i zebranych poszlak, aby pojmać mordercę i przywrócić spokój w dzielnicy Whitechapel.
Wydawca: Galakta
Liczba graczy: od 3 do 6 graczy
Czas gry: około 120 minut
Wydanie: Polskie
Instrukcja: Polska
Wiek: od 12 lat
Zawartość pudełka:
1 instrukcja
1 plansza do gry
5 arkuszy policji
4 Listy Kuby Rozpruwacza
5 żetonów Szefów Dochodzenia
5 żetonów Ruchów Specjalnych
16 drewnianych znaczników
12 drewnianych pionków
1 zasłonka Kuby Rozpruwacza
1 bloczek arkuszy ruchu Kuby Rozpruwacza
27 plastikowych znaczników
SZUKASZ GRY. ZAJRZYJ NA NASZE AUKCJE.
ZADZWOŃ TEL.
508 [zasłonięte] 909
NAPISZ:
[zasłonięte]@BALDAR.PL