Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Listy w Whitechapel www_baldar

07-06-2014, 10:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 152 zł     
Użytkownik www_baldar
numer aukcji: 4270578532
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 4   
Koniec: 07-06-2014 09:34:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Baldar

Telefon: 508 [zasłonięte] 909

Email: [zasłonięte]@baldar.pl

  • Poczta Polska 13 zł
  • Poczta Polska Pobranie 15 zł
  • Odbiór osobisty 0 zł
  • KURIER 14 zł


Baldar
ul. Żaglowa 2
80-560 Gdańsk

Listy z Whitechapel

 

TOWAR W MAGAZYNIE.WYSYŁKA 24

 

 

Londyn 1888. Od razu po wyjściu z powozu zdajesz sobie sprawę, że wysiadłeś w złym miejscu. Jeszcze parę minut temu byłeś w wykwintnym centrum miasta, a teraz zewsząd otaczają Cię cuchnące i zatłoczone uliczki. Uliczni sprzedawcy, rozwrzeszczane przekupki i stadka brudnych dzieci, które odziane w stare łachmany biegną przez tłum i szarpią Cię za płaszcz, błagając o jałmużnę. Wszędzie tylko ponura nędza i rezygnacja. Niektórzy mówią, że ta dzielnica to piekło. Inni, do których nie uśmiechnęło się szczęście, nazywają ją domem. Tutaj za pensa możesz pooglądać ulicznych akrobatów i pokazy osobliwości. Albo po prostu upić się w jednym z obskurnych pubów. Na każdym rogu znajdziesz prostytutki. Ludzie nazywają je „nieszczęśnicami” i nie ma chyba dla nich trafniejszej nazwy. To jest właśnie teren jego łowów. Witaj w dzielnicy Whitechapel. Witaj na ulicach Kuby Rozpruwacza.


 

W wyniku nawiązania współpracy z włoskim wydawnictwem Stratelibri, nakładem wydawnictwa Galakta polskie wydanie gry oparte jest na najnowszej, poprawionej wersji gry, zawierającej kilka usprawnień będących wynikiem wysłuchania głosów wielu fanów gry z całego świata.

Łącząc elementy dedukcji i blefu, Listy z Whitechapel pozwalają przenieść się graczom do XIX-wiecznego Londynu, by wziąć udział w obławie na jednego z najbardziej znanych przestępców wszech czasów – Kubę Rozpruwacza. W trakcie rozgrywki, jeden z graczy przejmuje kontrolę nad poczynaniami niesławnego mordercy, podczas gdy pozostali gracze, jako detektywi, muszą wspólnymi siłami przeprowadzić obławę w londyńskiej dzielnicy Whitechapel i spróbować go złapać.

Podczas czterech rund (które w grze reprezentują cztery noce) Kuba Rozpruwacz popełnia kolejne zbrodnie, a zadaniem detektywów jest wykorzystanie przewagi liczebnej, sprytu i zebranych poszlak, aby pojmać mordercę i przywrócić spokój w dzielnicy Whitechapel.

 

Wydawca: Galakta

Liczba graczy: od 3 do 6 graczy

Czas gry: około 120 minut

Wydanie: Polskie

Instrukcja: Polska

Wiek: od 12 lat

 

Zawartość pudełka:

1 instrukcja

1 plansza do gry

5 arkuszy policji

4 Listy Kuby Rozpruwacza

5 żetonów Szefów Dochodzenia

5 żetonów Ruchów Specjalnych

16 drewnianych znaczników

12 drewnianych pionków

1 zasłonka Kuby Rozpruwacza

1 bloczek arkuszy ruchu Kuby Rozpruwacza

27 plastikowych znaczników

 

 

SZUKASZ GRY. ZAJRZYJ NA NASZE AUKCJE.

ZADZWOŃ TEL. 508 [zasłonięte] 909