Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Listwa bagażnika zderzaka tylnego Dacia Duster NEW

09-02-2014, 12:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 139 zł     
Użytkownik chromemaster
numer aukcji: 3872652358
Miejscowość Mrągowo
Wyświetleń: 7   
Koniec: 09-02-2014 12:41:01

Dodatkowe informacje:
Marka: Dacia
Model: Pozostałe
Wersja: Wszystkie
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
Przeznaczenie: samochody osobowe
Typ: SUV
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




Listwa ochronna profilowana na tylny zderzak
wykonana ze stali nierdzewnej.


IDEALNE DOPASOWANIE

NAJWYŻSZA JAKOŚĆ MATERIAŁÓW.


Dystrybutor: Chromemaster Automotive

Materiał: stal nierdzewna

Czas realizacji: 48 godz. do 5 dni roboczych

Ilość elementów w komplecie: 1



Przedmiot pasuje do:
- Dacia Duster od 2010



Zobacz również inne przedmioty do Duster


Na naszych aukcjach znajdziesz nakładki ochronne na zderzak również do innych aut.

Metalowe nakładki (wypolerowana stal szlachetna), które sprzedajemy na tej aukcji zapewnią tobie:

- długotrwały wspaniały efekt
- wysoki połysk
- odporność na warunki zewnętrzne
- odporność na chemię, również na sól drogową
- wysoka staranność wykonania powoduje bardzo dobre dopasowanie oraz przyjemność w użytkowaniu;
Elementy są nowe, nie posiadają żadnych rys ani innych uszkodzeń.









Instrukcja montażu:


Montaż listwy jest bardzo prosty. Wystarczy przykleić ją na czystą odtłuszczoną powierzchnię zderzaka tylnego.
Na odwrocie listwy umieszczona jest specjalna taśma dwustronna. Na pewno każdy sobie poradzi!

Film z instrukcją montażu:








Promocja.





Wysyłka.


Przesyłki nadajemy pocztą polską lub kurierem. Ceny wysyłki podane są na górze aukcji.
Kupując kilka przedmiotów z różnych naszych aukcji za przesyłkę płacisz tylko raz.

Za zakupione na naszych aukcjach rzeczy możesz zapłacić na trzy różne sposoby: (szczegóły - KLIKNIJ TU)
- przelew na konto
- pobranie
- płatność kartą kredytową poprzez PAYU

Dane do dokonywania wpłat:

Chromemaster Automotive
Kamil Niezgoda
Kalinowa 6
11-700 Mrągowo
24 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020000 [zasłonięte] 818913 Millennium Bank

Iban: PL 24 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020000 [zasłonięte] 818913
Swift: BIGBPLPW
Millennium Bank S.A.


Współpracujemy z GLS oraz UPS.



UWAGA !!! Na Allegro istnieje wiele nieuczciwych sprzedawców, którzy ani nie są w stanie wystawić faktury, ani nie są w stanie zapewnić wysokiej jakości produktu. U mnie kupujecie w legalnie działającej firmie gdzie gwarantujemy jakość! Jeżeli towar nie będzie spęłniał Państwa oczekiwań, zawsze przyjmuję zwroty.
Oczywiście wystawiam faktury i paragony.




Kontakt ze mną: tel. +48 [zasłonięte] 507 248
Zapewniam profesjonalną i uczciwą obsługę!




chromemaster automotive






Zasady FAIR PLAY.






Kontakt.


Masz pytania? Napisz do nas.

e-mail: [zasłonięte]@chromemaster.pl

Telefony:
+48 [zasłonięte] 507 248; +48 [zasłonięte] 417 748

Na e-maile odpowiadamy w ciągu 12 godzin (w dni robocze).



Regulamin


Regulamin zakupów na witrynach firmy Chromemaster Automotive.
Pełna treść regulaminu znajduje się na stronie firmy oraz na stronie informacyjnej sklepu allegro, którą uruchomisz klikając tutaj.

§ I - Warunki ogólne.
Każdy klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu przed dokonaniem zamówienia

§ II - Ceny i opłaty.
Produkty oraz ceny zamieszczone na stronie www.chromemaster.pl / www.sklep-tuningowy.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art. 61 Kodeksu Cywilnego - są wyłącznie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 KC. Ceny mogą ulec zmianie nawet po złożeniu zamówienia przez Klienta - w takim (wyjątkowym) przypadku zamówienie zostaje wstrzymane do realizacji, a Klient informowany jest o obowiązujących cenach. W takim przypadku Klientowi przysługuje prawo do anulowania transakcji. W przypadku wyświetlenia produktów o cenie sprzedaży "0zł" transakcje zostaną automatycznie anulowane. W przypadku niedostępności zamówionego produktu na magazynie dostawców Klientowi przysługuje zwrot wpłaconych zaliczek lub całej wartości produktu.

§ III - Czas realizacji zamówienia.
Czas realizacji zamówienia to okres w jakim Firma Chromemaster Automotive podejmuje się wysłać towar. Łączny czas oczekiwania na towar to czas realizacji zamówienia + czas transportu towaru przez podmiot doręczający (w przypadku firm kurierskich to od 24 do 72 godzin)

§ IV - Realizacja zamówień.
1. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z tym, że zostanie ono w pełni zrealizowane. Firma Chromemaster Automotive zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w części lub w całości w razie braku zamówionego towaru lub z innych przyczyn.
2. Klient jest informowany o wszelkich opóźnieniach związanych z realizacją zamówienia np. z powodu braku towaru.
3. W razie zmiany ceny towaru w trakcie procesu realizacji zamówienia firma Chromemaster Automotive gwarantuje poinformowanie o tym klienta i zapewnia możliwość anulowania zamówienia.
4. W niektórych sytuacjach (znacząca wartość zamówienia, produkt dostępny wyłącznie na zamówienie indywidualne) firma Chromemaster Automotive zastrzega sobie prawo do pobrania zaliczki od Klienta.

§ V - Odpowiedzialność sklepu.
1. Firma Chromemaster Automotive nie bierze odpowiedzialności wobec osób lub firm z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych wynikłych w trakcie użytkowania sprzedanych w sklepie towarów.
2. Firma Chromemaster Automotive nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania sprzedanych w sklepie towarów.
3. Firma Chromemaster Automotive nie uwzględnia reklamacji z tytułu różnic między wyglądem zakupionego towaru, a jego wyglądem na stronie internetowej. Zdjęcia i rysunki zamieszczone na stronie sklepu mają charakter wyłącznie poglądowy - mają na celu przybliżyć rzeczywisty wygląd towaru.
4. Firma Chromemaster Automotive nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru w trakcie jego dostawy. Sposób postępowania w przypadku powstania uszkodzeń w trakcie transportu towaru do klienta określony został w paragrafie VII.

§ VI - Odpowiedzialność klienta.
Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się z niniejszym regulaminem i jego akceptacją oraz ze zobowiązaniem się do odbioru towaru a także do uiszczenia zapłaty za towar. W przypadku odmowy odbioru towar klient zobowiązany jest do zwrotu poniesionych przez Sprzedającego kosztów związanych z dotychczasową realizacją zamówienia.

§ VII - Gwarancja i zwroty
1. Na każdy sprzedawany produkt udzielana jest gwarancja ustalona przez producenta i zgodna z przepisami obowiązującymi w Polsce. W każdym przypadku producent jest stroną rozpatrującą reklamację i to od niego uzależniony jest czas jej rozpatrzenia. Okres gwarancji podany jest w opisie przedmiotu lub dostępny jest po zadaniu pytania na ten temat.
2. Producent nie dostarcza w okresie reklamacji produktów zastępczych oraz nie zwraca kosztów przesyłek lub montażu.
3. Jeśli produkt ma wadę fabryczną , jest źle spasowany lub nie można go poprawnie użytkować, prosimy o opisanie usterki i wykonanie jak najdokładniejszych zdjęć.
4. Odbiór towaru przez klienta. Zawsze dokładamy wszelkich starań aby towar dojechał nieuszkodzony w idealnym stanie. Klient ma obowiązek sprawdzić dostarczany towar w obecności kuriera w momencie jego odbioru. W przypadku stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia przedmiotu należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera doręczającego przesyłkę. Każdy kurier dysponuje stosownymi formularzami. Pomagamy dopełnić wszelkich formalności i reprezentujemy Klienta przed firmą UPS oraz GLS w dochodzeniu odszkodowania. Tak zgłoszona szkoda rozpatrywana jest do ok. 28 dni roboczych. Każda pozytywnie rozpatrzona reklamacja zgłoszona w ten sposób skutkuje wymianą przez nas towaru na wolny od wad lub uszkodzeń. Prosimy pamiętać, że protokół należy wypełnić koniecznie w momencie odbioru przesyłki – protokoły zgłaszane następnego dnia są najczęściej rozpatrywane na niekorzyść Klienta.
Tak samo należy postępować w przypadku dostawy towaru za pośrednictwem Poczty Polskiej. Proszę jednak wziąć pod uwagę że reklamacja najprawdopodobniej nie zostanie uwzględniona przez Pocztę Polską.
5. Jeśli Klient stwierdzi, że otrzymał produkt o innym numerze katalogowym niż zamawiany, czyli nastąpiła pomyłka w momencie wysyłki z magazynu lub też towar został źle zapakowany przez producenta – prosimy o pilny kontakt oraz odesłanie produktu do nas. Sposób oraz formę wysyłki należy ustalić z naszym konsultantem, tylko wtedy jesteśmy w stanie pokryć koszty wysyłki produktu do nas. Gdy otrzymamy towar od Klienta, niezwłocznie wysyłany jest do niego prawidłowy towar. W przypadku jego braku na stanie magazynowym Klient może zażądać zwrotu pieniędzy. Nie odbieramy paczek za pobraniem!
6. Każdy zwracany do nas produkt powinien zawierać dokument zakupu (paragon lub fakturę VAT) oraz oryginalne opakowanie. Brak dokumentu zakupu lub opakowania oznacza złamanie zasad reklamacji/zwrotów i uniemożliwia zgłoszenie reklamacji lub zwrot produktu.
7. Klient ma prawo do zwrotu towaru do firmy Chromemaster Automotive bez podania przyczyny w terminie do 10 dni roboczych od daty sprzedaży. Każdy zwracany produkt musi charakteryzować się stanem fabrycznym, a więc nie nosić śladów użytkowania oraz posiadać opakowanie fabryczne. Firma Chromemaster Automotive zwraca w takim przypadku wartość produktu bez kosztów wysyłki. Warunki takiego zwrotu określa ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271), w szczególności art. 7 ust. 1.
8. Zwracając towar klient ma obowiązek dołożyć wszelkich starań aby przedmioty były zapakowane bezpiecznie i profesjonalnie. Opakowanie ma uniemożliwić uszkodzenie towaru przez przewoźnika. Towar w ramach zwrotu lub zgłoszenia reklamacyjnego musi zostać odesłany do Sprzedawcy przesyłką rejestrowaną i ubezpieczoną (polecamy przesyłki kurierskie). W przypadku uzasadnionych zwrotów reklamacyjnych koszty transportu zostaną zwrócone przez Sprzedającego. Istnieje również możliwość ustalenia ze Sprzedającym aby dokonał on odbioru towaru na swój koszt ze wskazanego przez Kupującego adresu.
9. Towar nieprawidłowo zapakowany przez Kupującego, który uległ zniszczeniu podczas transportu z winy błędnego opakowania przechodzi na własność Kupującego i nie podlega wymianie bądź reklamacji.
10. W przypadku niektórych produktów wymagany jest profesjonalny montaż. Zakładając produkt we własnym zakresie Klient bierze na siebie odpowiedzialność za prawidłowe jego funkcjonowanie.