ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]46278 |
Wymiar: |
14.0x21.0cm |
Nr wydania: |
3 |
Seria: |
Ćwiczenia praktyczne |
Ilość stron: |
224 |
Ocena: |
- |
Waga: |
0,28 kg |
Indeks: |
565[zasłonięte]01427KS |
Rok wydania: |
2011 |
Wydawca: |
Helion |
Autor: |
Lis Marcin |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Stan: |
Nowa |
Opis książki
Obudź się! Czas na Javę! Poznaj podstawowe zasady programowania. Dowiedz się, jak tworzyć aplikacje i aplety. Opanuj podstawy tworzenia programów z graficznym interfejsem. Java, jeden z najpopularniejszych dziś obiektowych języków programowania, ma całe mnóstwo zalet. Jest funkcjonalna, świetnie skonstruowana i łatwa do zastosowania przy programowaniu różnego typu urządzeń. Te cechy sprawiają, że wielu programistów nie wyobraża sobie codziennej pracy bez używania tego języka - przy tworzeniu apletów na strony WWW, programów działających w telefonach komórkowych czy rozbudowanych aplikacji dla komputerów osobistych i serwerów. Java na dobre zadomowiła się w globalnej sieci, więc najwyższy czas poznać chociaż jej podstawy! Z książką "Java. Ćwiczenia praktyczne " nie będzie to wcale takie trudne. Znajdziesz tu najważniejsze informacje o tym języku i niezbędnych narzędziach, omówienie zmiennych, operatorów i funkcji oraz wyjaśnienie zastosowania tablic. Dowiesz się, na czym polega programowanie obiektowe, do czego służą obiekty i klasy, jak zapewnić obsługę błędów i wyjątków oraz jak wykonywać operacje wejścia-wyjścia. Nauczysz się odróżniać aplet od aplikacji, zapewnisz interakcję programu z użytkownikiem i stworzysz aplikacje z interfejsem graficznym. Każde z tych zagadnień będziesz mógł od razu przećwiczyć, a ćwiczenia te zagwarantują Ci dogłębne, praktyczne zrozumienie działania poszczególnych fragmentów kodu.
Programowanie w Javie
Zmienne, operatory i instrukcje
Tablice
Obiekty i klasy
Obsługa błędów i wyjątki
Operacje wejścia-wyjścia
Aplety
Interakcja z użytkownikiem
Aplikacje z interfejsem graficznym
Grafika i komponenty
Java - na pewno Ci się spodoba!