Produkty zamówione w sklepie ADMedia wysyłamy standardowo do 24 godzin (dni robocze) od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania powiadomienia o wysyłce pobraniowej. W przypadku braku towaru w magazynie (wyjątkowe sytuacje losowe), Klient jest informowany o ewentualnym wydłużeniu czasu realizacji zamówienia.
Przy składaniu zamówienia prosimy o wypełnienie formularza dostawy z określeniem adresu dostawy oraz dokumentu sprzedaży: paragon czy faktura. Wypełnienie formularza gwarantuje realizację zamówienia w pierwszej kolejności. Wszelkie zmiany adresu bądź formy dostawy należy zgłaszać mailowo z maila podanego w danych allegro (telefoniczne zmiany i na gg nie dają gwarancji uniknięcia błędów komunikacyjnych).
Przesyłki wysyłane firmą Kurierską (zalecana forma wysyłki) dostarczane są standardowy w ciągu 1 dnia od daty nadania. Koszt takiej wysyłki w zależności od aukcji waha się między 17-21 zł przy przedpłacie a 22-27 zł za pobraniem.
Kurier (przelew) - 17.00 zł
Kurier (pobranie) - 22.00 zł
Koszt przesyłki towaru za granicę jest ustalany przy zamówieniu – różny koszt w zależności od kraju - czas dostawy to zwykle ok. 7 dni.
Dostawa towaru
W chwili odbioru przesyłki Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia w obecności kuriera jej zawartości i ogólnego stanu zakupionego towaru. Jest to możliwe po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem dopiero po uregulowaniu należności.
W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń (np. powstałych podczas transportu) lub zastrzeżeń co do zawartości przesyłki, należy w obecności kuriera spisać protokół szkody. W protokole należy wpisać datę i godzinę doręczenia oraz opisać dostrzeżone uszkodzenia lub braki towaru. Protokół musi zawierać szczegółowy opis uszkodzeń towaru, a także naruszeń opakowania lub taśmy firmowej. Podpisany protokół należy przesłać do sprzedawcy.