Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LIGHTHOUSE THE DARK BEING GER

18-01-2012, 16:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł     
Użytkownik mateusz_pl2
numer aukcji: 2006947217
Miejscowość Kłobuck
Wyświetleń: 11   
Koniec: 18-01-2012 09:51:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WYSYŁKA

WPŁATA NA KONTO 7 ZŁ
WYSYŁKA ZA POBRANIEM 15 ZŁ (MINIMUM JEDEN KOMENTARZ POZYTYWNY)

KOSZTY WYSYŁKI NIE ZMIENIAJĄ SIĘ BEZ WZGLĘDU NA ILOŚĆ KUPIONYCH GIER

KONTAKT

TELEFON 509 [zasłonięte] 506
E-MAIL: MATEUSZ_[zasłonięte]@POCZTA.FM <-kliknij żeby wysłać maila
GG: 22[zasłonięte]638 <-kliknij żeby porozmawiać
 


STRONA O MNIE - przed zakupem zapoznaj się z zasadami
KOMENTARZE - sprawdź od kogo kupujesz


KATEGORIE GIER kliknij żeby zobaczyć  inne aukcję z podobnymi grami
 

wszystkie pozostałe dla dzieci gry akcji logiczne przygodowe rpg sportowe strategie strzelaniny symulacje wyścigi

 

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST GRA

 

LIGHTHOUSE THE DARK BEING 

 

gra używana, stan zestawu dobry, nie ma problemów z działaniem

 

to przygodówka point'n'click firmy Sierra, w której oglądamy świat oczami naszego bohatera. Akcja gry rozpoczyna się na skalistym, wietrznym wybrzeżu Oregonu. Pewnego dnia, niespodziewanie spotykamy się z niecodzienną prośbą naszego sąsiada, Dr. Kricka, który mieszka nieopodal w starej latarni morskiej. Doktor musi niespodziewanie wyjechać i prosi, aby do jego powrotu zająć się jego córeczką Amandą. Amanda nie sprawia kłopotów, ale ty oczywiście musisz pomyszkować w rzeczach doktora podczas jego nieobecności. Czytając jego dziennik, dowiadujesz się nieprawdopodobnych rzeczy o odkryciu Kricka. Otóż odnalazł on drogę do świata równoległego, który to z niezrozumiałych dla ciebie (na razie!) powodów, nazwał Mrocznym Bytem. Masz niejasne przekonanie, iż wiesz już gdzie wyjechał doktor. Chcąc sprawdzić jak miewa się Amanda, załapujesz się na końcówkę budzącego grozę wydarzenia - porwania Amandy przez przerażające stwory do innego wymiaru. Nie zastanawiając się ani chwili skaczesz w portal za tajemniczymi porywaczami. świat w którym się znajdujesz jest równocześnie znajomy i straszliwie obcy. Efekty szaleńczego stosowania technologii utrwaliły na nim upiorne piętno..

.