Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LIFE STYLE Bruce Mau

11-03-2015, 17:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 262.50 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5076097614
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 11-03-2015 17:35:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53820, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38695, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99332, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>31461, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48452, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53820, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38695, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99332, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>31461, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48452

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Life Style

LIFE STYLE Bruce Mau

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Bruce Mau
Language: English
Publisher: Phaidon Press Ltd
Publication Date: 20 April 2005
Dimensions: 21 x 4.5 x 24.5 cm
Format: Paperback
Pages: 624
Condition: NEW
Product_ID: A714D45205

 

 

Bruce Mau describes his studio as a ''multi-disciplinary think tank where designers, artists and architects, curators, filmmakers and writers collaborate ...'' In interviews and in his own writings, Mau rarely alludes overtly to nuts-and-bolts design issues such as typography, page design, color, and proportion. Instead, his work critically engages what he calls the ''global image economy'': a new world order characterized by the impact of sophisticated reproduction technology, the proliferation of logos and printed advertisements, digitally manipulated imagery, celebrity culture, and electronic commerce, among other late-twentieth-century phenomena. This book begins with a one-page text titled ''Styling Life: Declaration,'' which succinctly defines the firm's approach and includes the statement, ''Here we accept the accidents, the encounters, the interruptions and the failures of design practice along with its successes and elations.'' Daily experience and direct engagement with the often unstable world around us inform his work more so than theory; in effect, design for Mau is something one lives -- a life style -- rather than something one does.Text forms the armature of the book and traverses a variety of subjects germane to contemporary design culture; project documentation is inserted between the essays. The book has a tripartite structure based on the themes Life Theories (essays, credos, declarations), Life Projects (studio work from Bruce Mau Design), and Life Stories (Bruce Mau's personal anecdotes, musings, and reminiscences; memorable moments in his career). The individual texts and project documentation that make up these three sections are interwoven throughout the book instead of falling sequentially in linear fashion. Readers may move, for example, from an essay on typography to a story about meeting John Cage, to a project presentation for Zone Books.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 MAXIMIZE YOUR POTENTIAL Jocelyn Glei

 TOWARD A NEW INTERIOR Lois Weinthal

 THE MEDIUM IS THE MASSAGE: AN INVENTORY OF EFFECTS

 DESIGN FOR THE REAL WORLD Victor Papanek

 MASSIVE CHANGE Bruce Mau

 CHANGE BY DESIGN Tim Brown