Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Liderzy innowacyjności [nowa]

28-01-2012, 1:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 79.60 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2022164939
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 26-01-2012 16:14:42
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Liderzy innowacyjności

Deschamps Jean-Philippe

Dane:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-1142-7
  • liczba stron: 368
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania:
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Ciągłe zmiany rynkowe wymagają od firm, aby stale szukały nowych rozwiązań i metod wyróżnienia się wśród konkurencji. Kluczem do sukcesu w dynamicznie rozwijającym się świecie biznesu jest innowacyjność.

    Autor książki sięga zarówno do zasobu autentycznych doświadczeń biznesowych, jak i do wyników badań empirycznych. Opisuje specyfikę różnych form przywództwa, które sprzyjają rozwojowi innowacyjności i pomagają utrzymać ją na wysokim poziomie.

    Ta książka pomoże zwiększyć innowacyjność Twojej firmy. Dowiesz się, jak:

    rozpoznawać w pracownikach liderów innowacyjności,
    stworzyć odpowiednie warunki umożliwiające powstawanie oddolnych inicjatyw,
    rozróżniać cztery rodzaje strategii działań proinnowacyjnych i zrozumieć odmienne wymogi, jakie każda z nich niesie dla przywództwa,
    ocenić zasoby innowacyjne Twojej firmy i stworzyć środowisko odpowiednie do rozwoju liderów innowacyjności.

    Jean-Philippe Deschamps ma ponad 40-letnie międzynarodowe doświadczenie w doradztwie. Jest profesorem zarządzania technologią i innowacyjnością na International Institute for Management Development (IMD) w Lozannie. Swoje badania, praktykę konsultingową i pracę dydaktyczną koncentruje wokół zagadnień związanych z rolą liderów innowacyjności. Jest współautorem bestsellerowej książki Product Juggernauts: How Companies Generate Streams of Market Winners. Prowadzi też liczne seminaria na całym świecie, w tym dwukrotnie występował na Światowym Forum Ekonomicznym w Davos.

    "W swojej przełomowej pracy Jean-Philippe Deschamps dostarcza błyskotliwych obserwacji i użytecznych ram do zrozumienia roli przywództwa w procesie innowacyjnym. Ta książka powinna stać się obowiązkową lekturą dla każdego, kto myśli o zwiększeniu innowacyjności swojej organizacji".

    Bili George, profesor praktyki zarządzania i katedry etyki Henry'ego B. Arthura w Harvard Business School


    "Przenikliwość Jeana-Philippe'a i jego wiedza z zakresu zarządzania rozwojem technologii i strategicznego podejścia do R&D przebija z każdej karty jego książki".

    Mahmood Rad, dyrektor Biura Rozwoju Produktów w Harley-Davidson


    "Ta wyjątkowa pozycja wypełnia lukę w dotychczasowej wiedzy głębokim rozumieniem tego ważnego, a mało zbadanego - i rozumianego - zagadnienia. Unikalny zbiór doświadczeń Jeana-Philippe'a Deschampsa łączy w sobie bezpośredni udział w autentycznym środowisku rynkowym (...) z akademicką refleksją i dogłębną, przenikliwą analizą i umiejętnością wyciągania wniosków".

    Wstęp. Przywództwo innowacyjności - rozpoznanie terenu
    str. 7

    Podziękowania
    str. 13

    Część I. Liderzy innowacyjności - definicja i charakterystyka
    str. 17

    Rozdział 1. Czy innowacyjność wymaga liderów?
    str. 19

    Rozdział 2. Czym wyróżniają się liderzy innowacyjności?
    str. 43

    Rozdział 3. Pobudzanie innowacyjności oddolnej
    str. 65

    Rozdział 4. Sterowanie innowacyjnością odgórną
    str. 95

    Rozdział 5. Wyznaczanie koordynatora innowacyjności
    str. 129

    Część II. Strategie innowacyjności - imperatywy dla przywództwa
    str. 155

    Rozdział 6. Strategie innowacyjności - implikacje dla przywództwa
    str. 157

    Rozdział 7. Prowadzenie cyklu rozwojowego nowych/ulepszonych produktów i usług. Wymagany typ lidera: trener drużyn sportowych dbający o zachowanie dyscypliny w innowacyjności
    str. 185

    Rozdział 8. Prowadzenie kreacji całkowicie nowego produktu lub usługi. Wymagany typ lidera: sensowny sponsor
    str. 207

    Rozdział 9. Prowadzenie kreacji całkowicie nowego systemu lub modelu biznesowego. Wymagany typ lidera: pragmatyczny architekt
    str. 235

    Rozdział 10. Kierowanie rozwojem nowych/ulepszonych rozwiązań dla klientów. Wymagany typ lidera: dyrygent, który wzbogaci doświadczenie konsumenckie klientów
    str. 261

    Część III. Rozwijanie kadry liderów innowacyjności
    str. 291

    Rozdział 11. Tworzenie innowacyjnego środowiska dla liderów: przypadek firmy Logitech
    str. 293

    Rozdział 12. Jak przyciągnąć, wykształcić i utrzymać kadrę liderów innowacyjności
    str. 319

    Dodatek A. Innowacja w modelach przywództwa i organizacji kultury
    str. 338

    Dodatek B. Wytyczne stosowania wideo do szkolenia "Zarządzanie pomysłem"
    str. 344

    Dodatek C. Czynniki wpływające na klimat innowacyjny w firmie
    str. 351

    Indeks
    str. 359

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.