Robert Zych
Lider sprzedaży
Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy.
Powiedzmy, że jesteś naprawdę dobrym sprzedawcą, jednym z „młodych gniewnych” zespołu handlowców w Twojej firmie. Masz sukcesy, słupki idą w górę, koledzy Cię lubią, szef docenia, klienci powracają. Nagle – awansujesz. Zostajesz szefem tych, z którymi do tej pory przyjacielsko rywalizowałeś o wyniki sprzedaży. Stajesz się formalnym (albo nawet nieformalnym) liderem sprzedaży. W teorii. Ponieważ praktyka jest inna. W praktyce dobry handlowiec niekoniecznie od razu stanie się dobrym szefem handlowców. Jednak, choć samotnie awansowany, nie jesteś sam. W podobnej Tobie sytuacji było wcześniej wielu innych. Także autor tej książki – doświadczony lider sprzedaży i trener liderów. Z czym masz największy problem, jako świeżo upieczony lider? Nie możesz się zdecydować, jakim być szefem – demokratą, czy despotą? Próbujesz pogodzić ze sobą interesy pracowników w różnym wieku? Chciałbyś nauczyć się skuteczniej motywować pracowników? Dodajmy – bardzo różnych pracowników? Prowadzić efektywniejsze meetingi handlowe? Masz w zespole osobę, która wciąż próbuje podważać Twój autorytet? A może jeden z handlowców unika pracy, jednak to Twój najlepszy kumpel i nie masz serca do tego, by go skutecznie upomnieć? Albo – nie daj Boże! - wyniki sprzedaży spadają, a Ty wciąż zastanawiasz się, jak je poprawić, nie wprowadzając przy tym systemu restrykcyjnych kontroli? Jak widzisz, problemy nowych liderów sprzedaży, są powtarzalne. Na szczęście także rozwiązywalne. Przekonasz się o tym, zagłębiając się w niniejszą książkę.
- Wspieraj swój zespół
- Zbuduj autorytet lidera
- Motywuj sprzedawców
- Ucz się na przykładach z polskiego rynku
Podobnie jak Gen sprzedawcy i ta książka Zycha opiera się wyłącznie na autentycznych przykładach — każda teoria jest zilustrowana jedną lub częściej kilkoma historiami z życia jej autora: sprzedawcy, szefa i trenera sprzedaży. Na polskim rynku nie ma jeszcze książki, która w tak ścisły sposób łączy teorię z praktyką.
Jarosław Jamroz, trener i konsultant, Kontrakt OSH
Wydawca: Helion 2015 Liczba stron: 278
Waga: 479g Egzemplarz nowy
Postępowanie w przypadku zakupu 2, 3 lub większej ilości książek na naszych aukcjach:
Koszt dostawy zależy od łącznej wagi zakupionych książek, proszę więc zsumować wagę każdego zakupionego egzemplarza i dodać kwotę z poniższej tabelki jako całkowity koszt przesyłki.
Do 340g: 7,50 zł, lub 8,30 zł – priorytet
Od 340g do 950g: 8,30 zł lub 11 zł – priorytet
Od 950g do 1900g: 9,50 zł lub 14,50 zł – priorytet
Od 1900g do 4800g: 13 zł lub 14,50 – priorytet
Od 4800g do 9500g: 18 zł lub 20,50 zł – priorytet
Należną kwotę (cena książek + koszt dostawy) proszę wpłacić zwykłym przelewem bankowym na konto:
Bank Polska Kasa Opieki S.A. 14 1240 [zasłonięte] 3[zasłonięte]0311100 [zasłonięte] 342656.
Przy zapłacie przez PayU: dodaj książki do koszyka, przejdź do kasy, w ramce: sposób dostawy od silva-rerum_2006 wybierz: inny sposób dostawy i wpisz wyliczoną kwotę.
Odbiór osobisty: Antykwariat Silva Rerum Łódź Piotrkowska 147
Wysyłki realizujemy dwa razy w tygodniu tj, w każdy wtorek i piątek. Do każdej zakupionej książki dołączamy paragon, na życzenie - fakturę. Księgarnia - Antykwariat "Silva Rerum" Łódź ul. Piotrkowska 147 SRL Zobacz inne moje aukcje!
d
|