|
E-mail |
Wyślij wiadomość |
Tel. stac. |
075[zasłonięte]7221 |
Tel.kom. |
608[zasłonięte]097 |
|
|
Numer |
12 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]9970001 [zasłonięte] 091277 |
Bank |
BZ-WBK |
Dane |
IFH A-FIRMA-CJA |
|
|
Na wpłatę czekamy 7 dni roboczych, jeśli w tym czasie nie otrzymamy żadnych informacji od Kupującego występujemy o zwrot prowizji do serwisu alle,
W przelewie bardzo prosimy podać swój nick z allegro i numery wygranych aukcji, ułatwi nam to identyfikację Kupującego i przyspieszy wysyłkę,
Nie wysyłamy za pobraniem osobom posiadającym mniej niż 3 pozytywne komentarze i z dużą ilością negatywów.
Jeśli nie jesteś zainteresowany aukcją - proszę nie licytuj.Osoba,która nie wywiąże się ze swoich zobowiązań,bezwzględnie otrzyma negatywny komentarz.
|
|
|
FIRMA AFIRMACJA POLECA Duże liczydło 110 x 60 cm „Liczydło duże do myślenia i liczenia” jest przydatne do prowadzenia zajęć z dziećmi o prawidłowym rozwoju i dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Autorzy: prof. zw. dr hab. Marta Bogdanowicz mgr Małgorzata Szewczyk
Wymiary stojącego liczydła to ok. 110cm wysokości i 66cm szerokości.
Budowa „Liczydełka Do Myślenia I Liczenia”
„Liczydełko do myślenia i liczenia” to nowa pomoc dydaktyczna. Jest modyfikacją klasycznego liczydła, dzięki czemu znajduje szersze zastosowanie w zajęciach z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym. Liczydło zbudowane jest ze stu liczmanów (korali i kostek), rozmieszczonych w 10 szeregach – po 10 liczmanów w każdym. W trzech pierwszych szeregach umieszczono dwustronnie zadrukowane kostki z obrazkami, przedstawiającymi następujące kategorie: zabawki (misie, piłki), owoce (jabłka, gruszki), warzywa (ogórki, dynie), zwierzęta (żaby, kurczęta) oraz symbole (liczby w zakresie od 1 do 20, a na dodatkowych kostkach: 0 i znaki matematyczne ( +, -, = , <). Trzy pierwsze szeregi (kostki) są ruchome. Opisana konstrukcja trzech pierwszych szeregów (ruchomość i możliwość wyjęcia liczmanów oraz operowania znakami matematycznymi) daje dziecku większą możliwość wykonywania czynności matematycznych. Pozostałe szeregi, od 4 do 10 (kulki), umocowane są na stałe, tak jak w klasycznym liczydle.
Cele i zastosowanie nowej pomocy dydaktycznej
„Liczydełko do myślenia i liczenia” jest przydatne do prowadzenia zajęć z dziećmi o prawidłowym rozwoju oraz z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Proponowane zadania z udziałem liczydełka są przeznaczone dla dzieci w wieku przedszkolnym, szczególnie w roku poprzedzającym pójście do szkoły. Liczydełko będzie bardzo przydatną pomocą na lekcjach w pierwszej klasie. W przypadku dzieci z opóźnionym rozwojem intelektualnym przyda się jako środek do wspomagania rozwoju i dydaktyki przez długi okres czasu. Tu warto podkreślić, że mało jest pomocy do zajęć rozwijających myślenie tych dzieci. Głównym założeniem proponowanej pomocy dydaktycznej – nowego rodzaju liczydła - jest wspomaganie rozwoju myślenia i nabywanie umiejętności liczenia, a więc towarzyszenie dziecku w przejściu od konkretnego do abstrakcyjnego myślenia, nabywanie i doskonalenie sprawności w wykonywaniu działań rachunkowych, rozwijania myślenia matematycznego. Kolorowe liczmany zachęcają dziecko do samodzielnego wykonywania operacji matematycznych, na początku w zakresie do 5., dalej do 10 , a następnie w systemie dziesiątkowym, sukcesywnie rozszerzając zakres liczbowy do 100.
Ćwiczenia prowadzone w formie zabawy, dzięki manipulacji na konkretach i wielozmysłowemu uczeniu się, ułatwiają dokonywanie operacji, podczas których dziecko odkrywa wielorakie cechy przedmiotów i uczy się na ich podstawie tworzenia kategorii jakościowych i ilościowych. Dzięki temu wzbudzają one zainteresowanie, pozytywne emocje dzieci, a co zatem idzie, motywują do udziału w tego rodzaju zajęciach.
Zadania zawarte w pierwszej części opisu zajęć z wykorzystaniem liczydełka, są zaplanowane jako wspomagające rozwój myślenia w działaniu, zarówno myślenia niewerbalnego (bezsłownego) jak i werbalnego (pojęciowo-słownego). Przyczyniają się do kształcenia percepcji, pamięci, odbioru i odtwarzania sekwencji, integracji percepcyjno-motorycznej.
Tego rodzaju zadania, głównie wspomagające rozwój intelektualny, są wskazane podczas zabaw i zajęć z każdym dzieckiem. Jednak szczególnie są pomocne w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi: dziećmi z inteligencją niższą niż przeciętna, z niepełnosprawnością intelektualną, ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się arytmetyki (dyskalkulią).
Wartości dydaktyczne:
- Rozwijanie myślenia niewerbalnego i werbalnego
- Ćwiczenie percepcji i odtwarzania sekwencji oraz integracji percepcyjno-motorycznej
- Rozwijanie myślenia matematycznego
Certyfikat: Produkt posiada znak bezpieczeństwa CE. Surowce używane do ich produkcji posiadają wymagane atesty i spełniają wymogi określone przez Unię Europejską w dyrektywie EN 71.1, EN 71.2, EN 71.3
TOWAR WYSYŁAMY W CZASIE OD 5-10 DNI
|
|