Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LICZYDŁO DUŻE STOJĄCE 110 X60 CM

22-04-2015, 22:20
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 480 zł     
Użytkownik Malgosia_Po
numer aukcji: 5115444995
Miejscowość Świeradów Zdrój
Zostało sztuk: 200    Wyświetleń: 74   

Dodatkowe informacje:
Opis niedostępny...
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

   
E-mail Wyślij wiadomość
Tel. stac. 075[zasłonięte]7221
Tel.kom. 608[zasłonięte]097

  
Moje komentarze
Inne aukcje
Dodaj do ulubionych

  
Numer 12 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]9970001 [zasłonięte] 091277
Bank BZ-WBK
Dane IFH A-FIRMA-CJA

   
 
 
  • Na wpłatę czekamy 7 dni roboczych, jeśli w tym czasie nie otrzymamy żadnych informacji od Kupującego występujemy o zwrot prowizji do serwisu alle,
  • W przelewie bardzo prosimy podać swój nick z allegro i numery wygranych aukcji, ułatwi nam to identyfikację Kupującego i przyspieszy wysyłkę,
  • Nie wysyłamy za pobraniem osobom posiadającym mniej niż  3 pozytywne komentarze i z dużą ilością negatywów.
  • Jeśli nie jesteś zainteresowany aukcją - proszę  nie licytuj.Osoba,która nie wywiąże się ze swoich zobowiązań,bezwzględnie otrzyma negatywny komentarz.
  •  
     

     
    FIRMA AFIRMACJA
    POLECA
     
    Duże liczydło
     
    110 x 60 cm
    „Liczydło duże do myślenia i liczenia”  jest przydatne do prowadzenia zajęć  z dziećmi o prawidłowym rozwoju i  dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
     

     

    Autorzy:
    prof. zw. dr hab. Marta Bogdanowicz
    mgr Małgorzata Szewczyk


    Wymiary stojącego liczydła to ok. 110cm wysokości i 66cm szerokości.

    Budowa „Liczydełka Do Myślenia I Liczenia”

    „Liczydełko do myślenia i liczenia” to nowa pomoc dydaktyczna. Jest modyfikacją klasycznego liczydła, dzięki czemu znajduje szersze zastosowanie w zajęciach z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym. Liczydło zbudowane jest ze stu liczmanów (korali i kostek), rozmieszczonych w 10 szeregach – po 10 liczmanów w każdym. W trzech pierwszych szeregach umieszczono dwustronnie zadrukowane kostki z obrazkami, przedstawiającymi następujące kategorie: zabawki (misie, piłki), owoce (jabłka, gruszki), warzywa (ogórki, dynie), zwierzęta (żaby, kurczęta) oraz symbole (liczby w zakresie od 1 do 20, a na dodatkowych kostkach: 0 i znaki matematyczne ( +, -, = , <). Trzy pierwsze szeregi (kostki) są ruchome. Opisana konstrukcja trzech pierwszych szeregów (ruchomość i możliwość wyjęcia liczmanów oraz operowania znakami matematycznymi) daje dziecku większą możliwość wykonywania czynności matematycznych. Pozostałe szeregi, od 4 do 10 (kulki), umocowane są na stałe, tak jak w klasycznym liczydle.


    Cele i zastosowanie nowej pomocy dydaktycznej

    „Liczydełko do myślenia i liczenia” jest przydatne do prowadzenia zajęć z dziećmi o prawidłowym rozwoju oraz z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Proponowane zadania z udziałem liczydełka są przeznaczone dla dzieci w wieku przedszkolnym, szczególnie w roku poprzedzającym pójście do szkoły. Liczydełko będzie bardzo przydatną pomocą na lekcjach w pierwszej klasie. W przypadku dzieci z opóźnionym rozwojem intelektualnym przyda się jako środek do wspomagania rozwoju i dydaktyki przez długi okres czasu. Tu warto podkreślić, że mało jest pomocy do zajęć rozwijających myślenie tych dzieci. Głównym założeniem proponowanej pomocy dydaktycznej – nowego rodzaju liczydła - jest wspomaganie rozwoju myślenia i nabywanie umiejętności liczenia, a więc towarzyszenie dziecku w przejściu od konkretnego do abstrakcyjnego myślenia, nabywanie i doskonalenie sprawności w wykonywaniu działań rachunkowych, rozwijania myślenia matematycznego. Kolorowe liczmany zachęcają dziecko do samodzielnego wykonywania operacji matematycznych, na początku w zakresie do 5., dalej do 10 , a następnie w systemie dziesiątkowym, sukcesywnie rozszerzając zakres liczbowy do 100.

    Ćwiczenia prowadzone w formie zabawy, dzięki manipulacji na konkretach i wielozmysłowemu uczeniu się, ułatwiają dokonywanie operacji, podczas których dziecko odkrywa wielorakie cechy przedmiotów i uczy się na ich podstawie tworzenia kategorii jakościowych i ilościowych. Dzięki temu wzbudzają one zainteresowanie, pozytywne emocje dzieci, a co zatem idzie, motywują do udziału w tego rodzaju zajęciach.

    Zadania zawarte w pierwszej części opisu zajęć z wykorzystaniem liczydełka, są zaplanowane jako wspomagające rozwój myślenia w działaniu, zarówno myślenia niewerbalnego (bezsłownego) jak i werbalnego (pojęciowo-słownego). Przyczyniają się do kształcenia percepcji, pamięci, odbioru i odtwarzania sekwencji, integracji percepcyjno-motorycznej.

    Tego rodzaju zadania, głównie wspomagające rozwój intelektualny, są wskazane podczas zabaw i zajęć z każdym dzieckiem. Jednak szczególnie są pomocne w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi: dziećmi z inteligencją niższą niż przeciętna, z niepełnosprawnością intelektualną, ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się arytmetyki (dyskalkulią).

    Wartości dydaktyczne:

     

    • Rozwijanie myślenia niewerbalnego i werbalnego
    • Ćwiczenie percepcji i odtwarzania sekwencji oraz integracji percepcyjno-motorycznej
    • Rozwijanie myślenia matematycznego
      Certyfikat:
    Produkt posiada znak bezpieczeństwa CE.
    Surowce używane do ich produkcji posiadają wymagane atesty i spełniają wymogi określone przez Unię Europejską w dyrektywie EN 71.1, EN 71.2, EN 71.3
  •  

     

    TOWAR WYSYŁAMY W CZASIE OD 5-10 DNI