Obraz
Ekran: 39 cale, panoramiczny 16:9
Rozdzielczość: Full HD, 1920 x 1080
Technologia 3D: nie
Technologia 3D: brak 3D
Technologia odświeżania: Motion Clarity Index 100 Hz
Tuner: DVB-T (MPEG-4) - cyfrowy naziemny, DVB-C - cyfrowy kablowy, analogowy
Funkcje poprawy obrazu: Picture Wizard II, Triple XD Engine
Dźwięk
System dźwięku przestrzennego: Virtual Surround
Funkcje dodatkowe dźwięku: Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Clear Voice II
Moc głośników: 2 x 10 W
Funkcje sieciowe i multimedialne
Smart TV: nie
Wi-Fi: nie
DLNA: nie
Komunikacja dodatkowa: MHL - Mobile HD Link
Funkcje Smart TV: nie
Przeglądarka internetowa: nie
HbbTV: nie
Informacje dodatkowe
Menu w języku polskim: tak
Telegazeta: tak
Funkcje dodatkowe: USB - zdjęcia, muzyka, film, SimpLink, Digital EPG, certyfikat DiviX HD
Wejścia / wyjścia
Liczba złączy HDMI: 2
Liczba złączy USB: 1
Liczba złączy EURO: 1
Czytnik kart pamięci: nie
Złącze Ethernet (LAN): nie
Wejście komponentowe: tak
Wejście PC VGA: nie
Cyfrowe wyjście optyczne: tak
Cyfrowe wyjście koaksjalne: nie
Złącze CI (Common Interface): tak
Wyjście słuchawkowe: nie
Efektywność energetyczna
Klasa energetyczna: A+
Roczne zużycie energii: 66 kWh
Zużycie energii (tryb czuwania): 0,3 W
Przekątna ekranu: 39 cali
Rozdzielczość: 1920 x 1080
Zasilanie: 220 - 240 V 50/60 Hz
Wyposażenie i akcesoria
Wyposażenie: pilot, 2 baterie AAA do pilota, podstawa, instrukcja obsługi w języku polskim, karta gwarancyjna
Gwarancja
Gwarancja: 24 miesiące
Jesteśmy sklepem stacjonarnym,w razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt:
telefoniczny: 14/[zasłonięte]68198,+48 [zasłonięte]555354
e-mail: [zasłonięte]@expert-sklep.pl
w dniach pon-pt od 10 do 18 oraz w sob od 10 do 14
UWAGA
WYSYŁKA DHL
Przy odbiorze towaru dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, klient jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych oraz nie naruszając plomby), czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu uszkodzenia przesyłki" dokładnie określającego miejsce i rodzaj uszkodzeń. Protokół należy sporządzić w dniu dostawy i opatrzyć czytelnym podpisem Kupującego i przedstawiciela firmy kurierskiej. W przypadku nie spisania "Protokołu uszkodzenia przesyłki" reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu nie będą rozpatrywane.