Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Lexus IS300 Sportcross - oferta prywatna

01-10-2014, 1:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 23 500 zł     
Użytkownik Matusz18
numer aukcji: 4627002084
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 1355   
Koniec: 01-10-2014 00:57:32

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2002
Przebieg (km): 230000
Pojemność silnika (cm3): 3000
Moc silnika (KM): 214
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Kombi
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Parktronic, Tempomat, Reflektory ksenonowe, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Kontrola trakcji, Nawigacja GPS, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Serwisowany w ASO, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce, Możliwa zamiana
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

UWAGA UWAGA!

 Do wszystkich osób obserwujących aukcję i nie tylko:

 

NOWA CENA - 23500pln!!!

 

Cena obowiązuje do niedzieli do wieczora. Oddam Lexa taniej, bo wyszukałem sobie fajnego vana w DE i zrobiłem wstępną rezerwację. Po niedzieli rezerwacja wygasa i cena Lexa wróci na stary poziom! Mając na uwadze, że Lex jest zarejestrowany i ubezpieczony to jest bezsprzecznie okazja, nie ma drugiego Sportcrossa na sprzedaż w takiej cenie! Cena jest ostateczna i nie podlega już negocjacji!

 

LEXUS IS300 SPORTCROSS

 

Po pierwsze - to jest prywatna aukcja, jestem właścicielem sprzedawanego auta i nie zajmuje się handlem używanymi samochodami w celach komercyjnych.

 

Samochód sprowadziłem dla siebie na początku maja 2014r. Miałem zamiar nim pojeździć długo ale życie napisało inny plan. Lexa kupiłem bezpośrednio od Niemca (drugiego właściciela) o niemiecko-brzmiącym nazwisku, a nie od jakiegoś Mehmeta czy Abdula w komisie. Samochód jest w naprawdę fajnym stanie, na bieżąco serwisowany, zrobione w zasadzie wszystkie części eksploatacyjne. Jak to mawiają handlarze - "wsiadać i jechać"

 

Na szybko - co posiada Lex, najważniejsze rzeczy:

- silnik 2JZ-GE - kto szuka trzysety, ten wie. Rewelacyjny motor, przy przebiegu 230k km to on się dopiero dotarł. Chodzi REWELACYJNIE.

- Skrzynia automatyczna z trybem sport, normal i snow, z możliwością przełączania biegów przyciskami przy kierownicy. Nie szarpie, płynnie zmienia biegi, w trybie sport rewelacyjnie reaguje na kick-down.

- Szpera - :) :) :D Tyle wystarczy. Fun!

- Klimatyzacja - sprawna.

- Ksenony - działają, spryski również.

- Kontrola trakcji i system stabilizacji toru jazdy VSC. Oczywiście sprawne, bogu dzięki można wyłączyć ;)

- Oryginalny system audio premium - fajne brzmienie, chyba 9 głośników (z czego 2 w bagażniku) i uwaga uwaga: działająca zmieniarka CD (kto szuka ten wie:) )

- Fabryczna nawigacja - z mapami Polski. Oczywiście sprawna

- wnętrze skóra+alcantara - poszanowane, godne, bez dziur czy przetarć. (lepsze zdjęcia postaram się zrobić na dniach)

- Full elektryka: wszystkie szyby to standard ale dochodzą jeszcze: lusterka (fotochromatyczne), fotele (regulacja elektryczna kierowca+pasażer)

- oryginalne felgi 17' Lexus a na nich prawie nowe (patrz foto) letnie opony Continental.

- podgrzewane fotele

 

I pewnie jeszcze sporo rzeczy o których zapomniałem, gdyż piszę z głowy. Jednym słowem auto kapitalnie wyposażone, komfortowe i co najważniejsze całe wyposażenie w 100% jest sprawne!

 

Kilka słów na temat mechaniki auta:

Auto jest używane i jest to normalny zadbany samochód, nie żaden ideał bo takie są tylko w salonie. Jednak jak na swój wiek, czyli 14 lat to z czystym sumieniem mogę napisać, że auto jest bardzo dobrze utrzymane. Silnik pracuje pięknie i brzmi doskonale. Nie jest myty do sprzedaży więc naturalne jest, że jakieś tam zapocenia się znajdą. Skrzynia jest naprawdę w dobrym stanie, nie szarpie czy na zimnym czy na ciepłym, nie myśli, jest szybka i precyzyjna. Jak robiłem pierwszy przegląd to zmierzyłem amortyzatory - wynik 78-79%, czyli prawie nowe. Jakby co to mam drugi komplet (używany), który dostałem od poprzedniego właściciela i oczywiście dorzucam do auta :) Nie ma żadnych luzów w zawieszeniu, jest cicho. Układ hamulcowy długo nie będzie wymagał żadnych wymian. Klocki i tarcze są w dobrym stanie. Lex staje w miejscu, nieważne ile jedziesz. Po prostu staje. Na początku nie mogłem się przyzwyczaić, to pierwsze auto z tak dobrymi hamulcami które posiadam.Oczywiście po zakupie zrobiony pakiet startowy czyli oleje, filtry itp.

 

Jednym słowem - Lex jest całkowicie sprawny i można nim jechać choćby na koniec świata :)

 

Stan lakierniczo-blacharski:

Piękna grafitowa perła. Jeden z fajniejszych lakierów w gamie Lexusa. Auto bezwypadkowe aczkolwiek po, prawdopodobnie, parkingówce. Jeszcze w Niemczech, chyba dosyć dawno. Robione było prawe, tylne nadkole i kawałek (naprawdę mały) prawych tylnych drzwi. Niestety czas zrobił swoje i trzeba robotę poprawić - w nadkolu pojawił się pan rudy. Miałem to zrobić przed zimą i jeśli auto się nie sprzeda to zrobię :) Ja ze swojej strony dołożyłem kilka dni temu pęknięty zderzak (patrz foto), najechałem na krawężnik i poszedł. Jest odłamany i trochę przesunięty względem maski. Oczywiście odłamany element posiadam i być może zdążę to zrobić, bo jestem już w kolejce do lakiernika :) Jeśli ktoś zdecydowany przyjedzie zanim to zrobię to oczywiście ta wada znajdzie odzwierciedlenie w cenie. Poza tym lakier wygląda naprawdę dobrze, widać na nim jakieś ryski wynikające z normalnej eksploatacji (dla mnie to plus) ale generalnie Lex prezentuje się godnie. Auto było regularnie myte i woskowane, nie robiłem natomiast polerki "przedsprzedażowej" :)

 

Jednym słowem - auto całe, nie ulepione, nie spawane, nie jest szpachlowozem. Normalny ładny samochód - do zrobienia pierdoły.

 

Podsumowując - normalne, całkowicie sprawne, cały czas eksploatowane auto z drobnymi wizualnymi wadami,  dla normalnych ludzi. Nie dla tych którzy szukają okazji, bo wiedzą, że okazji nie ma. Są tylko miny. Jeśli chcesz dobre auto to musisz zapłacić. Proste. I tak uważam, że cena jest niezbyt wygórowana, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę stan oraz to, że same opłaty wyniosły mnie około 5 tysięcy pln i jeśli ktoś pisze, że wynoszą 1,5-2 tysięcy to lekko nagina fakty mówiąc delikatnie. Oczywiście Lex jest zarejestrowany i ubezpieczony (OC) do czerwca 2015!

 

Sprzedaję tak wcześnie bo...życie. Powiększa mi się rodzina :) co jest dla mnie lekkim zaskoczeniem, jak kupowaliśmy ISa to nie było tego w planach :) Teraz już będzie 2+2+duży pies i ja nie mam pojęcia jak się zmieścić w Lexie. Z tego względu będę potrzebował większego auta więc w grę wchodzi zamiana na fajnego japońskiego vana, w szczególności (kolejność nieprzypadkowa):

 

1) Honda Odyssey - roczniki od 2003. PB+LPG- obowiązkowo czysty CARFAX

2) Nissan Quest - od 2004 - obowiązkowo j.w.

3) Toyota Previa - od 2004, może być 2.4+LPG lub w ostateczności D4D ze sprawnymi wtryskami i turbiną :)

 

Jeśli będą jakieś pytania to proszę pytać telefonicznie lub mailowo, na wszystkie odpowiem bez ściemy i kręcenia. Cena oczywiście do drobnej negocjacji ze względu na to co trzeba zrobić ale wielkich promocji nie będzie i z propozycjami typu: "za 20 biorę" proszę nawet nie dzwonić.

 

Telefon kontaktowy: +48 [zasłonięte]-113-069 (jeśli nie odbieram to znaczy, że nie mogę. Zawsze staram się oddzwaniać.)

mail: przez zadaj pytanie sprzedającemu

 

Pozdrawiam

Michał

 


TU SĄ ZDJĘCIA:)

TUTAJ OBIECANE ZDJĘCIA ŚRODKA