Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Lexus IS300, fajny ;-)

28-06-2015, 15:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28 990 zł     
Użytkownik dead_beat_86
numer aukcji: 5463722267
Miejscowość Jadów
Wyświetleń: 1894   
Koniec: 28-06-2015 15:09:47

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2003
Przebieg (km): 222500
Pojemność silnika (cm3): 2998
Moc silnika (KM): 215
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam, mam do sprzedania Lexusa IS300 (2JZ-GE)

Automat z TipTronic w kierownicy.

 
Auto sprowadzone z Niemiec rok temu, jestem pierwszym właścicielem w kraju.

 
Wersja auta całkiem ciekawa:

+jest nawigacja-nieaktualna płyta-bo Polska to biała plama,

+szpera (Torsen LSD)

+gwint TTE

+wydech TTE

oraz oryginalna dyskretna tylna lotka.
Przednia dokładka robiona na wzór, ale to nie jest oryginał i dlatego tak popękała ;-)

+ skóra & alcantara & grzanie dupek

( dopisałem to teraz, bo myślałem że to standard, ale okazuje się, że są też lexy ze szmatami na fotelach )


 
Gwint regenerowany w zeszłym roku w Sierpniu,

niestety po Niemieckich drogach jak jeździł to było spoko a po miesiącu w Warszawie dosłownie gumki w amorach postrzelały.

Za jednym zamachem wymienione były wszystkie gumki, łączniki, wahacze i wszystko co za jakiś czas trzeba by było wymienić.

Zrobiłem na tym niecałe 40tys km, więc zawieszenie posłuży jeszcze bardzo długo, bez zaglądania.

 
Jest obniżony i żeby nie wyglądał jak kaczka,

dorzucone zostały dystanse przykręcane o grubości 15mm przód i 22mm tył.

 
Zmieniony grill od Altezza, lampy przód i tył oklejone folią, klaksony przemalowane w kolor auta

- w każdym momencie można wrócić do oryginału. Oryginalny grill leży sobie w bagażniku.

 
We Wrześniu zeszłego roku zaczęła cieknąć skrzynia na wstecznym,

więc wrzuciłem mocniejszą od GS300 i jest spokój, tamtą dorzucam w gratisie ;-)


W Październiku zeszłego roku wjechał nowy akumulator Varta Silver 95Ah.

Wtedy były też założone nowe żarniki do Xenonów, bo jeden mrygał już czasami.


Są światła dzienne, na czujnik zmierzchu,

więc zapomina się o obsłudze świateł. Działa to idealnie nawet w krótkich tunelach czy pod wiaduktami.


W zeszłym miesiącu wskoczyły nowe klocki hamulcowe na przód i tył TRW

- tak wiem sypią strasznie na felgi, ale hamuje dosłownie w miejscu.

 
W samochodzie zmienione jest radio (bo miałem z poprzedniego auta) Peiying PY9907 (DVD, nawigacja, MP3, Bluetooth, TV).

 Gra to bardzo przyzwoicie.
Mam fabryczne radio z tego samochodu z DZIAŁAJĄCĄ ZMIENIARKĄ ;-)

 
Do instalacji aftermarketowego radia użyłem profesjonalnego bypassu do ominięcia wzmacniacza,

więc jest wszystko Plug&Play, żeby wrócić do stanu oryginalnego, bez żadnego rezania kabli.

 

 

 ++      Wyłączone są na stałe systemy dla kobiet typu VSC i TRC,      ++

++     te które się przydają ABS i SNOW działają poprawnie.      ++

 
Dzięki temu można się cieszyć mocą auta i frajdą jazdy gokartem ;-)

 
Moja hybryda ( bo jest też podtlenek LPG ) spala w trasie około 10l/lpg po mieście to 12-15, ale oczywiście, że może więcej.

 
Instalacja LPG zainstalowana w Sierpniu zeszłego roku,

KME Diego G3 na wtryskach Hana (niebieskie) butla za tylną kanapą,

koło zapasowe na swoim miejscu i wlew przykręcany pod klapką wlewu PB.
Gdyby ktoś negował rozwiązanie instalacji butli, to dla przykładu podam, że w poprzednim miałem w kole,

a zapas śmigał po całym bagażniku, do którego wchodziła mała torba i plecak...bo leżało to wielkie koło...
Nie kładą się tu fotele tylnej kanapy, więc wykorzystałem tą przestrzeń i teraz jest mały bagażnik, ale jest.

 

Zmienione wtedy były też przewody wysokiego napięcia ( oryginał z ASO ) oraz świece Denso, też takie jak były oryginalnie.

Po opisie chyba widać, że handlarzem to nie jestem i nie sprzedawałbym ISka, ale przydałoby mi się jakieś małe auto na jakiś rok.

W wielkim skrócie to bardzo fajne autko, do jazdy, bez żadnych wad ukrytych i polecam serdecznie, bo wiem, że po każdej przejażdżce uśmiech z twarzy długo nie schodzi ;-)

 

W zeszłym tygodniu zrobiony przegląd, bez żadnych niespodzianek, amortyzatory wskazują po 78%.

Ostatnio robię nim bardzo dużo kilometrów, więc przebieg może być nieaktualny.

Do poprawek lakierniczych zderzaki i lewy przedni błotnik - zamaskowane naklejkami ;-)
http://cikcik.pl/is300/1.jpg

 

http://cikcik.pl/is300/2.jpg

 

http://cikcik.pl/is300/3.jpg

 

http://cikcik.pl/is300/4.jpg

 

 

http://cikcik.pl/is300/5.jpg

 

 

http://cikcik.pl/is300/6.jpg

 

ooo tu zaglądam chyba 2 raz ;-) :

http://cikcik.pl/is300/7.jpg

 

http://cikcik.pl/is300/8

 

http://cikcik.pl/is300/9.jpg

 

( tu można posłuchać jak brzmi wydech )Youtube 


więcej fotek tego łobuza znajdziesz tu:
cikcik.pl/is300

Proszę o SMS, gdybym nie odbierał

515 [zasłonięte] 375

oddzwonię bo ostatnio jestem mocno zabiegany.

 

Auto od Poniedziałku do Piątku można obejrzeć w Warszawie, w weekendy zazwyczaj 60km od Warszawy.


Proszę o konkretne oferty a nie tylko chęci spróbowania jak jeździ IS300, bo takie będą kończyły się tankowaniem za Twoje pieniądze.

Wiadomo jak jeździ, lepiej niż IS200 i GS300, ze startu ciut gorzej niż GS430.

Trzyma się w zakrętach jak glonojad akwarium.