Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Lexus GS400, HB TCX, 4WD, ONE-WAY, CS, LED, 1:10

03-10-2014, 17:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 861.60 zł     
Użytkownik RCWOJTEKZONE
numer aukcji: 4574306751
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 66   
Koniec: 03-10-2014 16:32:01

Dodatkowe informacje:
Stan złożenia: Złożony
Rodzaj napędu: elektryczny
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 3.50 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nazwa produktu:
Lexus GS400, HB TCX, 4WD, ONE-WAY, CS, LED, 1:10, HPI 

 

Nazwa producenta:
HPI Racing

 

Kod produktu:
1[zasłonięte]112-880

 

 

Opis produktu:

*UŻYWANY* Profesjonalne podwozie do driftu HB TCX z firmy HPI Racing z napędem na 4 koła.
Jest w nim zamontowane łożysko jednokierukowe, CS 1:93, oraz powiększony kąt skrętu.
Są także założone aluminiowe hexy (zabieraki) - imitacja tarcz hamulcowych.
Karoseria TAMIYA Lexus GS 400 + zestaw ledów i aluminiowy spoiler TOPCAD, koła z HPI Racing.


Opis producenta podwozia:
Następna ewolucja projektu elektrycznego modelu touring: TCX
HB TCX był opracowywany przez ponad rok, przeszedł wiele testów pod okiem wielokrotnych mistrzów świata dbających o to by model był niezawodny i tak szybki jak to tylko możliwe. Model zooptymalizowano aby mógł współpracować z najnowszymi technologiami. HB TCX jest kolejnym etapem rozbudowy mistrzowskiej platormy HB.

Idealny balans - zoptymalizowany dla najnowszych LiPo
Głównym celem projektu zawieszenia modelu TCX była możliwość montażu wszystkich komponentów tak blisko środka modelu jak to tylko możliwe, przy jednoczesnym zachowaniu balansu.
 
Silnik przesunięty o 4,5mm do środka
Aby przenieść wszystkie najcięższe elementy (silnik, serwo i elektronikę) bliżej środka modelu wymagany był zupełnie nowy projekt podwozia. Konfiguracja pasów napędowych w TCX została odwrócona aby stworzyć więcej wolnego miejsca dla elektroniki. Dzięki przesunięciu silnika o 4,5mm udało się o wiele lepiej rozłożyć masę modelu.
 
Najlepszy Touring Car HB
Używając prostych słów wszystkie cechy opisane powyżej wprowadzono w modelu TCX po to by uczynić go najlepszym modelem wyścigowym. Były mistrz świata Atsushi Hara oraz Andy Moore służyli HPI swoim doświadczeniem i spostrzeżeniami podczas testów modelu.
Zaprezentujemy teraz kilka faktów dotyczących zupełnie nowych właściwości modelu, które czynią go perłą w rękach kierowcy.
 
Zupełnie nowe podwozie
Podwozie TCX jest jeszcze węższe niż w TC co zapewnia jeszcze lepszą trakcję i przyczepność w ciasnych łukach. 2,5 mm grafit zastosowany w modelu jest najwyższej jakości. Odlane miejsce na baterie pozwala bezpiecznie ją mocować bez dodatkowych pasów.
 
 
Jednoczęściowy górny pokład dostarcza równomiernej giętkości wzdłuż całego modelu. Zapewnia to doskonałe prowadzenie samochodu. W pełni symetryczny górny pokład cechują 4 otwory mocujące na przedniej i tylnej przegrodzie co pozwala dodatkowo regulować sprężystością modelu w zależności od preferencji kierowcy. 2mm grafit jest tej samej jakosci co podwozie główne.
 
Kompaktowe przegrody
Przegrody zastosowane w TCX to zupełnie nowy symetryczny projekt, zastosowany z przodu i z tyłu modelu. Są one teraz położone o 3mm bliżej siebie niż w modelu TC co daje możliwość bardziej zaawansowanych ustawień zawieszenia. Ekscentryczny napinający pasek napędu zastosowano w celu wzmocnienia pasów w przypadku wyłamiania.
 
 
TCX posiada w większości te same elementy zawieszenia co model TC, z niższymi, odwracalnymi wachaczami dla ekstremalnych pozycji amortyzatorów oraz łatwiejszych ustawień pozostałych elementów.
 
Wieże Amortyzatorów
Z nowymi przegrodami, zastosowano także nowe wieże amortyzatorów, które również wykonano z najwyższej jakości włókien węglowych. Przy grubości 3,65mm doskonale radzą sobie z siłą i napreżeniami pochodzącymi od amortyzatorów i kół. Wieże pozwalają na 7 oraz 8 niezależnych ustawień zawieszenia z przodu i z tyłu modelu.
 
Gwintowane Amortyzatory TC
Amortyzatory zastosowane w TCX to te same, które znacie z modelu TC zatem najlepsze jakich tylko można użyć. Dół i górę obudowy amortyzatora cechuje nagwintowanie. Na dole amortyzatora zastosowano pojedyńczą podkładkę dla zminimalizowania tarcia statycznego. W modelu można montować pełną gamę sprężyn HB#66961 czy #66965.
 
Sterowanie
Nowością w modelu TCX jest system twin-crank pod nazwą, którego kryje się listwa z podwójnym wyjściem na łączniki sterujące zwrotnicami co zapewnia lepsze odczucia podczas sterowania modelem. Istnieje także możliwość łatwego ustawienia kąta Ackermana. Kierowcy testowi mówią, że opisane rozwiązania pozwalają szybciej prowadzić model w łukach. Ci, którzy nię byliby zadowoleni z wprowadzonych zmian mogą korzystać z systemu sterowania zastosowanego w poprzedniku TC.
 
Pełen zestaw stabilizatorów
Ustawialne mocowania sworzni kulowych stabilizatorów pozwalają na błyskawiczne zmiany w ustawieniach. Razem z modelem TCX otrzymacie pełen zestaw przednich i tylnych sworzni kulowych. Model posiada 1.2 , 1.3 oraz 1.4 mm sworznie kulowe do pełnej gamy części HB.
 
 
Centralne mocowanie silnika
Kolejną nowością w modelu TCX jest lokalizacja silnika. Udało się bowiem przesunąć go o 4,5mm do środka modelu. Dzięki temu lepiej rozłożony jest środek ciężkości, a model nie traci swoich pozostałych walorów. Poziome otwory na śruby mocujące pozwalają zamontować silnik wyjątkowo nisko i dodatkowo łatwiej spasować zębatki.
 
Nowy projekt pasa
Paski napędowe przedni i tylny zostały umieszczone tak, że tylny znajduje się po lewej stronie modelu a przedni po prawej stronie. Pozwala to aby cała elektronika zamontowana była jeszcze bliżej osi pojazdu co zdecydowanie polepsza jego równowagę.
 
Nowy wał pośredni oraz koło pasowe
Nowe jednoczęściowe koła pasowe można wpasować na wał pośredni za pomocą jednego pinu bez konieczności używania śrub. Wał pośredni jest węższy i korzysta z prostego mocowania koła zębatego walcowego. Koła pasowe o 20 wypustach są zupełnie nowe i w połączeniu z kołami o 39 wyżłobieniach dają TCX lepsze przeniesienie mocy na koła.
 
Super lekkie elementy
Każdy model wyścigowy jest wyposażony w kolo odbiorcze z uzębieniem pod pasek zębaty co zapewnia lepsze przeniesienie mocy. Część elementów jest anodowana na filetowy kolor. Wszystko wykonano z lekkich i wytrzymałych materiałów.
 
Super lekki tylny dyferencjał
Tylny dyferencjał wykonano z bardzo lekkiego tworzywa. Posiada on 12 3mm ceramicznych łożysk kulkowych, które zapewniają wyjątkowo efektywną pracę silnika. Kierowcy HPI korzystający z silników 3,5 zwoja twierdzą, że nowy dyferencjał jest na tyle wytrzymały, iż jego jego regeneracja bądź wymiana jest wymagana o wiele rzadziej niż w przypadku poprzedniego modelu.
 
Aluminiowe wałki napędowe
Aluminiowe wałki napędowe (z laserowo wykonanym logo HB) są niezwykle lekkie a przy tym wytrzymałe i efektywne. Przednie wałki napędowe wydłużono o 2 mm co pozwala zminimalizować niepotrzebne straty mocy.
 
 
W modelu TCX zadbano o dopracowanie najmniejszych szczegółów. Drużyna kierowców testowych cały czas podpowiadała projektantom co jeszcze można ulepszyć lub poprawić w modelu. Poniżej prezentujemy najważniejsze detale modelu TCX.
System mocowania baterii Zawodnicy lubią korzystać z taśmy mocującej baterie, ponieważ jest ona lekka i szybka w obsłudzę. TCX również posiada łatwy i bezpieczny system mocowania baterii, który dodatkowo nie wymaga żadnej taśmy.
 
Sześciokątne elementy Model TCX posiada śruby z sześciokątnymi łbami. Każda śruba czy bolec może zostać zdemontowana używając sześciokątengo klucza o rozmiarze od 1.5mm do 2.5mm.
 
Mocowanie anteny Projektanci HB przygotowali specjalne mocowanie anteny, które będzie ją bezpiecznie trzymać w miejscu bez znaczenia w jak trudnym wyścigu będziecie brać udział.
 
Już jest zwycięzcą!
 
TITC, 2010
W pierwszym swoim wyścigu model TCX odniósł zwycięstwo w rękach kierowcy teamu HB Atsushi Hara w serii TITC w Tajlandii.
 
ETS Runda 5, 2010
Atsushi Hara po raz kolejny zwyciężył w prestiżowej serii Euro Touring Round 5, wygrywając pierwsze dwa wyścigi co zapewniło mu ostateczne zwycięstwo!


Dodatkowe zdjęcia:
   
HB TCX wymiary: długość: 365mm szerokość: 190mm Rozstaw Osi: 258-262mm Waga: 1350g
 
 
Specyfikacja:
  • optymalizowany design dla nowych pakietów LiPo
  • nowe węższe podwozie o grubośći 2.5mm
  • nowy jednoczęsciowy górny pokład
  • nowe mocowanie silnika zbliżone do osi modelu
  • nowy węższy wał pośredni i koła pasowe
  • nowy projekt pasów napędowych
  • ustawiana spreżystość górnego pokładu
  • mocowanie silnika pod górnym pokładem
  • serwo maksymalnie zbliżone do środka modelu
  • tylny dyferencjał z 12 3mm łożyskami ceramicznymi
  • aluminiowe wałki napędowe
  • 3.65 wieże amortyzatorów, 7 możliwości ustawień z przodu i 8 z tyłu
  • pełen zestaw śrub rzymskich
  • gwintowane obudowy amortyzatorów
  • pianki nie są w zestawie
  • wymaga karoserii i elektroniki
 
 
Czego potrzebujesz:
  • radio z odbiornikiem
  • serwo
  • bateria
  • ładowarka
  • regulator
  • pianki

 

 

Strona www opisywanego produktu:

http://rcwojtekshop.pl/pl/p/Lexus-GS400%2C-HB-TCX%2C-4WD%2C-ONE-WAY%2C-CS%2C-LED%2C-110%2C-HPI/822

 

 

 

Kontakt:

e-mail: [zasłonięte]@rcwojtekshop.pl
GG: [zasłonięte]63434
tel. kom.:  694 [zasłonięte] 496

 

Odbiór osobisty:

RC WOJTEK ZONE
ul. Czarny Dwór 12/5
teren PSM "Przymorze"
80-505, Gdańsk, pomorskie
www.rcwojtekzone.pl

 

Godziny otwarcia:
Poniedziałek: 12:00 - 18:00
Wtorek: 12:00 - 18:00
Środa: 12:00 - 18:00
Czwartek: 12:00 - 18:00
Piątek: 12:00 - 18:00

Sobota: 16:00 - 20:00
Niedziela: 16:00 - 20:00