Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Levinson Jay Conrad - Marketing partyzancki

28-01-2014, 3:10
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 64 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 3838718715
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 5   
Koniec: 28-01-2014 03:08:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Anna 44[zasłonięte]445
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Levinson Jay Conrad - Marketing partyzancki
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64125
Wymiar: 17.0x24.0cm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 424
Ocena: -
Waga: 0,59 kg
Indeks: 547[zasłonięte]01549KS
Rok wydania: 2011
Autor: Levinson Jay Conrad
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Wydawca: Wolters Kluwer

Opis książki

Podtytuł: Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy
Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujące nowe technologie zrewolucjonizowały strategie marketingowe małych firm na całym świecie. W książce czytelnik znajdzie nie tylko sprawdzony oręż i wypróbowane taktyki marketingowego partyzanta, lecz także bardzo nowoczesne i jednocześnie niedrogie narzędzia służące powiększaniu udziału w rynku, m.in.:
  • 16 największych sekretów marketingu partyzanckiego,
  • przepis na kreatywny i niedrogi plan marketingowy,
  • strategie prowadzenia działań marketingowych za pomocą internetu, w tym pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach,
  • sposoby zastosowania nowych technologii medialnych, np. RSS, blog, podcasting czy marketing automatyczny,
  • wskazówki, jak zarządzać pracownikami w czasach telepracy i freelancingu.


Marketing partyzancki to marketingowa biblia dla drobnych przedsiębiorców. Każdy właściciel małej firmy powinien mieć tę książkę w swojej podręcznej bibliotece!
Zobacz także...