WAGA: 18,5kg
MOC: 16KM
ŚMIGŁO: 125cm i 135cm (carbon)
WAGA PILOTA: do 100kg
PODWIESZENIE: Pośrednie
SPALANIE: 2,5 - 3,5l/h
SPRZĘGŁO: TAK
STARTER: MANUALNY
RĘCZNY I NOŻNY
Napedy produkowane sa na bazie silnika RAKET 120. Prototypowy naped zostal zaprezentowany na mistrzostwach Europy na Wegrzech w 2002r, gdzie wzbudzil duze zainteresowanie swoim stosunkiem masy do ciagu.
W 2003r na mistrzostwach swiata w Angli na napedach WERENC startowala Kadra Polski. Robert Werenc zajal 6 miejsce (paralotnia ACTION25 DUDEK). W 2004r na napedzie WERENC, Robert Werenc zdobyl mistrzostwo Polski.
Cala konstrukcja napedu zostala zaprojektowana i wykonywana jest w firmie WERENC:
-kosz -uklad wydechowy (rezonans+tlumik) -uprzaz -przekladania -mocowanie silnika oraz ukladu wydechowego -modyfikacje silnika RAKET120
Cala konstrukcja napedu wykonywana jest z wielka starnnoscia i precyzja, wszystko jest sprawdzane kilkakrotnie. Kazdy naped jest testowany przez ok 1 godzine.
Po zakonczonym tescie, calosc jest poddawana dokladnym ogledzinom.
Firma WERENC na konstrukcje kazdego napedu poswieca duzo czasu, oraz doklada
wielkiej starnnosci, zeby byl to sprzet niezawodny i dawal duze zadowolenie pilotowi.
Firma WERENC nie ponosi odpowiedzialnosci za wszelkie zmiany oraz naprawy
wykonywane we wlasnym zakresie! Uzywanie nieoryginalnego lub zle naprawionego smigla, zwalnia firme WERENC z umowy gwarancyjnej i serwisu.
Zle wykonane lub podrobione smiglo, moze spowodowac wysokie wibracje calego ukladu,
a to prowadzi do takich awarii jak pekniecia, urwania, odkrecenia sie elementow napedu.
Pamietaj !
Zle wykonane, skopiowane, tanie smiglo, moze Cie kosztowac bardzo drogo !
|