![](http://images6.fotosik.pl/558/04e4c1393f919d4a.jpg) |
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia
stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
![](http://images6.fotosik.pl/558/31215e3d63d2dc33.jpg) |
|
Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM,
Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob
10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym
proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
![](http://images6.fotosik.pl/558/1e81ff9c442e86a4.jpg) |
|
Wpłata na konto
Pobranie
|
|
![](http://images8.fotosik.pl/117/abf0c5affe8408ce.jpg) |
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
Lekcje warte miliardy
dolarów (oryginalnie: BILLION-DOLLAR LESSONS) Niewybaczalne
porażki biznesowe i co z nich wynika Carroll Paul B., Mui
Chunka
Wydawnictwo: MT
Biznes ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3214-3 Tłumaczenie:
Witkowska Magda Format: 16.5x24.0cm Ilość stron:
412 Oprawa: Twarda z obwolutą Wydanie: 2010
r. Opis: Porażki biznesowe
– kurs podstawowy. Witamy! W latach sześćdziesiątych dyrektor
generalny firmy IBM, Tom Watson, wezwał do siebie menedżera, którego
projekt przyniósł dziesięciomilionowe straty. Menedżer przypuszczał,
że zostanie zwolniony. Watson powiedział mu jednak: „Zwolniony?
Przecież właśnie wydałem dziesięć milionów dolarów na twoją
edukację. Chciałem tylko mieć pewność, że wyciągnąłeś stosowne
wnioski”.
W książce Lekcje warte miliardy
dolarów Paul Carroll i Chunka Mui analizują wyniki badań, którym
poddano ponad 750 przypadków porażek biznesowych. Na tej podstawie
opisują błędne taktyki, które niejednokrotnie sprowadziły na różne
firmy poważne kłopoty. O sukcesach firm napisano tysiące książek,
nikt jednak nie zajmuje się tym, jakie wnioski należałoby wyciągać z
ich niepowodzeń.
Lekcja pierwsza. Obiektywne
fakty W latach 1981–2006 423 firmy dysponujące łącznie aktywami o
wartości 1,5 biliona dolarów złożyły wniosek o postawienie ich w
stan upadłości. Setki innych dokonały ogromnych odpisów,
zrezygnowały z prowadzenia rozległej działalności w pewnych
obszarach lub zostały przejęte ze względu na trudną sytuację.
Kolejne firmy powtarzają te same błędy i wdrażają te same źle
pomyślane strategie.
Lekcja druga. Schematy
porażek Carroll i Mui doszli do wniosku, że podstawową przyczyną
porażek jest przyjęcie błędnej strategii: nie kiepskie wykonanie,
brak odpowiednich przywódców czy pech. Opisywane przez autorów błędy
strategiczne zaliczają się do siedmiu kategorii, takich jak: •
Dążenie do osiągnięcia nieosiągalnych efektów synergii • Wejście
na rynki „poboczne”, które w rzeczywistości wcale nie są
poboczne • Błędna konsolidacja, w wyniku której dochodzi do
nabycia większych problemów niż korzyści
Lekcja trzecia. Jak nie powtarzać
tych samych błędów Lekcje warte miliardy dolarów można by uznać
za drugą stronę monety, która ma na awersie książkę Od dobrego do
wielkiego. Dorównuje ona tej klasycznej pozycji pod względem
przełomowości i doniosłości. Lekcje warte miliardy dolarów pozwolą
uniknąć sytuacji, w której od dobrego zmierza się w kierunku
nieistniejącego.
![okładka](http://www.azymut.pl/mw/azymut/BookImages/518596i.jpg)
|
|