Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Lekcje muzycz+Autyzm+Na granicy+Nie-zgrane dziecko

28-06-2015, 14:41
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 118.80 zł     
Użytkownik super-fryzjer
numer aukcji: 5223882555
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 4   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Lekcje muzycz+Autyzm+Na granicy+Nie-zgrane dziecko


 

K.N

 

ZESTAW ZAWIERA 4 KSIĄŻKI

Autyzm Na granicy zrozumienia

Redakcja: Winczura Barbara
Impuls
Oprawa: Miękka
Format: 16.0x23.5cm
Liczba stron: 214
ISBN: [zasłonięte]978-8387-357-3

Z radością oddajemy do rąk Czytelników książkę, która w wielu szczegółowych kwestiach przybliża nas do granicy zrozumienia autyzmu. Przybliża do niej, ale jej nie przekracza. Prezentowane artykuły ukazują obecny stan wiedzy, prowadzone badania, jak i hipotezy potrzebujące weryfikacji w wielu wąskich zagadnieniach związanych ze spektrum autystycznym. Zagadnienia te mogą zainteresować nie tylko teoretyków, ale także diagnostów, terapeutów czy rodziców dzieci dotkniętych autyzmem. Świadomym zamierzeniem redaktorskim było pozostawienie Autorom swobody co do wyboru formularza czy struktury tekstów. Stąd niektóre z artykułów mają charakter przeglądowy, inne zaś oparte są na własnych badaniach.

Autyzm dziecięcy

Zagadnienia diagnozy i terapii

Oprawa: Miękka
Format: 17.6x25.0cm
Liczba stron: 156
ISBN: [zasłonięte]978-8350-713-0

Prezentowana praca zawiera m. in. badania autorki dotyczące wpływu procesu terapeutycznego na stopień autyzmu i rozwój psychoruchowy. Celem badań było także określenie związku między stopniem autyzmu a poziomem i profilem rozwoju psychoruchowego dzieci. Wyniki tych badań mogą być zastosowane przez terapeutów w ich pracy z osobami dotkniętymi autyzmem, a także w diagnozie i profilaktyce tej choroby. Książka adresowana do specjalistów zajmujących się problematyką autyzmu, studentów oraz rodziców dzieci dotkniętych tą chorobą.

 

Nie-zgrane dziecko

Zaburzenia przetwarzania sensorycznego - diagnoza i postępowanie

Autor/autorzy:

Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Liczba stron: 274
ISBN: [zasłonięte]978-8344-015-5

Zaburzenie integracji sensorycznej, problem, z którym boryka się piętnaście procent dzieci, to zjawisko, o którym w Polsce mówi się coraz więcej. Zaburzenie to ma ogromny wpływ na zachowanie najmłodszych, którzy nie potrafią powiedzieć, dlaczego w sposób niezwykle gwałtowny reagują na bodźce, które inni po prostu lekceważą, albo czemu tak bardzo potrzebują stymulacji zupełnie obojętnej ich rówieśnikom. Nie-zgrane dziecko to poradnik dla rodziców i wychowawców, którzy podejrzewają, że ich pociecha jest na swój sposób wyjątkowa, ale nie potrafią tej wyjątkowości zdefiniować i zrozumieć. Książka ta może stanowić podręcznik dla pedagogów, psychologów i terapeutów chcących skutecznie wspomagać rozwój podopiecznych. To także lektura obowiązkowa dla nauczycieli przedszkoli i szkół, którzy, świadomi istnienia zaburzenia integracji sensorycznej, będą w stanie postawić wstępną diagnozę, skontaktować rodziców z odpowiednim specjalistą oraz dostosować otoczenie oraz metody edukacji do potrzeb nie-zgranych dzieci.
Maria Raszewska, Waldemar Kuleczka

MUZYKA OTWIERA NAM ŚWIAT – Program muzycznych zajęć edukacyjno-terapeutycznych dla dzieci z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym i znacznym oraz dzieci z autyzmem

Jest to program zajęć muzycznych dla dzieci niepełnosprawnych. W książce opisano cele i budowę spotkań, formy i metody pracy, treści programowe. Podano przykłady zabaw i piosenek oraz 15 scenariuszy zajęć. Zamieszczono również 3 arkusze obserwacji dziecka, które ułatwią ocenę jego postępów.

Książka powstała w wyniku kilkunastu lat pracy z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, o dużej rozpiętości możliwości psychomotorycznych. Autorzy, znając terapeutyczne oddziaływanie muzyki, stworzyli własną koncepcję zajęć, którą nieustannie korygowali i wzbogacali o elementy poznawanych metod, np. Metody Dobrego Startu, Integracji Sensorycznej, Kinezjologii Edukacyjnej.

Spis treści:

I. Założenia ogólne
Cele programu
Metody i formy pracy
Organizacja działań
Nietypowe instrumenty
Nietypowe pomoce dydaktyczne
Diagnozowanie i ocena postępów dziecka
Współpraca z rodzicami

II. Treści programowe
Układ treści
Budowa zajęć
Uwagi organizacyjne

III. Przykłady zabaw i ćwiczeń
Zabawy i ćwiczenia przy akompaniamencie pianina, realizujące poszczególne cele zajęć
Ruch w przestrzeni (z zastosowaniem elementów Integracji Sensorycznej)
Zabawy i ćwiczenia oddechowe i logopedyczne
Zabawy i ćwiczenia relaksacyjne
Zabawy i ćwiczenia korekcyjne
Zabawy i ćwiczenia koordynujące współpracę półkul mózgowych; przekraczanie linii środka ciała

IV. Suplement praktyczny
Arkusze diagnostyczne
Przykładowe scenariusze zajęć
Piosenki własne
Wyniki prowadzonych obserwacji
Wykaz piosenek wykorzystanych w scenariuszach

Dane techniczne

format B5
objętość 136 stron
oprawa miękka
ISBN [zasłonięte]978-8334-303-2
kupujesz wypełnij - formularz płacę

niezależnie od formy płatności

REGULAMIN AUKCJI - NA STRONIE O MNIE

 

DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI

92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368

TEL     32 [zasłonięte] 93         32 [zasłonięte] 72