ZESTAW ZAWIERA 3 KSIĄŻKI
JA I MÓJ ŚWIAT
Lekcje dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Etap obrazka ZADANIA DOMOWE
Publikacja została opracowana przez zespół psychologów i pedagogów ze Specjalnego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego dla Dzieci i młodzieży z Autyzmem w Gdańsku w następującym składzie: Marzena Bednarz, Joanna Bladowska, Karolina Kluczkowska, Weronika Lubocka, Eliza Ludkiewicz, Agnieszka Maślaczyk-Trzasko, Angelika Miłosz, Małgorzata Okoniewska, Olga Sniezhko, Magdalena Sowińska, Lidia Szczepańska, Marzena Żmuda-Trzebiatowska.
Zadania domowe są jedną z części publikacji „Ja i mój świat”. Zostały one przygotowane w oparciu o podstawę programową kształcenia ogólnego dla uczniów z niepełnosprawnością umysłową w stopniu umiarkowanym i w szczególny sposób uwzględniają specyfikę edukacji osób z autyzmem. Pozwalają na utrwalenie i pogłębienie wiedzy społeczno-przyrodniczej przedstawionej w podręczniku i kartach pracy „Ja i mój świat”. Zawierają różnorodne ćwiczenia na etapie obrazka, dzięki którym uczniowie doskonalą sprawność manualną, koordyna cję wzrokowo-ruchową, analizę wzrokową, posługują się nazwami pod stawowych kolorów.
MUZYKA OTWIERA NAM ŚWIAT – Program muzycznych zajęć edukacyjno-terapeutycznych dla dzieci z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym i znacznym oraz dzieci z autyzmemJest to program zajęć muzycznych dla dzieci niepełnosprawnych. W książce opisano cele i budowę spotkań, formy i metody pracy, treści programowe. Podano przykłady zabaw i piosenek oraz 15 scenariuszy zajęć. Zamieszczono również 3 arkusze obserwacji dziecka, które ułatwią ocenę jego postępów. Książka powstała w wyniku kilkunastu lat pracy z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, o dużej rozpiętości możliwości psychomotorycznych. Autorzy, znając terapeutyczne oddziaływanie muzyki, stworzyli własną koncepcję zajęć, którą nieustannie korygowali i wzbogacali o elementy poznawanych metod, np. Metody Dobrego Startu, Integracji Sensorycznej, Kinezjologii Edukacyjnej.Spis treści:
I. Założenia ogólne Cele programu Metody i formy pracy Organizacja działań Nietypowe instrumenty Nietypowe pomoce dydaktyczne Diagnozowanie i ocena postępów dziecka Współpraca z rodzicami
II. Treści programowe Układ treści Budowa zajęć Uwagi organizacyjne
III. Przykłady zabaw i ćwiczeń Zabawy i ćwiczenia przy akompaniamencie pianina, realizujące poszczególne cele zajęć Ruch w przestrzeni (z zastosowaniem elementów Integracji Sensorycznej) Zabawy i ćwiczenia oddechowe i logopedyczne Zabawy i ćwiczenia relaksacyjne Zabawy i ćwiczenia korekcyjne Zabawy i ćwiczenia koordynujące współpracę półkul mózgowych; przekraczanie linii środka ciała
IV. Suplement praktyczny Arkusze diagnostyczne Przykładowe scenariusze zajęć Piosenki własne Wyniki prowadzonych obserwacji Wykaz piosenek wykorzystanych w scenariuszach
kupujesz wypełnij - formularz płacę
niezależnie od formy płatności
REGULAMIN AUKCJI - NA STRONIE O MNIE
DANE DO PRZELEWU: P.P.H.U Najbar Mirosław ul.Batorego 24 43-100 Tychy ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368
TEL 32 [zasłonięte] 93 32 [zasłonięte] 72