Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LEISURE MARKETING: A GLOBAL PERSPECTIVE Horner

26-10-2014, 1:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 255.15 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643403094
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 01:22:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81515, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>35968, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>98544, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79868, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06555, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81515, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>35968, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>98544, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79868, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06555

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Leisure Marketing: A Global Perspective

LEISURE MARKETING: A GLOBAL PERSPECTIVE Horner

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Susan Horner, John Swarbrooke
Language: English
Publisher: A Butterworth-Heinemann Title
Publication Date: 15 Dec 2004
Dimensions: 18.9 x 2.1 x 24.6 cm
Format: Paperback
Pages: 416
Condition: NEW
Product_ID: A75A65550X

 

 

Divided into nine parts, ''Leisure Marketing: A Global Perspective'' guides the reader through leisure and marketing concepts, the marketing mix, key issues in different sectors, topical issues (such as globalisation, marketing research and ethics, for example branding and environmental issues), and the future of leisure marketing. A section of the book is devoted entirely to international case studies, which illustrate and highlight key themes and issues raised throughout in order to facilitate learning. Example of international cases used are: Disneyland Resort, Paris: The Marketing Mix; Manchester United Football Club: Marketing the Brand; The Growth of the Online Retail Travel Market; Hilton Head Island, USA: The Leisure Island for Golf and Leisure Shopping; Health, Leisure and Tourism Marketing including Spa Hotels, Health Clubs and lake Resorts. This book contains international case studies to facilitate understanding. It also features a concentrated and comprehensive study of leisure marketing.It uses real life events to highlight key themes and issues such as marketing of sports stadia as multi purpose venues, leisure retailing: from designer outlets to markets, and corporate hospitality in sport.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 STATS MEANS BUSINESS John Buglear

 SERVICE MANAGEMENT Richard Normann

 ESSENTIALS OF ECONOMICS WITH MYECONLAB Sloman