TOWAR W MAGAZYNIE.WYSYŁKA 24
Możliwy odbiór osobisty po uprzednim
umówieniu się mejlowym lub telefonicznym.
Noc Zagłady pogrążyła miasto Blue Moon w chaosie, a jego mieszkańcy są zagubieni w
powstającym zamęcie. Dwóch rywalizujących pretendentów do tronu prowadzi ludy
przeciwko sobie, próbując zdobyć względu smoków żywiołów poprzez ukazanie swojej
potęgi. Tylko silny i rozważny lider może poprowadzić ludy miasta Blue Moon w nową
erę. W grze Legendy Blue Moon gracze mają szansę stać się takim przywódcą.
Legendy Blue Moon to nowe edycja wielokrotnie nagradzanej gry Blue Moon,
przeznaczonej dla dwóch graczy, której autorem jest Reiner Knizia. Nowa edycja
zawiera wszystkie wydane do gry rozszerzenia. Dzięki temu gracze będą mogli
poprowadzić do walki wszystkie z dostępnych ludów: uwielbiające się bawić gangi
Khindów, latających Flitów czy Pillarów, przemierzających szlaki handlowe, a także
skorzystać z rozbudowanych możliwości tworzenia własnych talii.
Walka Ziemi i Ognia
Sercem gry Legendy Blue Moon jest inicjowanie i wygrywanie bitew z przeciwnikiem.
Aby rozpocząć bitwę gracz zagrywa ze swojej ręki kartę postaci, taką jak Lavar
Potężny. W lewym górnym rogu każdej karty postaci znajdują się dwie liczby: górna
określa wartość siły Ognia a niższa wartość siły Ziemi tej postaci. Siła Lavara
wynosi odpowiednio 5 dla Ognia i 4 dla Ziemi.
Pierwszy gracz rozpoczyna bitwę zagrywając kartę postaci i deklarując, czy żywiołem
zmagań będzie Ogień czy Ziemia. Przykładowo, jeśli żywiołem zmagań jest Ogień,
podczas obliczania siły w tej walce pod uwagę brane są tylko wartości Ognia na
kartach. Po tym jak gracz zagra kartę i zakończy swoją turę, jego przeciwnik musi
zagrać kartę postaci aby kontynuować walkę i ma możliwość wykorzystania karty
wzmocnienia lub wsparcia. Aby walka dalej się toczyła, łączna wartość siły musi być
wyższa niż przeciwnika. Po wykonaniu swojej tury gracz uzupełnia karty na ręce, tak
aby mieć ich sześć, a drugi gracz rozpoczyna swoją turę.
Karty wsparcia i wzmocnienia, które można zagrywać podczas walki mogą wzmocnić
stronnictwo gracza na kilka sposobów. Wzmocnienia zapewniają tymczasowe wzmocnienie
danej strony podczas walki. Przykładowo, jeśli żywiołem zmagań jest Ziemia, siła
Lavara Potężnego normalnie wynosi cztery, ale gracz może zagrać Zauroczenie żywiołu
aby zwiększyć jego siłę do sześciu. Wzmocnienia działają tylko przez jedną turę, ale
w grze występują również karty wsparcia, zapewniające premie przez cały czas trwania
walki. Przykładowo, Ściana ognia nie pozwala przeciwnikom na dobieranie kart do
końca trwania bitwy.
Obie strony konfliktu wykorzystują starożytną magię i potężną broń, a każda zagrana
karta postaci zastępuje poprzednią, zmieniając łączną siłę gracza. Zakryte karty
postaci i wzmocnień przestają się wliczać do siły walki, ale premia zapewniana przez
karty wsparcia działa do końca walki.
Oczywiście wiele kart postaci, wzmocnień i wsparcia posiada specjalne zdolności,
które mogą wpłynąć na wynik walki. Możliwe jest także nagięcie zasad gry poprzez
zagrywanie kart dowodzenia – są to potężne karty, zagrywane na początku tury,
reprezentujące wysiłki lidera wybranego ludu. Inne karty posiadają symbole
umieszczone po lewej stronie, które mogą pomóc w osiągnięciu zwycięstwa. Karty z
symbolem odzyskania, takie jak Ciklarethas Zgorzkniały gracz może początku swojej
tury umieścić z powrotem na ręce, co pozwala na wielokrotne wykorzystanie tej samej
postaci podczas jednej walki. Niektóre ludy posiadają swoje własne specjalne
umiejętności: Khindowie mogą łączyć się w gangi by razem walczyć, a Bukanie –
zjednoczone rody żeglarzy – wykorzystują blef aby zwiększyć swoją siłę.
Wynik starcia
Prędzej czy później, w każdej walce jeden gracz nie będzie w stanie przebić łącznej
siły swojego przeciwnika w wybranym żywiole zmagań. Gdy to nastąpi, gracz musi się
wycofać, oddając zwycięstwo przeciwnikowi. Zwycięzca zostaje nagrodzony i może
zwabić jednego ze smoków żywiołów. Smoki lubują się w dłuższych walkach, więc jeśli
w obszarze walki zwycięzcy znajduje się co najmniej sześć kart, może on zwabić
jednego dodatkowego smoka. Jeśli wszystkie trzy smoki znajdują się na planszy
pomiędzy graczami, zwabienie smoka oznacza przeniesienie go na stronę gracza, ale
jeśli jeden z graczy zdobył już jakieś smoki, jego przeciwnik wabiąc smoki przesuwa
je z powrotem na planszę. Wszystkie smoki zdobyte przez gracza muszą znaleźć się z
powrotem na planszy, zanim jego przeciwnik będzie mógł zwabić je na swoją stronę.
Po tym jak gracz zwabi smoki, wszystkie karty ze strefy walki są odrzucane, a obaj
gracze uzupełniają karty, aż będą mieli ich po sześć. Następnie gracz, który wycofał
się z walki może rozpocząć nową walkę zagrywając postać i wybierając żywioł zmagań.
Gra kończy się kiedy jeden z graczy wygra walkę po tym jak zwabił trzy smoki, lub
gdy któremuś z graczy nie pozostaną już karty w talii ani na ręce. Gracz, który ma
po swojej stronie więcej smoków zostaje zwycięzcą i nowym władcą miasta Blue Moon! .
SZUKASZ GRY. ZAJRZYJ NA NASZE AUKCJE.
ZADZWOŃ TEL.
508 [zasłonięte] 909
NAPISZ:
[zasłonięte]@BALDAR.PL