Dzień dobry,
Na tej aukcji sprzedaję swój rower, którym jest legendarny Santa Cruz Bullit. Jestem pierwszym właścicielem a rama została zakupiona przeze mnie u polskiego przedstawiciela Santa Cruz z Zakopanego w styczniu 2005 roku. Sprzęt został ręcznie wykonany w USA. Wszystkie części do budowy roweru były kupowane przeze mnie w sklepach jako nowe.
Specyfikacja techniczna roweru:Rama: Santa Cruz Bullit L z damperem 5th element 350lbs; kolor: czarnyWidelec: Marzocchci 888 RC2X VA 200mm Mostek: Funn Serial Grippa Kierownica: Funn Guido BarGripy: Lizard Skins Peaty Stery: Race Face DiabolusKoła (przednie koło i opony sprzedawane są wg poniższej specyfikacji, a nie zdjęć; koła są proste a szprychy naciągnięte) (zaplot – najmocniejszy, na 3 krzyże): - piasty: Da Bomb Head Spin [przód Q20mm, tył 135 QR (tylna piasta używana przez 1 sezon)]- obręcze: Mavic D 321 36h (przód), Mavic EX 729 36h (tył) + szprychy DT Champion blackOpony: 2 x Michelin C16, 26 x 2,2’ lub Intense Invader FRO, 26 x 2,5'Napęd: Truvativ Hussefelt 175mm / 40T; łańcuch SRAM PC 48 + kaseta 8 rzędowa SRAM 5.0; przerzutka: Shimano 105 (krótki wózek); manetka Alivio; napinacz E-13 SRS; pedały: WellgoHamulce (zgodnie ze specyfikacją, a nie zdjęciem): Hayes HFX 9, tarcze o średnicy 203mmSztyca: Thomson Elite 28,6, 330 mm,Siodło: Wheeler Comp
Jeździłem na tym sprzęcie tylko przez 4 sezony. Od końca sezonu na jesieni 2009 roku nie był już ani razu użytkowany w terenie (poza kilkoma przejażdżkami po ogrodzie dla „rozruszania zawieszenia”), gdyż na początku 2010 kupiłem inny rower, na którym obecnie jeżdżę. Roweru nie sprzedawałem do tej pory z powodów sentymentalnych.
Rama i zawieszenie są proste, bez uszkodzeń i noszą tylko ślady normalnego użytkowania. Hak przerzutki nigdy nie był uszkodzony. Rama jest nowym modelem tej wersji Bullit’a, czyli jest fabrycznie przystosowana do użytkowania z tylną tarczą hamulcową o średnicy 203 mm.
Widelec został zakupiony w połowie 2008 roku, czyli był używany tylko przez 1,5 sezonu i serwisowany u polskiego przedstawiciela Marzocchi w Ustroniu. Co ważne rura sterowa nie jest skrócona, wiec można ją ewentualnie dostosować do każdej ramy.
Tłumik ramy nigdy nie miał, i nie ma wycieków, a wszystkie regulacje (wolna kompresja, szybka kompresja, odbicie, wielkość komory, ciśnienie w komorze, napięcie sprężyny) działają bez zarzutu. Co roku był serwisowany u przedstawiciela Progressive Suspension w Zakopanym. Do tłumika dodaję oczywiście oryginalną pompkę od producenta dampera, oraz specjalny, oryginalny klucz do jego regulacji. Przez cały okres użytkowania tłumik był także osłonięty specjalnym pokrowcem Lizard Skin, tak aby na tłok nie dostawały się zabrudzenia. To też spowodowało, że jest on teraz w tak dobrym stanie.
Na zakup ramy oraz wszystkie serwisy tłumika oraz amortyzatora mam rachunki , które przekazuję kupującemu, jeżeli będzie chciał. Numer seryjny na ramie, zgodny z numerem na rachunku, można oczywiście bez problemu odczytać.
W razie pytań proszę o kontakt za pośrednictwem allegro. W razie potrzeby mogę przesłać też inne, dodatkowe zdjęcia.
Z racji specyfiki sprzętu preferuję jego osobisty odbiór przez sprzedającego, dlatego nie zamieszczam kosztów przesyłki. Jeżeli sprzęt miałby być wysłany pocztą, bądź kurierem to jest to możliwe po uzgodnieniach i na koszt kupującego. W sprzyjających okolicznościach istnieje też możliwość dostarczenia roweru w okolice centralnej polski, bądź Śląska, ale po indywidualnych uzgodnieniach (dostarczenie może zająć np. 2 tygodnie i także wiązać się z potrzebą dojechania gdzieś przez kupującego).
Zastrzegam sobie prawo do wcześniejszego zakończenia aukcji.