- przy odbiorze paczki należy sprawdzić jej zawartość oraz stan towaru znajdującego się w przesyłce
- jeżeli otrzymany towar jest zniszczony lub uszkodzony należy koniecznie spisać protokół szkody (kurier ma obowiązek jego spisania) - (jest to podstawa do reklamacji)
- spisany protokół jak najszybciej należy dostarczyć do nas (e -mail, ,list) - na jego podstawie rozpatrzymy reklamację
- reklamacje uszkodzeń mechanicznych bez protokołu szkody (nie będą uwzględniane!!!)
Zwrot towaru
- każdy zakupiony u nas towar można zwrócić bez podania przyczyn do 10-ciu dni od daty otrzymania towaru
- towar powinien zostać zwrócony w takim stanie w jakim został zakupiony: w oryginalnym opakowaniu wraz z oryginałem paragonu lub kopią faktury VAT , instrukcją obsługi i gwarancją (jeżeli były dołączone)
- dołączyć należy także pismo zawierające nick użytkownika z Allegro, dane kupującego, numer konta bankowego, na który mają zostać przelane pieniądze oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży
- w przypadku zwrotu towaru zwracana jest kwota za towar , natomiast wszystkie koszty wysyłek i zwrotów pokrywa Kupujący
Reklamacje:
1. W przypadku uszkodzenia prosimy o kontakt telefoniczny lub emaliowy przed wysyłką sprzętu.
2. Nie wysyłamy drugiego towaru dopóki nie otrzymamy uszkodzonego.
3. Do paczki należy koniecznie dołączyć dowód zakupu ( paragon lub fakturę ), dokładny opis uszkodzenia i swoje dane.
4. Nie przyjmujemy paczek wysłanych "za pobraniem".
5. Reklamację rozpatrujemy w terminie do 14 dni
6. uszkodzenia mechaniczne nie podlegają reklamacji .
7. Adres wysyłki reklamowanego towaru ( po uzgodnieniu |