Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Leary-Joyce Judith - Inspirujący menedżer

22-01-2014, 19:03
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 46 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 3814920294
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 5   
Koniec: 18-01-2014 22:22:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Anna 44[zasłonięte]445
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Leary-Joyce Judith - Inspirujący menedżer
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64460
Wymiar: 14.5x20.0cm
Nr wydania: 2
Seria: BIZNESOWE PORADNIKI
Ilość stron: 340
Ocena: -
Waga: 0,36 kg
Indeks: 636[zasłonięte]01549KS
Rok wydania: 2013
Autor: Leary-Joyce Judith
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Wydawca: Wolters Kluwer

Opis książki


Judith Leary-Joyce, z wykształcenia psycholog, dyrektor generalna Great Companies Consulting, ma bogate doświadczenie w doradztwie i coachingu w zakresie poprawiania jakości pracy. W tej książce, przytaczając doświadczenia konkretnych menedżerów, radzi, jak inspirować współpracowników, personel i przełożonych, a dzięki temu skuteczniej zarządzać. Jej zdaniem menedżer umiejętnie nawiązujący relacje inspiruje do większego zaangażowania w pracę, które z kolei przekłada się na wyniki przedsiębiorstwa.

Książka obejmuje takie zagadnienia jak:
  • zmiana stylu zarządzania z dotychczasowego na inspirujący,
  • rozwijanie kompetencji związanych z rozumieniem emocji,
  • stosowanie stylu coachingu w zarządzaniu,
  • tworzenie zaangażowanych zespołów,
  • zarządzanie jakością pracy i właściwe delegowanie obowiązków,
  • zarządzanie talentami i zatrudnianie najlepszych osób,
  • przeprowadzanie trudnych rozmów,
  • okazywanie uznania na co dzień.

Dzięki studiom przypadku, cytowanym trafnym spostrzeżeniom praktyków i przykładom skutecznego działania lektura tej książki inspiruje do wprowadzania w życie pomysłowych rozwiązań dotyczących zarządzania we własnej firmie.
Zobacz także...