ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]64460 |
Wymiar: |
14.5x20.0cm |
Nr wydania: |
2 |
Seria: |
BIZNESOWE PORADNIKI |
Ilość stron: |
340 |
Ocena: |
- |
Waga: |
0,36 kg |
Indeks: |
636[zasłonięte]01549KS |
Rok wydania: |
2013 |
Autor: |
Leary-Joyce Judith |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Stan: |
Nowa |
Wydawca: |
Wolters Kluwer |
Opis książki
Judith Leary-Joyce, z wykształcenia psycholog, dyrektor generalna Great Companies Consulting, ma bogate doświadczenie w doradztwie i coachingu w zakresie poprawiania jakości pracy. W tej książce, przytaczając doświadczenia konkretnych menedżerów, radzi, jak inspirować współpracowników, personel i przełożonych, a dzięki temu skuteczniej zarządzać. Jej zdaniem menedżer umiejętnie nawiązujący relacje inspiruje do większego zaangażowania w pracę, które z kolei przekłada się na wyniki przedsiębiorstwa.
Książka obejmuje takie zagadnienia jak:
- zmiana stylu zarządzania z dotychczasowego na inspirujący,
- rozwijanie kompetencji związanych z rozumieniem emocji,
- stosowanie stylu coachingu w zarządzaniu,
- tworzenie zaangażowanych zespołów,
- zarządzanie jakością pracy i właściwe delegowanie obowiązków,
- zarządzanie talentami i zatrudnianie najlepszych osób,
- przeprowadzanie trudnych rozmów,
- okazywanie uznania na co dzień.
Dzięki studiom przypadku, cytowanym trafnym spostrzeżeniom praktyków i przykładom skutecznego działania lektura tej książki inspiruje do wprowadzania w życie pomysłowych rozwiązań dotyczących zarządzania we własnej firmie.