Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LEARNING WITH DIGITAL GAMES Nicola Whitton

23-05-2014, 4:42
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 198.45 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4178188708
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 6   
Koniec: 23-05-2014 04:49:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>15925, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95175, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86281, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>59977, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>40042, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>15925, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95175, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86281, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>59977, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>40042

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Learning with Digital Games: A Practical Guide to Engaging Students in Higher Education (The Open and Flexible Learning Series)

LEARNING WITH DIGITAL GAMES Nicola Whitton

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Nicola Whitton
Language: English
Publisher: Routledge
Publication Date: 7 Oct 2009
Dimensions: 1.3 x 14.8 x 22.3 cm
Format: Paperback
Pages: 232
Condition: NEW
Product_ID: A415[zasłonięte]755

 

 


Written for Higher Education teaching and learning professionals, Learning with Digital Games provides an accessible, straightforward introduction to the field of computer game-based learning. Up to date with current trends and the changing learning needs of today’s students, this text offers friendly guidance, and is unique in its focus on post-school education and its pragmatic view of the use of computer games with adults.
Learning with Digital Games enables readers to quickly grasp practical and technological concepts, using examples that can easily be applied to their own teaching. The book assumes no prior technical knowledge but guides the reader step-by-step through the theoretical, practical and technical considerations of using digital games for learning. Activities throughout guide the reader through the process of designing a game for their own practice, and the book also offers:
A toolkit of guidelines, templates and checklists.
Concrete examples of different types of game-based learning using six case studies.
Examples of games that show active and experiential learning
Practical examples of educational game design and development.
This professional guide upholds the sound reputation of the Open and Flexible Learning series, is grounded in theory and closely links examples from practice. Higher Education academics, e-learning practitioners, developers and training professionals at all technical skill levels and experience will find this text is the perfect resource for explaining "how to" integrate computer games into their teaching practice.
A companion website is available and provides up-to-date technological information, additional resources and further examples.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE GAMIFICATION OF LEARNING AND INSTRUCTION Kapp

 THE MULTIPLAYER CLASSROOM Lee Sheldon

 USING GAMES TO ENHANCE LEARNING AND TEACHING

 RESEARCH METHODS AND METHODOLOGIES IN EDUCATION