Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LEARNING THREE.JS: JAVASCRIPT 3D LIBRARY FOR WEBGL

27-07-2014, 4:40
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 246.75 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4371874506
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 27-07-2014, 4:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]21662, 978[zasłonięte][zasłonięte]50083, 978[zasłonięte][zasłonięte]95456, 978[zasłonięte][zasłonięte]25173, 978[zasłonięte][zasłonięte]41581, 978-[zasłonięte][zasłonięte]21662, 978-[zasłonięte][zasłonięte]50083, 978-[zasłonięte][zasłonięte]95456, 978-[zasłonięte][zasłonięte]25173, 978-[zasłonięte][zasłonięte]41581
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

Learning Three.js: The Javascript 3D Library for WebGL

PRODUCT DETAILS:
Author: Jos Dirksen
Language: English
Publisher: PACKT PUBLISHING
Publication Date: 17 Oct 2013
Dimensions: 23.4 x 19.2 x 2.4 cm
Format: Paperback
Pages: 383
Condition: NEW
Product_ID: 17DB166289

Three.js is a JavaScript 3D library that offers a wide range of features for creating and displaying stunning 3D computer graphics on a web browser in an intuitive manner using JavaScript without having to deal with the complexity of a WebGL low-level API. Even though WebGL makes it possible to create 3D graphics in the browser without having to use plugins, programming WebGL, however, is hard and complex. This book shows you how Three.js allows you to be independent of browser plugins.

If you are an experienced web designer who wants to set the tone for an immersive design environment in your applications then this book is for you.

"Learning Three.js: The JavaScript 3D Library for WebGL" is a practical, example-rich book that will help you to master all the features of Three.js. With this book, you’ll learn how to create and animate gorgeous looking 3D scenes directly in your browser utilizing the full potential of WebGL and modern browsers without having to learn WebGL.

"Learning Three.js: The JavaScript 3D Library for WebGL" starts by going over the basic concepts and building blocks used in Three.js. From there on, it will expand on these subjects using extensive examples and code samples. This will allow you to learn everything you need to know about Three.js in an easy and interactive manner.

Besides the basic concepts, this book will show you how you can create realistic looking 3D objects using materials and textures as well as how to load them from externally created models. You’ll learn how to easily control the camera using the Three.js build-in camera controls so you can fly or walk around the 3D scene you have created. You will also learn how to use morph and bones-based animation and how to add physics to your scene.

After reading Learning Three.js: The JavaScript 3D Library for WebGL and playing around with the extensive set of examples, you’ll know everything that is required to create 3D animating graphics using Three.js that run in any browser.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


PROFESSIONAL WEBGL PROGRAMMING Andreas Anyuru

WEBGL: UP AND RUNNING Tony Parisi

DATA VISUALIZATION WITH D3.JS Swizec Teller

DATA VISUALIZATION WITH D3.JS COOKBOOK Nick Zhu

WEBGL BEGINNER'S GUIDE Diego Cantor, Brandon Jones

WEBGL PROGRAMMING GUIDE Matsuda, Lea