Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LEARNING DISABILITY AND SOCIAL INCLUSION MacIntyre

23-06-2014, 3:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 153.30 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4270202354
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 23-06-2014 02:58:32

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>49271, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>44250, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52271, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54191, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37658, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>49271, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>44250, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52271, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54191, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37658

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Learning Disability and Social Inclusion (Policy and Practice in Health and Social Care Series)

LEARNING DISABILITY AND SOCIAL INCLUSION MacIntyre

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Gillian MacIntyre
Language: English
Publisher: Dunedin Academic Press
Publication Date: 17 July 2008
Dimensions: 21.4 x 13.2 x 1 cm
Format: Paperback
Pages: 96
Condition: NEW
Product_ID: 19AC765838

 

 

Over the last five years in Scotland and across the UK, people with learning disabilities have been the target of considerable legislative and policy changes. A key theme relates to the inclusion of people with learning disabilities in the community in education, in training and employment, and in relation to accessing health, housing, and leisure services. This is perhaps best exemplified by the review of learning disability services, The Same as You?, published by the Scottish Executive in 2000, and the parallel document in England, Valuing People, which was published in 2001. As a result of these initiatives, people with learning disabilities, their families, service providers, policy makers, and other professionals working alongside them have to navigate their way through a very complex array of regulations and provisions. Author Gillian McIntyre acknowledges and addresses this complexity by mapping and critically reviewing these relevant policy developments in Scotland and across the UK. Drawing on the available research evidence, the author adopts a life cycle approach, tracing the journey taken by young adults with learning disabilities upon leaving school and making the transition to adulthood and beyond. Focusing on the major areas identified in The Same As You?, McIntyre identifies key messages in the fields of education, training, employment, health, and social work. The book thus contributes an inter-professional perspective to the field of learning disability and provides essential reading for professionals working within the field, as well as for students of social policy, disability studies, and other related disciplines.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 COMMUNICATION AND INTERPERSONAL SKILLS IN SOCIAL..

 LEARNING DISABILITIES: TOWARDS INCLUSION

 ASSESSMENT IN SOCIAL WORK Milner, O'Byrne

 LEARNING DISABILITY: A LIFE CYCLE APPROACH Grant