Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LEAN, RAPID AND PROFITABLE NEW PRODUCT DEVELOPMENT

22-05-2014, 16:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 158.55 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4176407558
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 22-05-2014 16:03:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>34054, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07575, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>40699, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92246, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42319, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>34054, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07575, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>40699, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92246, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42319

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Lean, Rapid and Profitable New Product Development

LEAN, RAPID AND PROFITABLE NEW PRODUCT DEVELOPMENT

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Robert Cooper
Language: English
Publisher: BookSurge Publishing
Publication Date: 6 Mar 2009
Dimensions: 1.1 x 22.6 x 15 cm
Format: Paperback
Pages: 216
Condition: NEW
Product_ID: 14C9BB4609

 

 

Although many companies have introduced product innovation processes, they are still struggling to achieve the financial results they expected. This book shows how to properly balance the need for speed with the drive for profitability. It demonstrates how to maximize the value of a new product portfolio, how to streamline the product innovation process, and how to achieve growth that is both profitable and sustainable. New product success is not simply about developing new products that sell; it’s about getting them to market quickly with the lowest cost and the highest return. Dr. Robert G. Cooper and Dr. Scott J. Edgett use their latest research and draw upon their combined 60 years of experience in the field to show you what the companies that continuously win at new products are doing. Top performers have discovered how to properly balance the need for speed with profitability. With a new process they call NexGen™ Stage-Gate®, Dr. Cooper and Dr. Edgett show precisely how you can ensure that your innovation is not only lean and rapid but profitable as well. For more information, visit: www.stage-gate.com

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 PRODUCT INNOVATION AND TECHNOLOGY STRATEGY Cooper

 THE PRINCIPLES OF PRODUCT DEVELOPMENT FLOW

 WINNING AT NEW PRODUCTS Robert Cooper

 NEW PRODUCT DEVELOPMENT FOR DUMMIES Karol, Nelson

 PORTFOLIO MANAGEMENT FOR NEW PRODUCTS Cooper

 PRODUCT DESIGN AND DEVELOPMENT Ulrich, Eppinger